No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araEducació i Formació
1Màrqueting i Negoci
1Transport i Logística
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Veure més categories
Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Consell Comarcal de la Selva
Maçanet de la Selva, ES
OFERTA INFORMATIVA - TÈCNIC/A HELPDESK
Consell Comarcal de la Selva · Maçanet de la Selva, ES
. Office
AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A:
[email protected]
ELS CV QUE ES PRESENTIN VIA AQUESTA OFERTA NO ES TINDRAN EN COMPTE, CAL ENVIAR EL CV AL E-MAIL QUE S'INDICA
Empresa dedicada a la selecció de personal precisa incorporar un/a tècnica/a helpdesk per incorporar a l'equip de treball a Maçanet de la Selva
Condicions laborals:
- Contracte: indefinit
- Horari: de dilluns a divendres en torns rotatius
- Matí de 6:00 a 14:00
- Tarda 14:00-22:00
- Torn de nit durant la campanya 22:00 a 6:00. Febrer a juliol (tots dos inclosos)
- De vegades, guàrdies festius (Teletreball)
- Per necessitats del servei possibilitat de cobrir festius i dissabtes (ocasionalment)
- En modalitat de guàrdia (Teletreball)
- En modalitat Presencial (Maçanet de la Selva)
- Salari: 24.000 - 32.000 € bruts / any
Sota la supervisió del Responsable d'Informàtica i Desenvolupament, i d'acord amb les polítiques i els procediments establerts, s'encarregarà de realitzar tots els processos necessaris per assegurar l'òptim funcionament del departament en totes les àrees.
- Configurar i instal·lar equips (hardware i software).
- Preparació i entrega dequips per a les noves incorporacions.
- Realitzar tasques de suport informàtic per als usuaris (programari i maquinari).
- NetWorking: Coneixements bàsics.
- Resolució i registre de les incidències que sorgeixen al magatzem i les oficines.
- Fer un seguiment dels tiquets fins que es resolen.
- Elaboració i enviament diari de KPI.
Formació i experiència:
- Es requereix experiència d'entre 3 i 5 anys en suport tècnic (helpdesk, service desk o semblant).
- Es requreix experiència demostrable en:
- Resolució avançada d'incidències de programari de gestió (ERP/WMS/TMS).
- Suport remot a múltiples localitzacions internacionals.
- Coordinació amb equips de infraestructura i L3.
- Atenció a usuaris finals de diferents perfils (magatzem, transport, producció).
- Gestion d'incidències de nivell intermedi abans d'escalat.
- Eines de tiquet i monitorització.
- Desitjable: Experiència prèvia en entorns logístics o industrials
- Cal disposar de coneixements informàtics a nivell d'uauàri/a
- Idiomes: català, castellà i anglès
- Carnet B
- Plataformes de tiquet i monitorització, utilitzades per a la gestió, seguiment i documentació d'incidències.
- Aplicacions corporatives i eines específiques necessàries per a la resolució d'incidències (es proporciona formació prèvia).
- Eines ofimàtiques (Office 365, correu corporatiu, comunicació interna).
- Adaptabilitat al canvi
- Iniciativa
- Treball en equip
DEMAND PLANNER
24 d’oct.Frit Ravich
Maçanet de la Selva, ES
DEMAND PLANNER
Frit Ravich · Maçanet de la Selva, ES
. Excel Power BI
Volver a la Página de inicio
DEMAND PLANNER
Ubicación:
MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES
Fecha: 23 oct 2025
Frit Ravich
Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quién tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución.
Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero (3.000 referencias), atendiendo 50.000 puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes.
Descripción de la Oferta
QUINA SERÀ LA TEVA MISSIÓ?
Vols formar part d’un equip que planifica el futur amb rigor i passió? Si t’apassiona combinar dades, estratègia i treball en equip per optimitzar la cadena de subministrament, aquesta oportunitat és per a tu.
Uneix-te al departament de Planificació Estratègica i Data de Frit Ravich i ajuda’ns a alimentar moments de vida.
T’encarregaràs de coordinar i donar suport al procés de planificació de la demanda, combinant l’anàlisi de dades amb la coordinació interdepartamental. El teu objectiu serà garantir que les previsions de venda siguin realistes, precises, actualitzades i alineades amb la capacitat operativa de l’organització.
