Cerques nous reptes professionals?
Per a important empresa industrial del sector farmacèutic, seleccionem un/a Tècnic/a de RRHH per gestionar les funcions administratives i operatives de Recursos Humans de la planta. La missió del lloc de treball consistirà en:
- Gestió administrativa del personal de la planta.
- Elaboració de nòmines mensuals, contractes de treball, impostos, informes legals, entre altres.
- Gestió i administració de baixes laborals, accidents, maternitat-paternitat, excedències, etc.
- Coordinació de sistemes de control horari i de presencialitat.
- Atendre auditories externes i internes, inspeccions, entre altres.
- Col·laborar de forma proactiva amb tots els departament per assegurar el compliment dels objectius.
Es requereix:
- Nivell alt/avançat d'anglès.
- Experiència mínima demostrable de 3 anys en posició similar.
- Formació universitària en Psicologia, RRLL, ADE o similar. Molt valorable Màster en RRHH.
S'ofereix:
- Posició estable en companyia líder en el seu sector, en expansió, orientada a la millora contínua.
- Salari a concretar amb l'empresa segons coneixements i experiència aportats.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Técnico/a en Girona
Marlex
Olot, ES