Tasques Administratives al Departament de Recursos Humans:
Manteniment de diferents arxius i registres (en format paper i electrònic).
Introducció i actualització de dades al sistema informàtic (canvi de condicions de treball, permisos, baixes laborals, vacances, etc.).
Recepció de candidatures i publicació interna de les convocatòries.
Preparació de la documentació, material i accessos necessaris per les noves incorporacions.
Registre del personal adscrit.
Preparació de documentació vària: certificats, dades de la institució per realitzar informes, entre altres.
Tasques Administratives al Departament d’Administració i Finances - Cursos i jornades:
Recepció de la proposta del Curs o Jornada per part de l'IP i/o Indústria farmacèutica
Gestió administrativa dels contractes de patrocini i facturació, entre altra documentació necessària.
Gestió d'inscripcions, factures i despeses derivades dels cursos i jornades
Tancament de la jornada/curs amb l'IP.
Contacte a través de correu electrònic i telefònic amb els organitzadors, patrocinadors i altres membres per la gestió administrativa dels cursos i jornades.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Administrativo/a en Girona
SUMAR, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya
Santa Coloma de Farners, ES
ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
17 abr.Consell Comarcal de la Selva
Riudarenes, ES
ADMINISTRATIU/VA LOGÍSTICA
12 abr.Marlex
Figueres, ES
Administrativo/va
2 abr.NA
Agullana, ES
Administratiu/va
29 mar.NA
Olot, ES
Administrativo/a logística
27 feb.NA
Sant Joan les Fonts, ES