¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercial y Ventas
1Sanidad y Salud
1Transporte y Logística
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Ver más categorías
Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Agent d'atenció al soci
22 ago.NA
Cabrera d'Anoia, ES
Agent d'atenció al soci
NA · Cabrera d'Anoia, ES
Vols formar part dun equip dedicat a latenció al client i al soci? Aquesta és la teva oportunitat!
Obbrim tres noves posicions al nostre Departament dAtenció al Soci, amb un horari ideal per compaginar amb altres activitats: 30 hores setmanals, de dilluns a divendres, de 15 h a 21 h, i amb un sou brut per hora de 10.46?€.
Estem buscant persones compromeses i amb bona orientació al client per cobrir:
2 llocs per a suplències de llarga durada
1 lloc estable (amb preferència inicial per les suplències)
Les teves funcions serien:
- Atendre trucades i donar suport als nostres socis i clients
- Informar sobre serveis i cobertures
- Gestionar incidències i consultes a través dels diferents canals datenció
- Elaborar documentació vinculada a les gestions i coordinar-ne lenviament
Si tagrada el tracte amb les persones, tens bones habilitats comunicatives i vols treballar en un ambient dinàmic i dequip, testem esperant!
Si tens interès o qualsevol dubte, no dubtis a comentar-mho!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Experiència mínima en atenció al client (presencial o telefònica)
- Habilitats comunicatives i descolta activa
- Orientació al client i a la resolució dincidències
- Coneixements bàsics dofimàtica
¿Qué ofrecemos?
Bon ambient de treball i equip col·laboratiu
Política de conciliació laboral i personal
Ubicació cèntrica i ben comunicada amb transport públic
NA
Cabrera d'Anoia, ES
Azafato/a Galería - Sustitución Septiembre TARDE
NA · Cabrera d'Anoia, ES
Oferta de Empleo: Azafato/a - Informador/a / Promotor/a (Sustitución por Vacaciones)
Buscamos una persona dinámica y con habilidades comunicativas para cubrir una sustitución por vacaciones en un espacio multifuncional ubicado en el centro de Barcelona. El espacio acoge eventos corporativos, presentaciones, exposiciones y actividades organizadas tanto por la empresa como por terceros.
Ubicación: Barcelona centro, distrito les corts
Duración del contrato: Del 1 al 15 de septiembre
Horario: De lunes a viernes, de 14:00 a 19:00
Salario mensual bruto: 941,45 €
Funciones principales:
-Atención e información a visitantes y asistentes a los eventos.
-Apoyo en la coordinación y supervisión de actividades en el espacio.
-Promoción de las iniciativas organizadas en la galería.
-Control del correcto uso del espacio por parte de los usuarios.
Requisitos:
-Catalán avanzado (imprescindible)
-Inglés nivel B2 (imprescindible)
-Experiencia en atención al cliente, eventos o promoción (valorable)
-Buena presencia, habilidades comunicativas y orientación al público
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
NA
Cabrera d'Anoia, ES
Teleoperadors comercials RACC amb català
NA · Cabrera d'Anoia, ES
Mesos
Estàs buscant combinar estudis i treball? Vols un treball extra o un treball que puguis combinar amb la teva vida familiar?
Una important empresa del sector dassegurances i automoció busca persones per a treballar de Assessor/a Comercial a les oficines Barcelona.
Funcions: Assessor comercial per ampliar la cartera de clients a partir de la base de dades de lempresa, contactant amb persones interessades, ex-clients, possibles nous clients, etc.
Condicions
- Jornada de dilluns a divendres amb horari de 15:00 21:00 h (6hs diàries)
- Contracte de 3 mesos amb Adecco + possible incorporació
- Formació remunerada de dues setmanes amb contracte des del primer dia.
- Formació presencial amb horari de 09:00 15:00 h.
- Bon clima laboral
- Posició estable
- Incorporació el proper dilluns 01/09/2025.
#ofertadestacada
T'estem esperant!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Resident a Barcelona o voltants - Català nivell natiu o bilingüe - Experiència en vendes i atenció al client - Gran capaçitat d'aprenentatge - Actitut positiva - Es valorarà experiència en el sector d'assegurançes
¿Qué ofrecemos?
Salari de 12,13€ bruts hora + comissions