El lloc de coordinador general és una figura que assumirà part de les responsabilitats del departament de Gerència en col·laboració amb el Gerent. És un lloc de màxima responsabilitat. Funcions i responsabilitats del lloc: Coordinar, dirigir y...

El lloc de coordinador general és una figura que assumirà part de les responsabilitats del departament de Gerència en col·laboració amb el Gerent. És un lloc de màxima responsabilitat.


Funcions i responsabilitats del lloc:

  • Coordinar, dirigir y controlar el bon funcionament del club.
  • Calendari i control laboral dels treballadors.
  • Control pressupostari.
  • Gestió d'amarraments de trànsit i de base.
  • Crear estrategia de subvencions pel Club.
  • Enllaç amb junta directiva.
  • Supervisar els convenis de col·laboració amb altres entitats.
  • Solicitud de permisos per events.
  • Revisió i manteniment d’instal·lacions.
  • Gestió de compres.
  • Gestió d’equips de neteja.
  • Resolució d’incidències o conflictes amb els socis.
  • Resolució d’incidències amb la infraestructura.
  • Propostes per millores/execució d’aquestes
  • Contacte i responsable davant Capitania, SSMM, i altres entitats.
  • Ser la cara visible davant els socis.


Aptituds necessàries principals:

  • Lideratge i proactivitat (Marcar rumb i gestionar talent)
  • Paciència
  • Gestió de conflictes
  • Flexibilitat en vers noves idees
  • Habilitats comunicatives
  • Actitud positiva
  • Intel·ligència emocional (Consciència i maneig de les emocions)
  • Empatía
  • Escolta activa
  • Capacitat per resoldre conflictes i problemes
  • Qualitat del seu treball i perfeccionisme, autoexigencia
  • Treball en equip
  • Disponibilitat 24/7 en coordinació amb el Gerent.


Formació i experiència requerida

  • Idiomes: Català, Anglès, Castellà. Xerrat i escrit.
  • Domini de tecnologies informàtiques
  • Google Suite
  • Es dona per suposat que es dominen a la perfecció les eines modernes informàtiques.
  • Haver estat en alguna posició demostrable de coordinador, gerent o director anteriorment.
  • Coneixements administratius i de tresoreria.


Es valorarà:

  • Idioma: Francès.
  • Haver participat en algún esport de competició o treball a la mar.
  • Experiència en direcció i organització d’events esportius.
  • Softwares: Pandora, EasyPier
  • Títols o cursos oficials relacionats amb la mar i l’esport.
  • Titulacions de grau superior o universitaries d’administració d’empreses.


Horaris i condicions treball

  • El departament té dues figures, la de Gerent i la de Coordinador General. Ambdues són complementàries i poden compartir feines. En última instància el Gerent està per sobre del Coordinador General però les decisions han de ser principalment conjuntes i amb suport de la Junta Directiva.
  • El treball pot ser en horari flexible i des de casa si es necessita però s’ha de coordinar entre Gerent i Coordinador la disponibilitat 24/7/365 d’una figura responsable per qualsevol incidència que pugui succeir.
  • Es tracta d’una posició a jornada completa.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Artes y Oficios en Illes Balears

SB EFIENERGETICA S.L.

Palma , ES

Personas comprometidas con el medio ambiente y se quieren desarrollar en las energías renovables. Responsabilidades...

Nobu Hotel Ibiza Bay

Eivissa, ES

¿Cómo crearás experiencias para los huéspedes? Como miembro del equipo de alimentos y bebidas, siempre usarás tus...