No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Veure més categories
Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Top Zones
Altafulla
1Top Ocupacions
Administratiu/va
1Intress
Altafulla, ES
Administratiu/va (RRHH) Centre Residencial Joves Migrats - Tarragona
Intress · Altafulla, ES
.
Intress necessita incorporar un/a Administriu/va (amb RRHH), per formar part del nostre servei de protecció d'emergència per joves migrats l'SPE Vela, ubicat a les Altafulla, Tarragona.
El servei de Protecció d’Emergència és un servei residencial temporal que proporciona l’atenció integral als joves migrats sols que arriben al territori, garantint la cobertura de les necessitats bàsiques d’allotjament, manutenció i cura de la salut. També es duran a terme les primeres actuacions d’identificació i de documentació, de localització i/o comunicació amb els familiars, i derivació cap a recursos ordinaris de cartera de serveis socials o cap a centres de primera acollida i atenció integral per joves migrats sols del sistema de protecció.
La persona seleccionada haurà de fer tasques administratives relacionades amb el bon funcionament del servei.
Què faràs?
- Atenció telefònica relacionada amb el centre.
- Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de gestió de personal de Intress.
- Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin).
- Control i tramitació de la caixa del servei, facturació mensual a l'administració referent.
- Gestió de la documentació relacionada amb el servei.
- Gestió de l'agenda de l'equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.).
- Gestió de compres relacionades pel propi centre.
- Gestió de comptabilitat del centre.
- Arxiu de documentació ja sigui de manera informatitzada o bé física.
- Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats
- Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
- Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
- Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.
- Data d'incorporació: immediata, t'estem esperant!
- Tipus de contracte: indefinit, és una posició estable.
- Jornada: 19 hores setmanals.
- Horari: de dilluns a dijous en torn de matí de 09.00-13.00h i divendres de 09.00-12.00h
- Retribució mensual/brut: 825.01€ bruts/mensuals (x 14 pagues: 1.155,14€ bruts anuals).
- Formació contínuada relacionada amb el lloc de feina o bé relacionada en l'àmbit social.
- Formaràs part d'una entitat involucrada en l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en vulnerabilitat, perquè de les diferències en fem oportunitats!
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
- Formació Professional de Grau Superior en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals).
- Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.
- Almenys 1 any fent tasques relacionades amb altes/baixes de personal.
- Gestió administrativa de gestió de personal.
- Bona capacitat de redacció i organització.
- Formació i coneixement en gestió de persones, contratació, nòmines.
- Coneixement de Microsoft 365.
- Predisposició per aprendre
- Habilitats de comunicació
- Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).
- Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress!
- Persona empàtica i dinàmica.
- Enfocament de servei i atenció al client.
- Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'IV Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.