No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
2Instal·lació i Manteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Veure més categories
Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0ADMINISTRATIU/VA
10 de maigMarlex
Mollerussa, ES
ADMINISTRATIU/VA
Marlex · Mollerussa, ES
Des de Marlex estem col·laborant amb una empresa de caràcter familiar que es dedica al lloguer i venda de béns immobiliaris, ubicada a Mollerussa, que actualment té la necessitat d’incorporar al seu equip el perfil d’un/a Administratiu/va.
- Detectar les necessitats dels clients i dur a terme l'assessorament individualitzat corresponent.
- Gestionar la relació amb els proveïdors i clients.
- Comptabilitat: gestió comptable, facturació, farà servir un programa propi.
- Declarar les obligacions fiscals i tributàries de l'empresa seguint el protocol establert, amb el suport de la gestoria.
- Solucionar les reclamacions provinents dels clients que puguin derivar-se de l'exercici.
Què s’ofereix?
- Formar part d’una empresa sòlida en el sector i que es troba en expansió.
- Estabilitat laboral i possibilitat de promoció.
- Reconeixement i compromís.
- Jornada partida de dilluns a divendres 9 -13 i 15-18h.
- GFGS Administració, Grau en ADE i/o similars.
- Disposar d’almenys un any d’experiència.
- Serà valorable disposar d’experiència en el sector immobiliari i de la construcció.
- Actitud proactiva, habilitats comunicatives, iniciativa i rigor.
- Habilitats comunicatives, organitzatives, d’implicació i polivalència.
- Es valorarà l'idioma Anglès.
Tècnic/a de desenvolupament de negoci
9 de maigTalentea
Mollerussa, ES
Tècnic/a de desenvolupament de negoci
Talentea · Mollerussa, ES
Office
Estem buscant un/a tècnic/a de desenvolupament de negoci per al departament d’operacions del nostre client situat a Mollerussa.
El/la professional ha de tenir vocació de tracte amb clients, administració i proveïdors
La teva missió principal serà gestionar les següents àrees:
- Monitorització de consums i optimització de costos: seràs el responsable de supervisar i millorar l’eficiència energètica.
- Promoció de l’autoconsum compartit: estaràs en contacte continu amb clients potencials, proveïdors i administració, fomentant l’ús d’energies renovables.
- Certificats d’estalvi energètic (CAE) en projectes d’eficiència energètica: treballaràs en la implementació de projectes verds i sostenibles.
- Potenciar el servei post-venda: garantiràs la satisfacció del client després de la venda, mantenint una relació estreta i constructiva.
- Busquem algú amb formació tècnica, especialment en eficiència energètica i energies renovables.
- Hauràs de tenir un bon domini d’Excel i del paquet Office.
- Es valorarà l’experiència en el sector elèctric / gas / fotovoltaic i autoconsum.
- Jornada completa
- Salari segons experiència del candidat/a
- Treball estable
AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A
29 d’abr.Empresas IMAN
Mollerussa, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A
Empresas IMAN · Mollerussa, ES
Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #ConectamoseltalentoconlasoportunidadesDesde la oficina de Lleida seleccionamos un/a AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A para dar soporte al Servicio de Garantía y Mantenimiento, para importante empresa ubicada en Mollerussa.FUNCIONES:- Dar soporte a la persona responsable del servicio de mantenimiento, en las tareas y necesidades que se soliciten:-> Dar soporte en la organización y planificación de servicio preventivo y de garantía.-> Atención a las reclamaciones de los clientes.- > Enviar informes.-> Monitorización de las plantas.- Atención al cliente.SE OFRECE:- Jornada completa de 40 horas semanales, en horario de 09:00h a 17:00h.- Incorporación inmediata en empresa consolidada en el sector.- Modalidad de trabajo: presencial.- Retribución salarial compuesta de una parte fija (según valía del candidato) y otra parte variable sujeta a objetivos. Somos una empresa comprometida con la igualdad y no discriminamos por género, etnia, orientación sexual, diversidad funcional, edad u otros aspectos protegidos por la legislación. Éste proceso de selección se basa en criterios objetivos de profesionalidad, méritos y capacidad.