No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
2Atenció al client
1Disseny i Usabilitat
1Educació i Formació
1Enginyeria i Mecànica
1Veure més categories
Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Top Zones
Ceuta
6ASESORAMIENTO EMPRESARIAL
Ceuta, ES
Auxiliar Administrativa
ASESORAMIENTO EMPRESARIAL · Ceuta, ES
. Excel Outlook Word
Estamos buscando una persona dinámica y proactiva para el puesto de ADMINISTRACION a tiempo completo en el sur de Tenerife, para formar parte de DN Facility Soluciones , una empresa en crecimiento, referente en el sector de Jardinería y paisajismo en Canarias. Puesto: Auxiliar Administrativa Tipo de contrato: Indefinido Incorporación: Inmediata Responsabilidades principales: Tareas administrativas y de apoyo logístico: Gestión de documentos, archivo y atención telefónica. Recepción y organización de correos electrónicos y comunicaciones internas. Apoyo en la preparación de pedidos, albaranes y facturación. Control de inventario básico y actualización de bases de datos. Recogida de paquetes y materiales en proveedores cuando sea necesario. Recepción de pedidos en la oficina/almacén y verificación básica del material. Gestiones puntuales fuera de la oficina (entrega o recogida de documentación, compras urgentes, etc). Requisitos: formación en administración experiencia mínima de 3 años dominar Excel, Word y Outlook Carnet de conducir B Se valorará: Experiencia en gestión de RRHH o contabilidad básica. ¿Tienes varios años de experiencia en un puesto similar y crees que tu perfil encaja en la posición? ¡Envíanos tu CV a ******!
Director
12 de des.AGORA COL·LECTIVITATS
Ceuta, ES
Director
AGORA COL·LECTIVITATS · Ceuta, ES
.
Dades del lloc de treball Càrrec: director/a de lleure. Lloc de treball: oficina de Gavà o Reus i centres educatius Som una empresa en creixement i cerquem un/a professional polivalent per incorporar-se al nostre equip per a dissenyar, implementar i avaluar el projecte educatiu integral del model de negoci. Oferim: Incorporació a un equip estable i multidisciplinari. Pla de carrera i possibilitats de creixement professional Formació contínua a càrrec de l'empresa. Retribució competitiva segons experiència i valors aportats. Funcions i responsabilitats: Disseny pedagògic: Elaboració del projecte educatiu del migdia ( objectius, metodologia, activitats, avaluació) Implementació i execució: Posada en marxa de les activitats dins de l'espai de migdia a les escoles que gestiona l'empresa Coordinació d'equip: Acompanyament dinamització del projecte conjuntament amb les supervisores i coordinadores de centre Avaluació i millora: indicador d'avaluació del projecte, millora continua. Perfil professional: Titulació: Pedagogia/ Direcció o coordinació activitats de lleure. Experiència mínima de 3 anys en gestió de l'espai de migdia en centres educatius, es valora l'experiència en creació i implementació de projectes educatius Competències: Capacitat de disseny i desenvolupament pedagògic Coneixement del marc normatiu de l'espai de menjador Domini de metodologies actives, educació emocional, aprenentatge socioeducatiu, mirada restaurativa. Experiència en coordinació pedagògica en lleure i menjador escolar Creativitat en plantejament d'activitats lúdiques Organització i autonomia en el disseny , preparació i seguiment d'activitats Coneixement de protocols de menjador. Condicions laborals Contracte Fix Discontinu (de setembre a juny) Jornada completa conveni de lleure Horari: de 8 a *****h Salari a concretar E nvia'ns el teu CV a: ****** amb l'assumpte "Director/a de lleure, " amb les 2 peticions necessàries per formar part del procés de selecció. 1. Presentació breu (màxim 100 paraules) 3.1. Explica una situació en què hagis dedicat molt d'esforç a una tasca o projecte, tot i no tenir-ne l'obligació directa. Què et va motivar i com va acabar? (màxim 200 paraules) Gràcies per l'interès. Les teves respostes ens ajudaran a conèixer millor el teu perfil. Esperem valorar la teva candidatura ben aviat.
