No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
2Dret i Legal
1Social i Voluntariat
1Agricultura
0Alimentació
0Veure més categories
Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Suara Cooperativa
Vallés, ES
Educador/a Social SIS Vallès Oriental
Suara Cooperativa · Vallés, ES
.
Suara som una empresa cooperativa d’iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d’experiència en l’atenció a les persones, amb 5.000 professionals.
Desenvolupem la nostra activitat en els àmbits de serveis socials, atenció a la dependència, infància i famílies, benestar i salut, gent gran, educació i formació, i ocupació i treball, entre d’altres.
Cerquem Educador/a Social per projecte SIS (Serveis d'intervenció socioeducativa no residencial per a infants i adolescents) a jornada completa al Vallès Oriental.
Funcions:
- Participació en la programació del projecte educatiu del servei.
- Contacte i recollida d’informació dels usuaris per valorar tipus d’intervenció a realitzar conjuntament amb l'equip.
- Disseny d’un pla de treball d’acord amb l’usuari i en funció de les seves necessitats i característiques, reforçant el component educatiu de la intervenció.
- Participació en l'avaluació periòdica del grau d'assoliment dels objectius, proposant les estratègies i metodologies per adequar-les a la realitat específica dels usuaris.
- Garantir la dinàmica del servei, des de la vessant educativa, mitjantçant les activitats planificades.
- Elaboració, seguiment i avaluació del pla de treball educatiu individual, en coordinació amb altres professionals o serveis d’atenció social.
- Establir les accions educatives oportunes per tal de promoure estratègies que permetin la vinculació de l’usuari en el servei i l’acceptació d’aquests o d’altres recursos de la xarxa. Informació, orientació i assessorament a l'individu, de les prestacions i els recursos socials del territori que poden facilitar la intervenció educativa. Tramitació i seguiment de les prestacions individuals.
- Assessorament als professionals en l'elaboració dels plans d'intervenció individual, grupal i comunitaris des de la vessant educativa.
- Facilitar experiències d'intercanvi professional en l'àmbit educatiu.
- Tramitació, si s'escau, de propostes de derivació als serveis d'atenció especialitzada, d'acord amb la resta de membres de l'equip.
- Grau en educació social finalitzat.
- Valorable experiència en atenció en infància i adolescència.
- Disposar de carnet de conduir.
- Proactivitat, habilitats comunicatives i de treball en equip.
- Contracte de suplència.
- Jornada: 37,5h/setm
- Horari flexible matins i tardes
- Salari: 24.878,18€ b/a - 2.073,18€ bruts mensuals.
- Zones: Sant Feliu de Codines, Vallromanes, Vallgorguina, Gualba, Fogars de Montclús, Montseny.
- Incorporació: Immediata.
- Programa BENESTARUM💆♀️🧘♂️: destinat a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores (psicologia, fisioteràpia, nutrició, etc.)
- Pla de Retribució Flexible🎓🍽👩⚕️
- Suara Club de Benefits: descomptes corporatius 🛍
- Formació contínua 📚
- Plans de Carrera i promoció interna 🚀
- Ambient de treball col·laboratiu👩🏼🤝🧑🏻
- Cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable. 🤸♀️🤝🌏
Executive Assistant
NovaClaire Joster | People first
Vallés, ES
Executive Assistant
Claire Joster | People first · Vallés, ES
.
Desde Claire Joster, seleccionamos para importante y consolidada empresa del sector industrial con presencia internacional y sede en el Vallès Occidental, un/a Assistant para brindar apoyo a la Propiedad.
Funciones:
- Soporte institucional, organizativo y operativo.
- Coordinación de agendas, relaciones externas y logística diaria.
- Gestión de situaciones sensibles, siempre con proactividad, criterio y confidencialidad.
- Filtrado y priorización de correo electrónico.
- Preparación de documentación para reuniones y ponencias.
- Creación de contenido y gestión de redes sociales.
Requisitos:
- Experiencia previa como Assistant de Dirección en empresas de gran tamaño.
- Inglés fluido (mínimo C1), uso habitual en entorno internacional.
- Dominio de herramientas ofimáticas.
- Residencia en el Vallès y disponibilidad para desplazamientos puntuales a Barcelona ciudad.
- Vehículo propio.
Se ofrece:
- Salario atractivo
- Horario: L-J de 8:30h a 17:30h / V de 8:00h a 14:45h
- Beneficios sociales: ticket restaurant y ticket guardería
Si eres una persona proactiva, resolutiva y discreta, con alta capacidad de organización y gestión, ¡esta puede ser tu oportunidad!
HRBP (H/M/X)
24 de nov.Manpower España
Vallés, ES
HRBP (H/M/X)
Manpower España · Vallés, ES
.
Desde la división Finance & HHRR de Professional Recruitment de Manpower estamos buscando HRBP para importante compañía del sector industrial ubicada en la zona del Vallés Oriental (Barcelona).
Misión del puesto:
Asegurar la atracción y óptima gestión de los procesos de selección de personas necesarios en la compañía, la acogida de nuevos empleados y su formación y desarrollo posterior, así como proponer soluciones y desarrollar programas para la gestión y retención del talento.
