No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.475Informàtica i IT
1.074Comercial i Vendes
939Administració i Secretariat
740Desenvolupament de Programari
611Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
484Comerç i Venda al Detall
411Dret i Legal
380Educació i Formació
349Indústria Manufacturera
343Instal·lació i Manteniment
337Hostaleria
290Màrqueting i Negoci
287Disseny i Usabilitat
207Sanitat i Salut
205Art, Moda i Disseny
145Alimentació
131Immobiliària
119Arts i Oficis
113Publicitat i Comunicació
108Comptabilitat i Finances
94Construcció
81Recursos Humans
68Turisme i Entreteniment
56Atenció al client
55Banca
48Farmacèutica
46Producte
40Seguretat
39Cures i Serveis Personals
32Social i Voluntariat
10Esport i Entrenament
8Telecomunicacions
7Energia i Mineria
6Assegurances
2Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0SEGUROS ATOCHA
Jerez de la Frontera, ES
Teleoperador/a Especialista Seguros Turno Mañana Jerez de la Frontera (535b3)
SEGUROS ATOCHA · Jerez de la Frontera, ES
Llamadas de emisión para ofrecer soluciones de seguros a futuros clientes mediante negociación, argumentación respecto a las diferentes coberturas que ponemos a su disposición mediante nuestra cartera de productos, presentación de ofertas y cierre de ventas telefónico.
No realizamos campañas: nuestro objetivo es formar a los mejores profesionales para nuestra plantilla permanente
Requisitos:
Formación mínima ESO. Valoramos Certificados formativos en Seguros
Ser persona proactiva, con conocimientos en venta telefónica , preferiblemente en seguros y una marcada orientación a la venta por objetivos
Capacidad de trabajo en equipo , dinamismo y proactividad
Beneficios:
Contrato laboral de media jornada. Podrás conciliar tu vida personal y profesional
Tutela por los mejores profesionales de nuestra organización que estarán a tu lado durante tu periodo de aprendizaje para formarte en los requerimientos del puesto.
Formación online inicial y contínua tanto en productos como en habilidades comerciales
Excelente ambiente de trabajo
Posibilidades reales de promoción
Leaflet Distributor
Novaaliv.3d
Málaga, ES
Leaflet Distributor
aliv.3d · Málaga, ES
Hola!! Quieres ganar un dinero extra sin salir de casa??
King
Barcelona, ES
Senior Product Analyst - Game Economy | Candy Crush
King · Barcelona, ES
Python TSQL REST R Big Data
Craft:
Data, Analytics & Strategy
Job Description:
We are looking for a talented and creative Product Analyst interested in pushing our understanding and the performance of our game economy as a part of the Candy Crush Saga In-App Purchase & Economy area. You will get the opportunity to be part of a great team, working with an industry leading and genre defining game with over 200 million active players.
Your role within the Kingdom
As a Product Analyst focusing on our game economy, you will partner with designers, product managers and data scientists among others, improving the health and performance of the game economy in Candy Crush. You will be working with varied stakeholders in a fun, dynamic and fast-paced environment.
Key responsibilities include:
- Perform quantitative & qualitative analyses that provide insights into our players’s behavior and support the development of the game economy in Candy Crush
- Identify product improvement opportunities, define experiment designs and perform AB-tests to validate hypotheses
- Develop frameworks, KPIs and models for how to assess game economy health and performance
- Communicate results of your analysis in a clear and concise manner, with an understanding of data visualization and the importance of drawing accurate conclusions from multiple data sources
- Define best practices and smart processes for reporting on our progress to the rest of the immediate team and fellow Candy Crushers
You are a passionate problem solver and have the ability to draw data driven insights that will add real value to King. You are proactive and demonstrate the ability to learn quickly and work in a fast paced and collaborative environment whilst communicating effectively with teams and individuals across King.
