Des de Fundació Resilis treballem perquè infants i adolescents puguin exercir el seu dret de créixer en entorns segurs i assolir la seva autonomia. Ho fem desenvolupant projectes i programes d’atenció integral i serveis d'àmbit socioeducatiu i...
Des de Fundació Resilis treballem perquè infants i adolescents puguin exercir el seu dret de créixer en entorns segurs i assolir la seva autonomia. Ho fem desenvolupant projectes i programes d’atenció integral i serveis d'àmbit socioeducatiu i comunitari.


Actualment, necessitem incorporar a l’àrea laboral de Resilis un/a TÈCNIC/A DE RELACIONS LABORALS que vulgui formar part d’un equip dinàmic, i ser la persona referent de la gestió de les relacions laborals dels/les professionals que formen part de l’entitat.


La persona seleccionada es responsabilitzarà de la gestió de la nòmina i de la correcta aplicació de la normativa laboral vigent d'una plantilla mitjana de 500 persones treballadores de Fundació Resilis.


Les funcions principals seran:


  • Garantir la implementació dels convenis col·lectius d’aplicació, revisar els convenis col·lectius i altres temes fonamentals pel bon funcionament intern de l’organització.
  • Gestionar i dur a terme la contractació de les persones treballadores.
  • Garantir l'afiliació a la Seguretat Social i de les cotitzacions de manera correcta.
  • Supervisar i assegurar el correcte pagament de nòmines periòdiques i l’aplicació del conveni col·lectiu, gestionar una mitja de 600 nòmines mensuals.
  • Gestionar les possibles incidències laborals o de presència com són baixes, vacances o absentisme.
  • Relacionar-se amb les administracions corresponents que siguin necessàries com són SEPE, INSS, TGSS, etc.
  • Controlar i gestionar el procés de finalitzacions de contracte.
  • Complir amb la normativa en relació amb l’àmbit laboral.
  • Revisar procediments i proposar accions de millora per guanyar eficiència.
  • Supervisar l’aplicació i el compliment dels procediments laborals.
  • Confeccionar i avaluar indicadors i redactar informes.
  • Aplicar la política salarial.
  • Assessorar les persones referents i tècniques de territori per adaptar les necessitats de contractació als serveis. Compliment de la Llei de Protecció de dades en l’àrea d’administració de personal.
  • Omplir enquestes INE.
  • Altres tasques pròpies de la seva àrea i categoria que li puguin ser encomanades per la persona responsable de laboral o la direcció de recursos humans.


A continuació et detallem què estem buscant:


  • Formació en relacions laborals, ciències del treball o ser Graduat Social.
  • Experiència major de tres anys com a tècnic/a laboral en gestió de nòmines i assegurances socials.
  • Coneixements de legislació laboral.
  • Domini de la Seguretat Social (Sistema Red, Winsuite, Siltra)
  • Capacitat per assessorar el client intern en aspectes laborals.
  • Agilitat resolutiva en la gestió.
  • Habilitats de comunicació oral i escrita.


I què oferim?


Incorporar-te a una fundació que atén la infància i l’adolescència en risc i la defensa dels seus drets.


Contracte fix al 100% de la jornada de 37,5 hores setmanals.


Horari que et permetrà conciliar vida personal i laboral de dilluns a divendres de 8 h a 15 h i una tarda a la setmana.


Salari brut anual de 25.600 €


T’interessa? Inscriu-te! T’estem esperant ;)

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Técnico/a en Girona