Reportando al Director de RRHH, las responsabilidades del puesto serán las siguientes:
- DESCRIPCIÓN DE PUESTOS Y ORGANIGRAMAS: actualización de las descripciones de puestos y de los organigramas corporativos.
- SELECCIÓN: Gestionar los procesos de selección en línea con la estrategia de la Compañía y según el procedimiento: asegurar el óptimo reclutamiento para cada perfil, criba curricular, evaluación de perfiles, redacción de informes, presentación de candidatos finalistas, job offers, cierre del proceso.
- ACOGIDA DE NUEVOS EMPLEADOS: proporcionarles la información necesaria sobre las políticas e información corporativas, presentación de empleados/as, gestión y firma de documentos.
- FORMACIÓN: Detectar, analizar y valorar las necesidades formativas de las áreas de acuerdo con el plan estratégico de la organización. Planificar, desarrollar e implantar el plan de formación anual de la empresa, definiendo el calendario de formación. Definir e implementar para cada formación los objetivos, contenidos, timming, programa, seguimiento y evaluación. Gestionar los proveedores externos de formación.
- DESARROLLO: Definición e implantación de proyectos y/o programas de desarrollo y retención del talento en la organización. Gestión por competencias: creación y actualización de un diccionario de competencias y aplicación de este en proyectos de desarrollo: programas de seguimiento de períodos de prueba, formación, seguimiento de incorporaciones, promociones, proyectos de gestión del desempeño, etc.
- Actualización y mejora de procesos y procedimientos.
- Búsqueda y gestión de proveedores para cada área.
- Apoyo a la Dirección de RRHH en la relación con el comité de empresa.
Requisitos:
- Mínimo 3 años de experiencia demostrada realizando funciones similares, preferiblemente en sector industrial.
- Licenciado/a en Psicología o similar.
- Valorable aportar Master o Postgrado en Recursos Humanos.
- Inglés First Certificate.
- Coche propio.
Asistente Ejecutivo
17 de nov.WindowSight
Vallés, ES
Asistente Ejecutivo
WindowSight · Vallés, ES
.
Oferta laboral - Executive Assistant per al CEO a WindowSight ??
Ets la típica persona que s'organitza sense esforç i ajuda als altres a fer-ho també? T'agrada gestionar múltiples tasques en un entorn dinàmic i ràpid? Ets d'aquelles persones amb qui és un plaer treballar?
Si és així, segueix llegint ??
WindowSight està buscant una
Executive Assistant per donar suport a en Pol, el CEO
, i Sumar-se Al Nostre Equip Jove, Cohesionat i Amb Una Visió Clara De Portar L'art Visual a Totes Les Llars Del Món. Coneix Més Sobre Nosaltres a
També coneguda com
"el Spotify de l'Art i la Fotografia"
, WindowSight està transformant milions de televisions en galeries digitals. Ja comptem amb més de
30 artistes i fotògrafs
que comparteixen la nostra missió: fer que l'art formi part de la vida quotidiana de tothom.
Aquest desembre fem un gran llançament als Estats Units
, desplegant la nostra app com a
galeria d'art i salvapantalles natiu en 10 milions de televisions
- (Per posar-ho en context, Movistar+ en té 3,5 milions). És un moment clau de creixement, i busquem una persona amb energia, iniciativa i passió per ajudar-nos a fer-ho possible.
Donar suport estratègic i administratiu al CEO i a l'equip directiu.
Gestionar calendaris, reunions i comunicacions internes i externes.
Redactar i gestionar correus i documents en nom del CEO quan sigui necessari.
Organitzar viatges, allotjaments i despeses (si trobes les millors ofertes, millor encara).
Processar documents i signatures digitals.
Participar en la planificació i execució d'esdeveniments interns i off-sites.
Donar suport en la gestió de projectes i seguiment d'iniciatives estratègiques.
REQUISITS
Experiència prèvia en tasques d'assistència executiva o administrativa.
Habilitat per treballar en entorns dinàmics i d'alt creixement (preferiblement startups o consultoria).
Domini avançat de Google Workspace (G-Suite).
Excel·lent nivell d'anglès, català i castellà (oral i escrit).
Capacitat d'organització impecable, atenció al detall i actitud proactiva.
Flexibilitat i capacitat d'adaptar-se a diferents rols i ritmes.
QUE OFERIM?
Contracte indefinit i jornada completa.
Flexibilitat horària i mode de treball híbrid (oficines a Terrassa).
Treballar directament amb el CEO i tenir impacte directe en el creixement del projecte.
Entorn jove, dinàmic i altament col·laboratiu.
Pla de phantom shares i compensació competitiva.
Contacte amb artistes, fotògrafs i professionals de primer nivell mundial (NatGeo, NASA, i molts més!).
Formar part d'una startup amb impacte global, a més de 200M de televisions a tot el món.
COM APLICAR?
Si creus que encaixes i vols ser part d'aquesta aventura, envia un correu amb el assumpte Executive Assistant – Nom Cognoms a
Amb
El teu CV i perfil de LinkedIn
Una breu carta de motivació
- Uneix-te a WindowSight i ajuda'ns a portar l'art visual al centre de la vida quotidiana.
- Descobreix més a windowsight.com
- Segueix-nos a LinkedIn per no perdre't cap novetat