Who you are
- You are proactive and demonstrate the ability to learn quickly and work in a fast paced and collaborative environment
- Effective communicator with a proven ability to get analytical insights across to teams and individuals
- You are an analytical and passionate problem solver with previous experience of big data decision making
- Robust understanding of free to play economies, how they are balanced and the key drivers for an engaging game economy
- You have good knowledge of theoretical concepts from behavioral economics and pricing theory and can apply them in a practical setting
- You are confident in SQL and data extraction and likely know Python, R or similar
- You have an interest in product and games development
King is the game developer behind the world-famous Candy Crush franchise, as well as mobile game hits including Farm Heroes, Bubble Witch and Pet Rescue. Candy Crush is the top-grossing franchise in US app stores, a position it has held for the last two years, and King’s games are being played by 245 million monthly active users as of Q3 2021. King, which is part of the Activision Blizzard group since its acquisition in 2016, employs nearly 2,000 people in game studios in Stockholm, Malmö, London, Barcelona and Berlin, and offices in San Francisco, New York, and Malta.
A Great Saga Needs All Sorts of Heroes
Making games is fun. Especially when you do it with people who share the same idea of what makes a good workplace great. We design games for everyone, no matter where they are or who they are, and we employ all sorts of people from all kinds of backgrounds to bring them to life. Truth is, we simply cannot expect diversity in our players and originality in our games without first nurturing it in our people. A great saga needs all sorts of heroes.
Making the World Playful
Making the World Playful is what inspires us to create new experiences and raise the bar. It’s what makes King a place where we can all dream bigger, continue to add innovation to our games, broadening the portfolio and exploring new territories in mid-core and casual. We take the art and science of gaming to the next level through our curiosity for the unexplored, passion for games, respect for each other and love for our players - and we’re not afraid to have fun along the way. In fact, together with our parent company Activision Blizzard and experts around the world, we believe having fun is good for you. There has never been a better time to join us. We're dreaming bigger and see a world of possibilities ahead. If you share our passion, our values, and our hunger to shape the future, join us in Making the World Playful!
Applications need to be in English.
Discover King at careers.king.com
CaixaBank
Barcelona, ES
GESTOR DE INFRAESTRUCTURAS DE ACTIVOS ESPECIALIZADO EN ENTORNOS ANALÍTICOS - DATAPOOL
CaixaBank · Barcelona, ES
Agile TSQL Excel PowerPoint Word
Descripción del puesto:
¿Qué proyectos desarrollamos?
El equipo de Infraestructuras de Riesgos, dentro del Área de Proyectos de Transformación e Infraestructuras, se dedica a impulsar y dar soporte al desarrollo de los proyectos del ámbito de Riesgos y de productos de activo.
El objetivo de esta dirección es dotar al Área de Riesgos de CaixaBank de los procesos, metodologías y tecnologías para abordar la transformación orientada a dar mejor servicio a los clientes en un entorno de mayor exigencia y competitividad.
En concreto, la misión del equipo de Infraestructuras es fomentar la evolución de los aplicativos y procesos de activo para ganar en agilidad y flexibilidad, y así mejorar el servicio al cliente. En este sentido, el equipo centraliza, coordina y prioriza las necesidades de las distintas áreas del Banco, actuando de interfaz con Sistemas de Información, coordinando también la gestión presupuestaria.
RESPONSABILIDADES QUE ASUMIRÁS EN TU POSICIÓN:
- Coordinación global de los proyectos end-to-end, que te permitirán simplificar y mejorar los procesos de la entidad, aportando nuevas maneras de trabajar con los peticionarios y con Sistemas de Información.
- Recepción y priorización de las diferentes peticiones de proyectos del ámbito de Productos de Activo y Servicio que llegan por diferentes canales: Regulatorio, Auditoría, Admisión y Seguimiento de Riesgos, Jurídica, Negocio, Comercial, Morosidad.
- Foco en los proyectos e iniciativas más vinculadas a los entornos analíticos y de explotación de la información. Es decir, soporte y puesta en producción de las herramientas de pricing, del RAR, cálculos de capital regulatorio y dotaciones, entre otras, desarrolladas para la admisión, seguimiento y recuperación del riesgo de crédito.
- Seguimiento de cambios normativos e implicaciones en los procesos.
