Més concretament, la persona seleccionada s’ocuparà de la rebuda i gestió dels casos i serveis que arriben des de Serveis Socials, de l'atenció i gestió de trucades i/o consultes dels treballadors/es, usuaris dels serveis, Treballadors/es Socials o altres, identificant les seves necessitats, assessorar-los i proporcionar-los la informació necessària. La persona seleccionada s'ocuparà de l'avaluació i control de qualitat del servei prestat, i es coordinarà amb els/les Treballadors/es Socials per l'entrada i seguiment dels casos. Dirigirà, organitzarà i motivarà a l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei.
S'ofereix:
Jornada: 37h setmanals de dilluns a divendres.
Contracte: Indefinit
Salari: 24.260€
Requisits:
Formació: Llicenciat/da, diplomat/da o graduat/da en l'àmbit social: Treball Social, Psicologia, Educador Social...
Experiència: És valorable disposar d’experiència prèvia en coordinació tècnica.
Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.
Altres:
- Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
- Domini del Català i Castellà.
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla "Inscriu-te manualment"
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Técnico/a en Girona
Marlex
Olot, ES