COM SERÀ EL TEU DIA A DIA?
- Analitzaràs les previsions de venda realitzades i t'asseguraràs de la coherència de les dades.
- Introduiràs i mantindràs les previsions definitives al sistema de planificació.
- Assignaràs les previsions per SKU i setmana a cada centre de distribució.
- Col·laboraràs estretament amb la resta de l'equip de planificaicó per assegurar el correcte seguiment del cicle S&OP.
- Faràs anàlisis de desviacions entre previsió i venda real, proposant ajustos i millores als models de previsió.
- Vetllaràs per la qualitat de les dades i donaràs suport tècnic i funcional als equips que utilitzen les eines de previsió.
- Formació acadèmica superior en Enginyeria, ADE, Economia i/o similars.
- Experiència prèvia en la planificació de la demanda o entorns de Supply Chain.
- Domini de les eines ofimàtiques, especialment Excel.
- Coneixements de Power BI i es valorarà positivament tenir coneixements de Phyton i/o eines d'analítica avançada.
- Es valorarà positivament tenir experiència en eines de planificació.
- Capacitat analítica i orientació a resultats.
- Formaràs part d’una empresa familiar, sòlida i en expansió.
- Flexibilitat horària i opció de teletreball.
- Oportunitat de desenvolupament professional amb el Pla Energy i formació constant.
- Participació en projectes transversals de la companyia a través del FritWay.
- Autonomia i confiança per aportar idees i prendre decisions.
- Mútua de salut, xec guarderia i servei de restaurant a través de retribució flexible.
- Outlet amb tots els nostres productes.
PLANNING & STOCKS MANAGER
14 d’oct.Frit Ravich
Maçanet de la Selva, ES
PLANNING & STOCKS MANAGER
Frit Ravich · Maçanet de la Selva, ES
. Oracle ERP Excel
Volver a la Página de inicio
PLANNING & STOCKS MANAGER
Ubicación:
MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES
Fecha: 16 sept 2025
Frit Ravich
Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quién tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución.
Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero (3.000 referencias), atendiendo 50.000 puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes.
Descripción de la Oferta
¿Cuál será tu misión?
Asegurar la disponibilidad, ubicación óptima y rotación eficiente del stock, así como la adecuada planificación de los recursos humanos logísticos, alineando la capacidad operativa con la previsión de demanda y aprovisionamiento.
¿Cómo será tu día a día?
- Planificar los recursos humanos del almacén según la carga prevista, asegurando la cobertura, polivalencia y eficiencia del equipo.
- Definir la distribución del stock por tipo de producto y rotación, garantizando trazabilidad, cumplimiento FIFO/FEFO y optimización del espacio.
- Coordinar el aprovisionamiento interno entre almacenes para mantener el nivel de servicio, equilibrar inventarios y reducir costes logísticos.
- Supervisar la estrategia de llenado del sistema automático miniload, niveles de inventario, movimientos, mermas y exactitud del stock, impulsando mejoras en layout y procesos.
- Seguimiento de KPIs (ocupación, rotación, servicio, productividad) y participar en acciones de optimización y eficiencia para la mejora del modelo predictivo.
- Formación en grado universitario en ingeniería industrial/logística, administración de empresas o economia
- Posgrado, especialización o máster en logística o supply chain
- Experiencia en operaciones de almacén o logística o control de stocks (2 años).
- Manejo avanzado de ERP (SAP, Oracle, Microsoft Dynamics, etc.)
- Excel avanzado (macros, tablas dinámicas, Power Query)
- Capacidad analítica, rigor y método
- Formarás parte de una empresa líder en su sector, en pleno proceso de crecimiento.
- Proyecto retador y posibilidad de participar en proyectos transversales de la compañía.
- Plan de acompañamiento personalizado desde tu incorporación.
- Beneficios sociales a través de retribución flexible a cargo del trabajador (seguro médico, ticket guarderia)
- 40h semanales de lunes a viernes flexibilidad de entrada de 08h a 09:30h y de salida de 16:30h a 18h
- Descuento en productos (Outlet)
¡Queremos conocerte!