- Revisión y coordinación junto con los peticionarios de los requerimientos para sistemas e implantación de circuitos.
- Ejecución y seguimiento de la puesta en marcha de estos proyectos, con alto componente de implantación tecnológica.
- Seguimiento periódico con el Call Center a efectos de comunicar los cambios que se implantan en los sistemas y también de recoger feedback de los motivos principales de las llamadas con el objetivo de realizar mejoras en los sistemas y reducirlas.
- Conocimiento y seguimiento constante de los procesos de admisión, para identificar ámbitos de mejora y oportunidades de optimización.
- Formación: Preferentemente titulación Superior en Informática, Ingeniería, o Económicas, Administración de Empresas.
- Experiencia: Gestión de proyectos con sistemas de información. Dominio de las diferentes fases de construcción e implantación de un proyecto desde el ámbito de sistemas de información.
- Se valorarán conocimientos de riesgos, tanto en los procesos como en los aplicativos.
- Se valorarán conocimientos técnicos relacionados con Sistemas Operativos, Base de Datos, Arquitectura de Red, etc. y conocimiento específico sobre el entorno de datapool de CaixaBank.
- Dominio de herramientas ofimáticas (Excel, PowerPoint, Word, Access) y lenguajes de explotación de bases de datos (SAS, SQL).
- Deseable conocimiento de metodologías de trabajo agile.
- Nivel fluido de inglés, en comprensión lectora y redacción.
- Orientación a resultados y autonomía en el desarrollo de proyectos.
- Capacidad crítica, analítica y comunicativa.
- Proactividad en la identificación de mejoras y predisposición al cambio.
- Gestión de requerimientos y seguimiento de tareas.
- Capacidad de trabajo en equipo.
- Capacidad de organizar y gestionar proyectos en metodología tradicional (requerimientos, planificación, seguimiento, etc.) y en agile (daily meetings, reviews, construcción de backlog y priorización, user stories, etc.)
- Flexibilidad y facilidad de adaptación a los cambios.
- Entusiasmo y compromiso.
- Formar parte de un equipo de más de 30.000 profesionales que trabajan para satisfacer las necesidades de los clientes y ofrecer el mejor servicio.
- Contrato laboral.
- Programa de integración y formación continua.
- Paquete de beneficios sociales.
Blu Selection
Barcelona, ES
Content Reviewer - Afternoon Shift (Danish Speaker)
Blu Selection · Barcelona, ES
Office
Do you pay attention to detail, have a big interest in social media and want to work with improving and making sure social media is safe for its users? Are you interested in working abroad and gaining professional experience?
We are now looking for a Danish Content Reviewer to work with moderating one of the biggest social media platforms of this generation.
Tasks
Your responsibilities and impact as a content reviewer will be:
- Reviewing and scanning content on the app.
- Checking if it is appropriate and coincides with the platform guidelines.
- Evaluating reported content.
- Safeguarding the user experience.
Skills, qualifications and interests you need to succeed in this role:
- C1/native Danish speaker + proficiency in English (C1)
- Well-developed critical thinking skills
- Affinity for social media
- A reliable and proactive approach to entrusted tasks
- Any previous experience in customer service or content moderation would be desirable, although not required
- Committed to providing high-quality, accurate information
- Availability to work on the weekends and night shifts.
What´s in it for you?
- Relocation package.
- 25 days of holidays per year.
- Competitive salary.
- Health insurance discount.
- A full-time position - 39h/week.
- Fixed afternoon shifts from 16h to 00h.
- 2 weekends off per month.
- The unique experience of an international and diverse culture
- A beautiful beach city surrounded by both coastal towns and mountains
- Delightful gastronomic experiences of Spanish, Catalan, and World cuisines
- Quite a dynamic and active urban life where it is difficult to get bored
- Sunny days, Mediterranean weather, and a relaxed lifestyle
- An attractive start-up and innovation hub with exciting opportunities
This fast-growing multinational company has more than 50.000 employees helping over 500 globally acknowledged brands to provide a first-rate customer service experience. Combining technology with a human touch they achieved a worldwide presence and credibility in the outsourcing scene. They are welcoming new talents to join them in their office in Barcelona.
