No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
3Arts i Oficis
1Comercial i Vendes
1Indústria Manufacturera
1Publicitat i Comunicació
1Veure més categories
Administració i Secretariat
0Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0NA
Amorebieta-Etxano, ES
Communication Secretary - Secretario/a de Comunicación (Incorporación septiembre 2025)
NA · Amorebieta-Etxano, ES
Excel Office Outlook Word
Importante organización ubicada en Bilbao precisa incorporar a su plantilla una persona para trabajar como Secretario/a de Comunicación, realizando funciones de asistente/a en el departamento de comunicación.
Se trata de una posición temporal desde mediados de septiembre hasta diciembre de 2025.
DESCRIPTION OF THE WORK / TASKS
Under the supervision of the Communications Officer, you will provide support to the NetCom team in the following areas:
- Support to the launch of the FAST 2026 edition:(FAST is EU-OSHA's focal points assistance tool): providing support to Focal Points of 28 countries with the new ordering system and cross-checking the validity of orders;
- Support with tasks related to the presentation of results and state-of-plays of FAST 2025;
- Contribution to the presentation of outcomes of the FAST 2026 orders;
- Making PPTs accessible;
- Support with the verification of data for the FAST 2025 2x 2nd Interim Reports and preparatory work for the 2x Final Reports;
- Support with the testing of the monitoring part of the FAST ordering tool (FASTOSH) and in testing the user guide;
- Support with administrative tasks (filing documents and correspondence, notes taking etc.);
- Support with updating the catalogue of OSHVET case studies.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
ESSENTIAL:
-Experience in working with contractors and clients;
-Experience in managing simultaneous projects;
-Excellent knowledge of MS Office (e.g. Word, Excel, Power Point, Outlook);
-Attention to detail;
-Agility to respond to short deadlines (requests from national stakeholders at short notice);
-Very good interpersonal skills, teamwork, and service-oriented attitude;
-Capacity to work effectively within a multicultural working environment;
-English at B2 level.
ASSETS:
-Knowledge of MS Teams;
-Previous experience in working within the EU institutions, agencies or bodies in similar tasks.
PROFESSIONAL BACKGROUND:
-Secondary/post-secondary education;
-Experience of at least three years in the main competences required.
¿Qué ofrecemos?
You will have a temporary contract of 3 months duration
You will earn a salary of 16,74 euros gross / hour
You will work from Monday to Friday in split shift hours