Tècnic/a administració i RRHH Per al Centre Integral la Ribera, de Deltebre Funcions a Desenvolupar Donar Suport administratiu per a consolidar els procediments interns i la gestió documental, així com la relació de l’oficina amb serveis centrals.
Tècnic/a administració i RRHH

Per al Centre Integral la Ribera, de Deltebre

Funcions a Desenvolupar
  • Donar Suport administratiu per a consolidar els procediments interns i la gestió documental, així com la relació de l’oficina amb serveis centrals.
  • Vetllar per la correcta aplicació de les polítiques de personal marcades per la direcció de recursos humans i per la direcció de finances al centre de treball i/o territori assignat.
  • Recolzar a la direcció del centre per contribuir a la consecució dels objectius del servei.
  • Baixar l’índex de rotació de personal.
  • Vetllar per augmentar l’índex de fidelització del personal al servei.
  • Vetllar per augmentar la satisfacció de les persones treballadores (acollida, avaluació, formació, etc).
  • Millorar la planificació de la gestió del personal vetllant per la qualitat de l’atenció a la persona atesa (organització interna, planificació substitucions, gestió vacances, permisos, etc.).
  • Simplificar el procediment administratiu i implantar els nous programes de gestió interns.
  • Vetllar pel compliment de la Seguretat i Salut Laboral (SSL).
  • Vetllar per les necessitats i millores del servei a nivell administratiu i d’infraestructra, així com acompanyament en l’obertura de nous serveis.
Perfil Competencial
  • Capacitat d’organització, planificació i gestió.
  • Capacitat d’Implicació i visió global.
  • Capacitat de priorització i orientació a resultats.
  • Capacitat de comunicació i escolta activa.
  • Capacitat innovadora i millora continua.
  • Capacitat d’anàlisis i resolució de conflictes.
  • Capacitat de Treball en equip.
Altres Requisits
  • Preferentment disposar de CFGS d’Administració i Finances i/o Grau en Ciències del Treball, Relacions Laborals, Administració i Finances, o Psicologia
  • Es valorarà experiència en gestió de persones i gestió pressupostària en l’àmbit residencial.
  • Molt valorable disposar d’experiència treballant en departament de RRHH fent selecció de personal i/o altres tasques en matèria laboral.
  • Disposar de flexibilitat horària.
  • Disponibilitat per desplaçar-se per diferents serveis de la província.
  • És imprescindible domini del català parlat i escrit.
  • Domini dels paquets informàtics estàndards, i eines 2.0
  • Disposar de carnet de conduir i vehicle propi.
S’ofereix

1 vacant temporal de llarga durada al 100% de la jornada

Horari
  • De dilluns a divendres de 08.00 a 15.00h i una tarda a concretar
Categoria: Tècnic lila

Incorporació: Immediata

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Técnico/a en Tarragona