La Fundació Acció Social Infància (FASI ) és una organització del sector dels serveis a les persones amb vocació d’impulsar, per mitjà de la intervenció familiar, projectes innovadors en l’atenció a la infància en risc. Treballem perquè la infància...
La Fundació Acció Social Infància (FASI) és una organització del sector dels serveis a les persones amb vocació d’impulsar, per mitjà de la intervenció familiar, projectes innovadors en l’atenció a la infància en risc. 


Treballem perquè la infància que viu en entorns vulnerables puguin exercir el seu dret de créixer en família. Ho fem desenvolupant i gestionant projectes i serveis d'àmbit socioeducatiu i comunitari que milloren les competències i habilitats parentals i el benestar d'infants i joves. 


Som més de 200 professionals de diferents especialitats de l’àmbit social treballant en més de 25 centres de treball a Catalunya. A FASI vetllem per la igualtat i fomentem la promoció interna, perquè el talent dels nostres col·laboradors i col·laborades és el que ens fa donar un servei referent en el sector. 


Si el que t’agrada és la gestió de persones i penses que amb la teva feina pots ajudar en la fidelització del personal i augmentar la satisfacció de les persones durant el seu recorregut a l’entitat, aquesta oferta és per a tu!


Per què treballar a Fundació Acció Social Infància (FASI) com a tècnic/a d’administració de personal?


Es tracta d’un projecte en creixement que amplia serveis d’atenció a infantis i famílies a tot Catalunya on realitzar el suport en la gestió del seu personal i en la incorporació de noves persones.


Formaràs part d’un equip implicat amb el que podràs compartir expertesa i decisions així com idees per millorar els circuits administratius i d’atenció a les persones treballadores de l’entitat.


Treballaràs de manera transversal amb totes les àrees de serveis centrals. Això et permetrà conèixer l’àrea de recursos humans, selecció, l’equip de laboral i l’àrea financera i tenir l’oportunitat de créixer professionalment.


Conciliació vida personal i laboral amb un horari de dilluns a divendres de 8 a 15 h i una tarda a la setmana de 15.30 a 18 h.


Què et farà triomfar?


  • Tenir formació en relacions laborals, ciències del treball o CFGS d’administració i finances.
  • La teva experiència en gestió de persones en àmbit residencial i en gestió de torns i horaris.
  • Els teus coneixements en gestió administrativa i en relacions laborals.
  • L'anàlisi, la capacitat i l'actitud per solucionar problemes.
  • La teva capacitat de planificació i autonomia.


Què faràs?


La teva missió principal serà aplicar les polítiques de personal marcades per la direcció i recolzar a les direccions dels serveis contribuint a la consecució dels objectius de cada servei.


Com ho faràs?


  • T’encarregaràs del circuit administratiu en la incorporació de noves persones treballadores així com de la seva documentació necessària pel manteniment de la relació laboral.
  • Realitzaràs l’acollida de les persones treballadores facilitant l’accés a aplicatius i a la informació inicial necessària.
  • Confeccionaràs i faràs el seguiment dels calendaris anuals del personal.
  • Participaràs donant suport en la selecció per la cobertura de vacants, en la coordinació de la formació i en la implementació de polítiques de desenvolupament de les persones treballadores.
  • Atendràs les consultes de la plantilla en relació al conveni col·lectiu d’aplicació.


Què obtindràs?


  • Un contracte indefinit al 100% de la jornada a 37,5 hores setmanals.
  • Un sou de 20.967 € bruts anuals.
  • Un horari de dilluns a divendres de 8 a 15 h i una tarda a la setmana de 15.30 a 18 h.


Com serà el procés?


Et contactarem en una primera trucada on t’explicarem amb més detall l’oferta i parlarem de les teves motivacions i expectatives. Si t’interessa, et farem arribar un test per valorar el nostre encaix.


Et reuniràs en una entrevista en línia amb la companya de l’equip de selecció referent d’aquesta vacant.


La segona entrevista serà amb el director de persones de Fundació Acció Social Infància (FASI).


Si valores treballar en una empresa amb valor social i tens ganes de sumar per optimitzar la planificació de la gestió del personal vetllant per la qualitat de l’atenció a la persona usuària, t’estem esperant, inscriu-te a l’oferta!

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Técnico/a en Barcelona

Criteria Recursos Humanos

Barcelona, ES

En Criteria Recursos Humanos somos especialistas en aportar soluciones para potenciar el capital humano de nuestras...

Quirónprevención

Granada, La, ES

Desde Quirón prevención estamos en búsqueda de un perfil de Técnico/a de PRL con disponibilidad geográfica a nivel...

ROVI Pharmaceutical Company

Granada, La, ES

En ROVI estamos en la búsqueda de un profesional comprometido y proactivo para unirse a nuestro equipo como Técnico/a QA...

Fundación Medina

Granada, La, ES

Si tiene muchas ganas de aprender y de unirte a una empresa donde puedas desarrollarte como un profesional IT integral...

Sistema de Salut de Catalunya

Barcelona, ES

Lloc de treball: Administratiu/va de l’Oficina Tècnica de Gestió. Regió Sanitaria Barcelona Metropolitana Sud. Servei...

Grup Adtel

Barcelona, ES

Montaje y reparación de equipos de transmisión. Trabajos preventivos y correctivos de telecomunicaciones. Difusión TDT...

Michael Page

¿Dónde vas a trabajar? Nuestro cliente es una empresa internacional en el sector de la construcción con un equipo que...

Talent Brand

Vic, ES

Estem cercant un professional de Help Desk per unir-se al nostre equip i proporcionar suport tècnic de primera línia als...

Marlex

Barberà del Vallès, ES

Desde Marlex estamos colaborando con una empresa especializada en ingeniería industrial, construcción y consultoría.

PROGESS S.L.

Barcelona, ES

Descripció PROGESS hem de contractar un/a tècnic/a d'habitatges per un servei de prevenció, intervenció i mediació en...