.Net Developer
NovaZurich Insurance
.Net Developer
Zurich Insurance · Barcelona, ES
Teletreball API .Net C# TSQL Azure DevOps QA UX/UI Flutter
Our opportunity
LiveWell by Zurich is a digital, health and wellbeing solution designed to engage and support corporates, employees and individuals on their health journey. We operate in global and local markets with the key mission of creating healthier, happier lives. Zurich LiveWell Services and Solutions Ltd (“Zurich LiveWell”) takes a holistic approach to health and wellbeing across physical, mental, financial and social health because all these areas need to be in balance to drive optimal performance.
Our aim is to empower individuals to own their total health and wellbeing through health education, best-practice prevention focused on lifestyle activities, goal setting, health challenges and responsive health services such as telemedicine.
Your role
In this role you work as a .Net Developer in one of our Squads with PO, UX/UI, other Flutter Developer and Backend Developers to build features for our LiveWell proposition. You will work on our Azure code written in .Net.
Each Squad consists of a Product Owner (PO), UX/UI Designers, Frontend and Backend Developers, and QA.
Net Developer Your Main Responsibilities Will Involve
As a .
Your Skills And Experience
As a .Net Developer your skills and qualifications will ideally include:
Additional Information
As well as a competitive salary and a yearly bonus we offer benefits package which includes:
Primary work location is Barcelona, Poblenou. Please apply with your CV in English and portfolio by clicking on the button “Apply online”.
Who We Are
Looking for a challenging and inspiring work environment where you can make a difference? At Zurich millions of individuals and businesses place their trust in our products and services every day. Our 53,000 employees worldwide form the basis of our success, enabling, businesses and communities to face a world of risk with confidence. Imagine if you could help people do this all over the world. You’d give them confidence and reassurance by protecting what they love most. It’s a big challenge, but you will be supported by a world-class team who believe in helping you to reach your full potential and deliver on our promises.
Diversity & Inclusion
At Zurich we are an equal opportunity employer. We attract and retain the best qualified individuals available, without regard to race/ethnicity, religion, gender, sexual orientation, age or disability.
So be challenged. Be inspired. Help us make a difference.
Why Zurich
At Zurich, we like to think outside the box and challenge the status quo. We take an optimistic approach by focusing on the positives and constantly asking What can go right?
We are an equal opportunity employer who knows that each employee is unique - that’s what makes our team so great!
Join us as we constantly explore new ways to protect our customers and the planet .
join.com
Barcelona, ES
[email protected] Dpto. Back Office at Gescobro Collection Services SLU
join.com · Barcelona, ES
Office
Gescobro empresa líder en España en gestión de recuperación de deuda y con más de 40 años de experiencia en el sector, formada por más de 500 empleados/as e integrada en un importante grupo internacional. Actualmente con presencia en Barcelona y Madrid.
Tareas
- Gestión de Comunicaciones (recepción & envío e-mails, registro documentación física, elaboración de informes)
- Gestión de procesos (contacto con proveedores, seguimiento procedimientos internos, consultas ficheros)
- Gestión y apoyo equipos de gestión.
- Realización de tareas administrativas relacionadas con la actualización información en la BBDD (introducción de datos, gestiones de información a clientes, Incorporación de documentos y resultados de las solvencias)
- Revisión y actualización manual procesos y procedimientos del equipo BO.
- Otras tareas administrativas propias del departamento, que se puedan generar.
Buscamos estudiantes para incorporar en nuestro departamento de Back Office, con ganas y predisposición.
IBERHIPAC S.A.
Navalmoral de la Mata, ES
Representante técnico de ventas
IBERHIPAC S.A. · Navalmoral de la Mata, ES
Se busca comercial con residencia en la zona y representantes técnicos de ventas de film estirable en diversas zonas de España.
Maestro
NovaIt’s English Time
Benicarló, ES
Maestro
It’s English Time · Benicarló, ES
Profesor/a nativo/a de Inglés para academia en Benicarló en horario de Tarde.