Técnico Electromecánico
11 de des.Grupo Delfín
Ceuta, ES
Técnico Electromecánico
Grupo Delfín · Ceuta, ES
.
En DELFÍN ULTRACONGELADOS S.A .
llevamos más de 75 años ofreciendo calidad, compromiso y confianza a nuestros clientes.
Nuestra historia es la de una empresa estable, sólida y en continuo crecimiento, pero sobre todo es la historia de un equipo unido que trabaja como una gran familia.
Queremos incorporar a nuestro equipo un/a ELECTROMECÁNICO con experiencia en sector industrial, que comparta nuestros valores de cercanía, profesionalidad y trabajo en equipo.
¿ QUÉ OFRECEMOS ?
Estabilidad laboral en una empresa con más de siete décadas de trayectoria.
Entorno de trabajo familiar y colaborativo.
Oportunidades de desarrollo y aprendizaje continuo en un sector que nunca ha fallado, la alimentación.
TUS RESPONSABILIDADES
Mantenimiento preventivo y correctivo de maquinaria industrial.
Diagnóstico y reparación de averías eléctricas y mecánicas.
Apoyo en la optimización de procesos productivos.
Trabajo coordinado con el resto del equipo de mantenimiento y producción.
REQUISITOS
Formación en Electromecánica, Electrónica o similar.
Experiencia previa en mantenimiento industrial.
Conocimientos en mecánica, electricidad.
Capacidad de trabajo en equipo, compromiso y orientación a mejora continua.
¿ Quieres unirte a nuestra familia ?
Si te identificas con nuestros valores y buscas una oportunidad laboral estable en donde las personas importan, mándanos tu candidatura.
Envía tu CV: ******
En DELFÍN ULTRACONGELADOS creemos que el éxito se construye en equipo.
¡ Te esperamos ¡
Àbac Assessors
Ceuta, ES
Administratiu/Va Comptable - Projecció A Consultor/A
Àbac Assessors · Ceuta, ES
. OCR ERP Excel Mesos Power BI Office
A Àbac Assessors , despatx professional a Terrassa, busquem talent amb visió de futur.
Som un equip tecnològicament avançat , membre del Centro de Innovación de Despachos Profesionales (CIDP) , socis de la xarxa internacional iusTime i Partner Oficial de Holded .
Creiem en una assessoria que evoluciona, que digitalitza processos i que aposta per la Intel·ligència Artificial (IA) com a eina clau per oferir més valor als nostres clients.
A qui busquem?
Volem incorporar un/a Administratiu/va – Comptable pel Departament Fiscal i Comptable, amb projecció cap a Consultor/a
Quines seran les teves funcions?
Sota la supervisió dels responsables de departament, et responsabilitzaràs de:
Gestionar tot el cicle comptable d'una cartera de clients (societats i autònoms).
Confeccionar i presentar impostos trimestrals dels clients assignats.
Preparar les empreses per les noves obligacions del Veri*Factu i la Factura Electrònica.
Incorporar la IA en els processos de producció del departament.
Automatitzar, dins l'entorn del portal del client, la comunicació i la gestió documental.
Preparar les comptabilitats per a analítiques de dades i informes econòmico-financers.
Participar en el disseny d'un nou servei d'anàlisi econòmica-financera amb Power BI i IA.
Col·laborar en la digitalització i automatització de processos interns.
Què demanem?
Experiència mínima de 2 anys en un departament comptable (empresa o despatx professional), gestionant:
Cicle comptable complet amb programes de gestió
Tresoreria i conciliació bancària amb eines tecnològiques d'última generació.
(Abstenir-se perfils sense coneixements del cicle comptable complet.)
Formació : Grau mitjà o superior en Administració i Finances, o estudis universitaris en ADE, Economia, Comptabilitat i Finances...
