No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAtenció al client
2Art, Moda i Disseny
1Transport i Logística
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Veure més categories
Alimentació
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Customer Specialist with Finnish
18 de jul.NA
Berga, ES
Customer Specialist with Finnish
NA · Berga, ES
Office
BOSCH is waiting for you!
?Are you looking for a high level experience in a world-renowned multinational company?
Do you have a passion for customer service? Do you have a fluent level of English and proficiency in Finnish at a native level?
If so, then you have found the right position!
We are looking for a passionate and proactive person, who will give high-quality technical customer service within the international sector in a multinational company with many growth opportunities.
Key functions:
Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Manage service Subscriptions (New subscription, subscriptions information, update products, and services, etc.).
Billing (Change payment method, billing incidence, invoicing, and other billing-related issues).
Provide technical support on digital products, using databases, troubleshooting tools, knowledge articles, and other material.
Follow up and ensure customer satisfaction.
Manage claims, suggestions, and hearing customersfeedback on the product.
. Efficiently ensure quick solutions respecting SLAs.
Provide feedback to the management team concerning the efficiency of customer service tools, new customer needs and, how to enhance any website/App value proposition.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Fluency in Finnish (Native or C2 Level). High level of English (C1).
- Excellent communication skills, both oral and written. Able to follow phone etiquette and use of formal and polite language.
- Previous experience with customer service, offering technical support with knowledge of following standards and procedures.
- Advanced user of MS Office
- Able to handle stressful situations.
- Teamwork spirit. Organized. Curious and hunger to learn more.
¿Qué ofrecemos?
- Monday to Friday. 39 hours week / 11:00 to 19:00
- ETT - 6-Month Temporary Contract with Potential for Permanent Position
- 21.000 - 24.000 gross/annual.
Auxiliar de fábrica
15 de jul.NA
Berga, ES
Auxiliar de fábrica
NA · Berga, ES
¡Únete a nuestro equipo!
Estamos buscando una persona con experiencia previa en fabricación de cremas, geles, emulsiones o productos similares, y con formación básica en áreas como fabricación de productos farmacéuticos, cosméticos o afines.
Ofrecemos:
- Horario continuo de 7:00 a 15:00, ideal para conciliar trabajo y vida personal.
- Un salario de 10,91 euros la hora
Si te interesa formar parte de un equipo estable y aprender en un entorno profesional, ¡esperamos tu candidatura!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Experiencia previa trabajando en fábricas o laboratorios elaborando productos como cremas, geles, emulsiones o similares.
- Formación básica en áreas relacionadas con la fabricación de productos farmacéuticos, cosméticos o afines.
- Disponibilidad para trabajar en horario de 7:00 a 15:00.
¿Qué ofrecemos?
jornada completa en turno fijo de 7:00 a 15:00 horas (de lunes a viernes).
Salario según convenio
Buen ambiente de trabajo y equipo consolidado.
Incorporación inmediata.
ESPECIALISTA EN GESTIÓN DE INSTALACIONES
8 de jul.NA
Berga, ES
ESPECIALISTA EN GESTIÓN DE INSTALACIONES
NA · Berga, ES
Office Excel Power BI
Estamos en búsqueda de un/a profesional especializado/a en Gestión de Instalaciones para incorporarse a nuestro equipo en Barcelona. Esta posición implica la coordinación de servicios en el entorno laboral a nivel nacional, incluyendo la integración operativa en procesos de fusiones y adquisiciones, así como la colaboración con el equipo responsable de instalaciones. Se requiere un perfil con experiencia consolidada en la gestión de espacios de trabajo, con conocimientos avanzados en operaciones y servicios asociados.
Que ofrecemos:
-Seguro médico, de vida y de accidentes. Servicio médico y programas de bienestar.
-Programa de retribución flexible y compra de acciones.
-Programas de flexibilidad (horarios, días libres, vacaciones...).
-Modelo híbrido.
-Itinerario de formación individualizado.
Requisitos:
-Experiencia mínima de 5 años en un puesto similar (se requiere experiencia y conocimientos para garantizar operaciones fluidas y soporte adecuado).
-Habilidad y dominio de Microsoft Office 365, incluyendo Excel y Power BI.
-Inglés (B2 mínimo).
-Formación en administración y dirección de empresas.
-Capacidad para trabajar y adaptarse a entornos cambiantes y plazos ajustados.
-Fuertes habilidades interpersonales para trabajar estrechamente con los equipos y proveedores.
-Capacidad para gestionar presupuestos operativos y de capital, asegurando que las operaciones cumplan con los niveles de servicio requeridos y los estándares corporativos.
¿Tienes experiencia en gestión de instalaciones y te interesa formar parte de un entorno corporativo dinámico e innovador?, ¡Esta es tu oportunidad! Inscríbete ahora y únete a un proyecto con impacto real en la transformación de espacios de trabajo a nivel nacional.
Adecco Outsourcing es una empresa comprometida con la igualdad perteneciente a The Adecco Group y especializada en la externalización de servicios cuyo valor añadido son los Recursos Humanos.
Customer Specialist with German
4 de jul.NA
Berga, ES
Customer Specialist with German
NA · Berga, ES
IoT Office
Join BOSCH and take your career to the next level
Are you looking for a top-tier professional experience in a world-renowned multinational? Do you speak native-level German and have a fluent command of English? Are you passionate about customer service and automotive technology?
At Bosch Service Solutions, you'll support customers who drive cars, motorbikes, or use power tools. You'll handle inquiries about products, import/export processes, first-level technical support, and assist with IoT technologies, including app usage.
This is your chance to work for a global leader and put your language skills to work in a dynamic, innovative environment.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Key Languages
C2 or full professional level of German.
C1 or full fluency in English. Training is in English.
- Excellent communication skills, both oral and written. Able to follow phone etiquette and use of formal and polite language.
- Previous experience with customer service, offering technical support with knowledge of following standards and procedures.
- Advanced user of MS Office
- Able to handle stressful situations.
- Teamwork spirit. Organized. Curious and hunger to learn more.
¿Qué ofrecemos?
- Monday to Friday. 39 hours week / Rotating schedule/ 08:00 a 16:00 , 09:00 a 17:00 , 10:00 a 18:00
- ETT - 6-Month Temporary Contract with Potential for Permanent Position
Competitive Salary: During the recruitment process, we'll discuss compensation details. Total salary is up 23.100 € gross per year.