No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araEnginyeria i Mecànica
1Indústria Manufacturera
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Alimentació
0Veure més categories
Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Controller industrial
29 d’abr.Grupo Choví Alimentación
Benifaió, ES
Controller industrial
Grupo Choví Alimentación · Benifaió, ES
Excel Office
DENOMINACIÓN DEL PUESTO: Controller Industrial
DEPENDENCIA JERÁRQUICA: Controller
MISIÓN DEL PUESTO Y PRINCIPALES RESPONSABILIDADES
Reportando al Controller, se responsabilizará del control económico de las plantas de producción/logística de la compañía.
Las principales funciones consistirán en:
- Gestionar el proceso de cierre de mes y ayudar en la elaboración de diferentes informes, garantizando la fiabilidad, coherencia, transparencia y cumplimiento de las directrices y plazos definidos.
- Supervisión del cumplimiento correcto de los criterios financieros en la planta.
- Colaborar de forma habitual con otros departamentos de la empresa (financiero, industrial, comercial).
- Colaborar en el mantenimiento y mejora continua del módulo de Product Costing, para garantizar la fiabilidad de los costes estándar.
- Apoyo en la implementación de mejoras en procesos.
- Control de costes y análisis de todos los gastos de planta y KPIs.
- Apoyo en proyectos de reducción de costes y optimización de recursos.
- Colaborar en la preparación del Presupuesto anual. Análisis de las desviaciones con respecto al presupuesto y al año anterior.
- Colaborar en el control de las empresas relacionadas.
PERFIL DEL CANDIDATO:
FORMACIÓN MÍNIMA:
- Licenciado en Finanzas, ADE o Empresariales o,
- Ingeniería complementada con un ciclo de gestión. Se valora formación de postgrado de escuela de negocios.
FORMACIÓN COMPLEMENTARIA:
- Conocimientos avanzados de SAP, idealmente en los módulos FI-CO, PP, MM, PA.
- Usuario paquete office (con especial atención en Microsoft excel (nivel avanzado); familiarizado a trabajar con bases de datos, tanto en la preparación como gestión de las mismas).
IDIOMAS: Nivel alto
Experiencia: en un puesto similar mínimo durante 3 años.
Imprescindible conocimientos de gestión y contabilidad analítica en el sector industrial, tanto en sus flujos de proceso, como en su correcto registro y control.
COMPETENCIAS PROFESIONALES Y PERSONALES EXIGIBLES:
- Capacidad analitica, profesional meticuloso, orientado al detalle
- Visión estratégica, capaz de entender aquellos puntos clave del negocio que afectan a la rentabilidad y al crecimiento de la compañía y saber actuar de manera adecuada para maximizar el éxito.
- Trabajo en equipo, comunicación.
- Capacidad de Liderazgo, hábil para influir y conseguir implicar a las personas para lograr los objetivos.
- Orientado a resultados
- Trabajo bajo presión
OTRAS CONDICIONES DEL PUESTO:
SALARIALES: variable en función de la experiencia y valía del candidato/a.
plan de carrera
NIVEL DEL PUESTO: Técnico especializado
Disponibilidad para viajar
TIPO DE CONTRATO: indefinido con 3 meses de prueba.
FECHA DE INCORPORACIÓN: inmediata
Responsable de tenda
24 d’abr.NA
Benifaió, ES
Responsable de tenda
NA · Benifaió, ES
Mesos
T'apassiona el món de les vendes i t'agradaria tindre l'oportunitat de treballar com a responsable de tenda? Tens experiència previa i vols continuar desenvolupant les teues habilitats? Continua llegint perquè esta és la teua oportunitat!
Des d'Adecco estem en busca d'un/a responsable de tenda per a una empresa del sector de la fusta, dedicada a la distribució de taulers, sòls d'interior i tarimes d'exterior.
Les funcions a realitzar son:
- Atenció als clients de manera presencial a l'oficina, assessorant-los en productes i ajudant-los en la realització de les comandes.
- Comunicació amb el responsable del magatzem la necessitat del client perquè se li assigne un operari de magatzem al client perquè localitze el material.
- Realització del cobrament de les comandes (en efectiu i en tarjeta) i gestió de la docuementació corresponent (albarà i factures).
- Elaboració de pressupostos de venda segons tarifes i condicions establertes amb els clients.
- Gestió dels plaços d'entrega de les comandes amb la supervisió del responsable de magatzem
- Atenció i gestió d'incidències i reclamacions.
- Registre de les comandes al sistema i realització de gestions administratives.
Requisitos
- Experiència en vendes i atenció al client.
- Experiència en elaboració de pressupostos i facturació.
- Formació de cicle superior en administració, finances, ade o similar.
- Valencià C1
¿Qué ofrecemos?
Contracte temporal 6 mesos + possibilitat de passar a empresa.
Salari: 11,85€ bruts/hora, aproximadament 1900€ bruts/mensuals.
Horari:
- De dilluns a dijous de 8:30h a 14:00h i de 15:15h a 18:00h
- Divendres: De 8:30h a 14:00h i de 15:00h a 17:00h.