Perfil professional : Persona comunicativa , amb visió comercial i capacitat per gestionar nous projectes amb clients.
Imprescindible
Domini d' Excel i eines ofimàtiques
Experiència amb programes com SAGE, A3, Holded o Contaplus.
Coneixements i ús pràctic de la Intel·ligència Artificial, comptabilitat amb OCR , o integració de dades entre programes.
Idiomes: Català, castellà i anglès.
Valorem especialment
Experiència en conciliacions bancàries automàtiques, comptabilitat amb OCR, o integració de dades entre programes
Coneixement d'eines com Autodespro, NET Asesor, BiLoop o Kairos
Experiència amb ERP SAGE despachos/Murano o Holded.
Coneixements de Power BI i IA aplicada.
Perfil extrovertit i amb capacitat per atendre clients (perfil Front Office).
Què t'oferim?
Incorporació a un despatx líder en innovació tecnològica i assessorament integral.
Contracte indefinit i incorporació immediata.
Flexibilitat horària i opció de teletreball parcial després de 6 mesos.
Jornada intensiva els divendres i durant el període vacacional.
Formació contínua a càrrec de l'empresa (CEF, Euncet, col·legis professionals...)
Menjador-office a les instal·lacions
Accés als grups professionals i esdeveniments de CIDP, iusTime i Holded (Accountex, tallers, jornades, Partner Day...)
Pla de carrera professional real , amb accés a la posició de Consultor/a en 1,5-2 anys.
Retribució fixa + variable , segons perfil i experiència.
No es descartarà cap candidatura per motius econòmics.
Possibilitat de retribució flexible .
Per què Àbac Assessors?
Perquè apostem per una assessoria moderna, col·laborativa i orientada al creixement professional.
Tindràs l'oportunitat de formar part d'un equip que integra tecnologia, coneixement i persones, amb la voluntat de transformar el sector .
Ubicació: Terrassa
Incorporació immediata
Si creus que és el teu moment per créixer professionalment, envia'ns el teu CV a ******
Forma part d'Àbac Assessors.
#OfertaLaboral #Comptabilitat #Fiscalitat #VeriFactu #Holded #PowerBI #IA #Assessoria #Terrassa #AbacAssessors #Consultoria #IusTime #CIDP #Innovació #TransformacióDigital #FeinaCatalunya
Profesor/A Jurídicas Sede Valencia
6 de des.Academia Geopol
Profesor/A Jurídicas Sede Valencia
Academia Geopol · Ceuta, ES
Teletreball .
En Academia Geopol buscamos sumar al equipo un/a docente con vocación, pasión por el Derecho y ganas de ayudar a nuestros alumnos a conseguir su plaza en la Policía Nacional o la Guardia Civil .
Ubicación: Valencia (modalidad híbrida – 1 día de teletrabajo)
Tipo de contrato: Indefinido
Jornada: Completa (34h/semana, según convenio)
Tus Funciones
Impartir clases de Jurídicas adaptadas a la preparación de oposiciones.
Diseñar materiales didácticos (esquemas, presentaciones, exámenes...).
Resolver dudas y acompañar a los alumnos en su proceso.
Colaborar con el equipo docente para mejorar nuestra metodología.
Requisitos
Grado en Derecho (o similar).
Experiencia docente, preferiblemente en el ámbito académico o formativo.
Conocimiento de herramientas digitales y plataformas de e-learning.
Se valorará experiencia como opositor/a o preparador/a de oposiciones.
¿Qué ofrecemos?
Estabilidad laboral con contrato indefinido.
Salario competitivo y posibilidades de desarrollo profesional.
Buen ambiente de trabajo, colaborativo y dinámico.
Formación continua y apoyo del equipo docente.
¿Te interesa?
Envíanos tu candidatura a ******
¡Te esperamos en el #EquipoGeopol!
Customer Service Agent (Part Time)
1 de des.Bally's Interactive
Ceuta, ES
Customer Service Agent (Part Time)
Bally's Interactive · Ceuta, ES
. Office
Who we are ?
