Ets una persona amb clara vocació i orientació al client, t'adaptes amb facilitat als canvis i busques constantment nous reptes? Aquesta és la teva oportunitat!

Per a important empresa de la Garrotxa estem buscant un/a administratiu/iva d'atenció al client.

Requisitos
Les teves funcions seran les següents:

- Gestió i seguiment de les comandes.
- Vetllar pel compliment dels terminis d'entrega.
- Gestió d'oportunitats de negoci, pressupostos i ofertes comercials.
- Resolució d'incidències.
- Gestió de devolucions i abonaments.
- Coordinació amb el Departament de Compres.

Requisits que has de complir:

- CFGS en Administració, Comerç o similar.
- 2 anys d'experiència realitzant tasques iguals o similars a les nomenades.
- Catala i castellà parlats i escrits correctament.
- Anglès i/o francès avançat.
- Disponibilitat per treballar en torn partit de dilluns a dijous de 8h a 13h i de 15h a 18h, i divendres intensiu de 8h a 15h.
- Disponibilitat d'incorporació immediata.

Si creus que t'encaixa tot el que t'hem explicat no dubtis en apuntar-te a l'oferta o en contactar amb nosaltres! Et volem conèixer!

Responsabilidades
Què oferim?
Contracte estable directament per empresa.
Jornada laboral de 40h setmanals.
Salari segons conveni i vàlua del/la candidat/a amb evolució.
Bon ambient de treball.

Últimas ofertas de Administrative