¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
391Comercial y Ventas
254Desarrollo de Software
244Transporte y Logística
229Adminstración y Secretariado
199Ver más categorías
Educación y Formación
144Marketing y Negocio
141Derecho y Legal
112Ingeniería y Mecánica
100Comercio y Venta al Detalle
81Diseño y Usabilidad
61Sanidad y Salud
46Industria Manufacturera
40Publicidad y Comunicación
39Instalación y Mantenimiento
36Contabilidad y Finanzas
35Construcción
30Arte, Moda y Diseño
28Artes y Oficios
28Recursos Humanos
24Hostelería
21Producto
15Atención al cliente
13Inmobiliaria
13Banca
10Seguridad
8Alimentación
7Cuidados y Servicios Personales
7Farmacéutica
7Turismo y Entretenimiento
6Social y Voluntariado
4Energía y Minería
2Telecomunicaciones
2Seguros
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Michael Page
Barcelona, ES
HR Business Partner (Maresme)
Michael Page · Barcelona, ES
¿Dónde vas a trabajar?
Multinational Industrial company located in Vilassar de Dalt is looking for a HRBP to implement HR processes to support business growth, in lined with global HR direction and initiatives.
¿Qué harás en tu nuevo puesto?
- Implement HR policies, processes, procedures and initiatives
- Keep update with local employment legislation and HR best practices
- Manage recruitment process and ensure processes are followed
- Implement talent management process and work with key stakeholders Educate and support managers and employees for SMART objectives setting
- Follow and implement internal talent development and succession planning
- Manage feedback and review process as per timelines
- Manage and support annual remuneration review process as per global HR timeline
- Monitor local salary market and conduct salary benchmarking when required
- Communicate salary review, variable bonus scheme
- Implement and manage all SuccessFactors modules and ensure no local issues
- Ensure SF contains accurate information
- Report to Global HR Director to manage and support global HR initiatives
- Provide accurate quarterly global HR report
- Manage and support L&D activities and implement compliance training locall
¿A quién buscamos (H/M/D)?
- Relevant HR and business degree essential.
- 8+ years relevant HR and industry experience in a multinational company environment
- Experience in all basic HR process and procedures
- Demonstrated track record in implementing HR plans and programs that deliver business outcomes.
- High-level communication, collaboration and administrative skills
- Fluent in English both written and speaking
¿Cuáles son tus beneficios?
Flexible policy.
Permanent contract.