Bally’s Interactive is the digital arm of one of the world’s leading entertainment providers, with tens of millions of players across the globe and an unmatched ecosystem of products spanning across the sports betting, iGaming, free-to-play, and daily fantasy spectrum.
Our brands and sites include market movers and shakers like Bally Bet, Monkey Knife Fight, Vera&John, Virgin Casino, Jackpotjoy and many more. We make our mark by embracing the diversity of our global team, challenging ourselves, and striving to make a difference for our players.
Well, what about the team?
Our advisors provide best-in-class customer service by answering and resolving calls, live chat and e-mails to the highest standards. Our sites include bingo, slots, and casino games. Advisors are responsible for delivering an excellent frontline service to meet (and exceed) the needs and demands of players, and the objectives and targets of the business. This role impacts costs, revenues, and brand equity. As Customer Services operates 365 days of the year, 7 days a week, from 10 am to midnight, this part-time role demands flexibility and shift work.
So, what will you be doing?
- Delivering best-in-class service to our players requires dedication and hard work. Your energy and passion will be put to great use — the more you give, the more you’ll get in return.
- Serve as the first point of contact for players, providing outstanding service across all our Spain cash gaming websites.
- Personally deliver a frontline service that meets — and exceeds — player expectations, resolving queries and questions at the first point of contact whenever possible.
- Ensure that we consistently provide the highest level of support to our players.
- Communicate effectively and efficiently with players, colleagues, Team Leaders, and management to achieve business objectives and targets.
- Manage all tasks promptly and efficiently, escalating issues to the next level of management as needed, in line with escalation procedures.
- Implement change initiatives and actively promote a positive and collaborative culture within the Customer Service operation.
- Maintain a full working knowledge of all operational functions, and share your expertise with other team members.
- Collaborate with other departments on projects, and attend relevant meetings at other locations when required.
- Engage and entertain our players by acting as a Chat Host in our community chat.
- PLEASE SUMBIT YOUR CV IN ENGLISH.
- Passionate – Demonstrates a genuine love for delivering excellent customer service.
- Versatile – Capable of managing multiple tasks at once, often with changing requirements and priorities.
- Team Player – Works collaboratively with stakeholders and peers, engaging inclusively and effectively with people at all levels.
- Decisive – Confident making informed decisions independently when needed.
- Helpful – Dedicated to assisting players and meeting their needs.
- Creative – Brings fresh, innovative ideas and is open to exploring new approaches.
- Goal-Oriented – Sets clear objectives and works hard to achieve them.
- Background in a fast-paced call centre environment.
- Experience within the online gambling industry, ideally spanning slots, bingo, and casino.
- Proven ability to handle enquiries via Live Chat, email, and telephone promptly and professionally.
- Annual Leave
- Pension plan
- Health insurance
- Company share scheme
- Volunteering days
- Home office allowance
- Wellness or Gym allowance
At Bally’s Interactive, we are driven by a set of core values that we like to call our DNA. We strive to embody our DNA and keep them at the heart of everything we do!
We are Always Ready to embrace change, adapt, and do what it takes to delight our customers. We believe that You Make the Difference, which is what gives our players the best experience and keeps them coming back. We are All One Team, looking out for each other, respecting diversity while connecting through a common purpose. Our teams are Learning Every Day by showing constant curiosity and the drive to learn from successes, mistakes, new experiences, and the people around us. At Bally’s we Love to Lead by thinking differently, seeking innovation, and always looking for ways to raise our game.
Equal Opportunities
At Bally’s Interactive, we are committed to promoting equal opportunities in employment and working conditions.
Diversity, Equity and Inclusion are important to us, and we encourage a culture where everyone can be themselves at work. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success, this is our superpower.
We do not discriminate against employees or job applicants on the basis of race, colour, nationality, ethnic or national origin, age, sex or sexual orientation, gender reassignment, religion or belief, marital or civil partner status, pregnancy or maternity, political opinion or disability.