Oracle Office Outlook

Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #Conectamoseltalentoconlasoportunidades A growing industrial business is looking for new talented people to join our Customer service departments. The...
Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral.
#Conectamoseltalentoconlasoportunidades
A growing industrial business is looking for new talented people to join our Customer service departments. The successful candidate for this position will need excellent communication and problem-solving skills, attention to details, ability to multi-task, flexibility and be a team player.
Your functions would be:
- To process, monitor and follow up customers' purchasing orders
- To ensure effective service and administrative support for the assigned customers
- To provide delivery commitment to customers and follow-up on order activity, to alert customer and sales team in case of discrepancies
- To handle new customer and supplier requests creation, and local purchasing tasks, manage invoice creation and corrections and return of the material activities
- To receive and process customer inquiries on standard pricing, lead-time, products, availability, through an efficient, prompt and friendly communication with the aim of maintaining excellent customer relationships
- To establish key communication link between customer and internal departments (sales, logistics, finance, production) to keep all involved parties aware of customer activities
What we offer you:
- Salary: 25000- 27000
- A permanent full-time job of 40 hours per week
- WFH policy
- Schedule: Flexible, entrance between 7:30-9:30, from Monday to Friday
- Teleworking 3 days a week
- Training and internal growth opportunities
- Shuttle to the organisation

Requisitos:

- Higher education or bachelor's degree with administrative and/or commercial orientation
- At least 2 years' experience in administration/customer service/logistics
- Working knowledge of MS Office packages and Outlook. Knowledge of Oracle R12, incoterms, payment terms and CRM are an asset
- Strong communication and administration skills, fast learner and a team player
- Flexibility, ability to multi-task, to manage time and to adapt to changes
If you feel like this offer fits to your professional background, feel free to join our selection process by subscribing to the offer!

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Atención al Cliente en Barcelona

NA

¿Buscas un trabajo estable, de lunes a viernes, de 9:30 a 14 y de 16:30 a 20hrs, en Badalona de atención al cliente? y...

NA

Sant Fruitós de Bages, ES

¿Tienes experiencia en atención al cliente y tienes dominio de excel?¿Te gustaría compaginar vida profesional y personal...

Teladoc Health

Teladoc Health International somos la marca líder en el mundo en asistencia sanitaria virtual. Nuestros servicios abarcan...

Revlon Inc.

Barcelona, ES

At Revlon , we’re passionate about all things beauty and inspiring women to ‘Live Boldy’. Since the launch of the first...

NA

Malgrat de Mar, ES

¿Tienes experiencia en atención al cliente? ¿Destacas por tus habilidades comunicativas? ¿Te gustaría poder formar parte...

Grup MDT

Barcelona, ES

Proceso abierto para jóvenes emprendedores que aspiren a ocupar cargos de dirección y gestión de empresas. ¡Se comenzará...

Grup MDT

Barcelona, ES

Proceso abierto para jóvenes emprendedores que aspiren a ocupar cargos de dirección y gestión de empresas. ¡Se comenzará...

NA

Badalona, ES

¿Te gusta el trato directo con clientes y tienes buenas habilidades comunicativas? ¿Tienes disponibilidad de...

NA

Prat de Llobregat, El, ES

¿Tienes experiencia en atención al cliente en aeropuerto e inglés a nivel conversación? ¿Te gustaría trabajar en una...

Grup MDT

Barcelona, ES

Proceso abierto para jóvenes emprendedores que aspiren a ocupar cargos de dirección y gestión de empresas. ¡Se comenzará...