No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
1Instal·lació i Manteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Veure més categories
Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Tècnic/a de Comptabilitat
2 de maigMgroup Consultoria en Recursos Humanos
Palafrugell, ES
Tècnic/a de Comptabilitat
Mgroup Consultoria en Recursos Humanos · Palafrugell, ES
El nostre client és una assessoria empresarial en plena expansió, destacada en el sector per la seva especialització en serveis fiscals, laborals i comptables. Precisa incorporar un/a:
Tècnic/a de Comptabilitat
Per unir-se a l'equip de la seva oficina ubicada a Platja d'Aro.
Si ocupes la posició, seràs el responsable de:
- Gestionar conciliacions bancàries, assentaments comptables i amortitzacions, entre d'altres.
- Oferir assessorament comptable i fiscal a una cartera de clients assegurant la correcta gestió de la seva comptabilitat i compliment tributari.
- Participar activament en la preparació, presentació i liquidació d'impostos, incloent-hi IVA i IRPF.
- Executar tancaments comptables regulars, contribuint en els ajustos corresponents.
- Residència a Platja d'Aro o als voltants.
- Formació en Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració i Finances, o estudis universitaris en àrees com Ciències Empresarials, Econòmiques, Dret, Administració i Direcció d'Empreses, Comptabilitat i Finances o similars.
- Almenys 2 anys d'experiència prèvia en rols similars, amb un sòlid coneixement del PGC (Pla General Comptable).
- Domini del català i el castellà. El coneixement d'altres idiomes (francès, anglès, alemany, etc.) serà considerat un valor afegit.
- Es valorarà positivament l'experiència amb programari comptable com A3 i/o SAGE.
- Incorporació a una empresa amb una sòlida trajectòria i reconeixement en el sector, que continua creixent.
- Un paquet salarial competitiu.
- Àmplies oportunitats per al desenvolupament professional i la promoció interna.
- Formació contínua a càrrec de l'empresa.
- Contracte indefinit amb jornada partida de dilluns a dijous i jornada intensiva els divendres.
Mgroup Consultoria en Recursos Humanos
Palafrugell, ES
Especialista en Gestió Administrativa i Financera
Mgroup Consultoria en Recursos Humanos · Palafrugell, ES
ERP Excel Office
Busquem un/a Especialista en Gestió Administrativa i Financera
El nostre client és una companyia dedicada a la prestació de serveis empresarials relacionats amb la gestió d'empreses i els sistemes d'informació, incidint en àrees com la comptabilitat, l'administració, les finances, la gestió de personal i la informàtica. Amb una aproximació única als seus clients, la seva missió consisteix a transformar la gestió interna de les empreses que els contracten, oferint-los solucions personalitzades a les seves necessitats així com acompanyament constant als seus empleats per a optimitzar la gestió del negoci. Es tracta d'una empresa completament consolidada i de reconegut prestigi en el seu sector.
La persona seleccionada s'incorporarà a l'equip multidisciplinari de consultors de l'empresa i jugarà un paper clau en la transformació dels circuits i procediments administratius, comptables i financers dels clients que gestioni.
Funcions a desenvolupar:- Diagnòstic i anàlisi de les necessitats empresarials dels clients.
- Implementació de sistemes comptables i administratius eficaços, amb l'ajuda de l'ERP comercialitzat per la companyia.
- Formació, suport i acompanyament continu al client en l'optimització dels seus processos administratius i la gestió de la informació derivada d'ells.
- Adaptació dels sistemes de gestió i solucions oferts per l'empresa a l'evolució de les necessitats del client.
- Exercir de "pont" entre l'equip de desenvolupadors de les eines IT de l'empresa i els clients, amb la finalitat d'ajustar les solucions disponibles als requisits del client.
- Lloc de treball estable (substitució per jubilació). Contracte laboral indefinit.
- Paquet retributiu molt atractiu, format per salari fix, retribució variable, prima anual, vehicle d'empresa...
- Completa flexibilitat horària (acte-organització de l'agenda).
- Formació contínua.
- Excel·lent ambient de treball dins d'una companyia centrada en el valor humà i la innovació.
- Que siguis una persona amb esperit resolutiu, habilitat comunicativa oral i escrita, capacitat per a treballar amb un alt grau d'autonomia i disponibilitat per a desenvolupar la jornada laboral en les instal·lacions dels clients (província de Girona).
- Que tinguis titulació universitària en Administració i Direcció d'Empreses, Ciències Empresarials, Enginyeria Industrial, Economia, Informàtica o equivalent.
- Que comptis amb experiència mínima de 3 anys desenvolupant funcions de gestió financera, comptabilitat, control pressupostari o de gestió, consultoria fiscal o comptable per a empreses, hòldings o entitats del sector serveis.
- Que disposis de permís de conduir B1, dominis perfectament el català i l'espanyol, siguis usuari avançat del Paquet Office (especialment Excel) i tinguis sòlids coneixements del Pla General Comptable. Si a més tens una bona base en fiscalitat d'empresa, serà un plus.