Lloc de treball
La persona s'incorporarà al Servei de Farmàcia de l'Hospital General de Granollers i reportarà directament a la Cap del Servei.
Quines seran les teves funcions i responsabilitats?
- Gestionar les comandes dels medicaments incloent fórmules magistrals, preparats oficials externalitzats, matèries prime, nutricions enterals, etc.
- Executar les compres de medicació a través de l'ERP SAP.
- Supervisat la recepció de les comandes i gestionar les incidències i devolucions.
- Realitzar el control i seguiment dels estocs i inventaris de medicació.
- Gestionar la coordinació de l'aprovisionament i la logística dels medicaments.
- Donar suport en l'elaboració d'informes de compres i consums de medicaments, facturació, pressupost, estadístiques, etc.
- Realitzar el manteniment dels fitxers dels diferents aplicatius informàtics amb els que treballa el servei.
- Preparar informes de control de gestió econòmica.
- Realitzar tasques de gestió pròpies del servei (atenció als proveïdors, atenció a consultes, arxius, etc.).
- És important tenir orientació cap al client intern, entenent les seves necessitats i donant resposta a les seves demandes.
- Ens organitzem per objectius, amb una clara orientació a resultats i a l'eficiència en la gestió.
- Busquem una persona capaç de treballar en equip, compartir coneixements i aportar solucions conjuntes.
- Orientem la nostra acció a una planificació rigorosa i una organització eficient, elements clau per garantir l’èxit en la gestió.
- La iniciativa i proactivitat és benvinguda.
- Necessitem que siguis una persona flexible, amb capacitat de resoldre i donar resposta a un entorn en constant canvi.
- Contractació laborla infedifinida a dedicació completa.
- Retribució competitiva d'acord amb els paràmetres del centre.
- La persona que s'incorpori serà formada en el coneixement del medicament i funcionament del servei.
- Integració a un servei que impulsa nous projectes de millora i un lloc de treball amb oportunitats d'aprenentatge continu.
- Incorporació a una organització en procés de creixement, orientada a les persones i que promou l'excel·lència professional.
Requisitos:
Ets la persona que estem buscant si...
- Disposes de Grau o Llicenciatura, valorable en Administració d'Empreses, Comptabilitat i Finances i/o Econòmiques.
- Experiència prèvia en l'àmbit de compres i aprovisionaments o bé en departaments d'administració i finances.
- Domini de MS Office, especialment de l'Excel.
- Coneixement i experiència en SAP.
- Habilitat i interès per la gestió i l'anàlisi d'informació econòmica i assistencial.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Técnico/a de Compras en Barcelona
NA
Prats de Rei, Els, ES
AdQualis Human Results
Barcelona, ES
Técnico/a de compras
24 oct.NA
Vilanova del Camí, ES
Supply Chain Assistant
23 oct.Randstad
Supply Chain Expert
21 oct.Actual Talent
Barcelona, ES