No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araProducte
2Transport i Logística
2Disseny i Usabilitat
1Màrqueting i Negoci
1Sanitat i Salut
1Veure més categories
Administració i Secretariat
0Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0COORDINADOR/A JUNIOR ILLESCAS
14 de junyDHL Supply Chain
Illescas, ES
COORDINADOR/A JUNIOR ILLESCAS
DHL Supply Chain · Illescas, ES
PROGRAMA DE TALENTO DHL SUPPLY CHAIN
¿Te apasiona la logística? ¿Buscas conocer de primera mano en qué consiste el trabajo dentro de una operativa?
Desde DHL Supply Chain contamos con presencia en todos los países del mundo, y más de 5000 empleados y 58 centros en Iberia (España y Portugal), ofreciendo soluciones en materia de Supply Chain a todos los verticales de mercado (industria, automoción, retail, consumo, tecnológico y farmacológico).
A través de nuestro programa de 6 meses, irás rotando por diferentes equipos dentro del centro logístico junto con un itinerario formativo en transporte, logística, liderazgo y otras habilidades; con el objetivo de conseguir una visión global en las diferentes áreas que integran una compañía Supply Chain. Irás profundizando en nuestro sector a la vez que te preparas para futuras posiciones de liderazgo.
¿Qué esperamos de ti?
- Titulación universitaria en Supply Chain, Ingeniería, Administración de Empresas o similar (imprescindible)
- Inglés B2/C1
- Capacidad de trabajo en equipo.
- Motivación y ganas de aprender
- Vehículo para desplazarse al centro de trabajo (imprescindible)
- Permiso de trabajo
- Disponibilidad de movilidad geográfica: nuestros centros se distribuyen a nivel nacional, valoraremos tu disponibilidad y flexibilidad, al igual que tendremos en cuenta tu prioridad de cara a asignarte una ubicación.
- Contratación indefinida desde el principio y un desarrollo hacia puestos de gestión operativa y posteriormente hacia puestos de dirección de delegación.
- Durante el programa conocerás varías operativas que te ayudarán a tener una visión más amplia del Supply Chain.
- Aprendizaje en el puesto de trabajo y a través de la participación en distintos proyectos y actividades para optimizar procesos y la organización.
- Ayudaremos a potenciar y desarrollar tus habilidades de liderazgo y comunicación, gestionando equipos y dirigiendo la actividad diaria.
- Descubrir desde la base cómo es trabajar con nosotros dentro de un ambiente dinámico.
- Contarás con un tutor durante todo el programa que te ayudará a sacar el máximo partido a tu experiencia.
¡ESTAMOS DESEANDO CONOCERTE!
Learning Manager
13 de junyAmazon
Illescas, ES
Learning Manager
Amazon · Illescas, ES
Excel
Description
- Dear candidate - Please upload an English copy of your CV***
Amazon is focused on ensuring its associates can work in a safe, quality focused environment. Our learning teams are responsible for delivering and providing high quality safety compliance, process and onboarding training to ensure that our associates are set up for success.
The learning manager is a member of the leadership team within a fulfilment centre and is focused on managing the learning needs of all employees. They must have the ability and initiative to understand the business needs, analyse issues and influence solutions/outcomes. This is a team player who not only leverages his/her own team to respond effectively to a variety of training scenarios, but is able to work closely with a central EU team to effectively prioritize and deploy training programs based on customer need – from training processes at scale to ongoing leader development.
An Amazon Fulfilment Centre (FC) https://www.youtube.com/watch?v=UAKPoAn2cB0 is a dynamic and challenging environment. You will be very close to the action and spend time on the warehouse floor with the teams who make our FCs great. Developing our people is at the heart of what we do and is needed now more than ever as we are experiencing rapid growth and we plan to keep on growing.
Key job responsibilities
- Leading and developing a team of Trainers and a Learning Specialist
- End-to-end ownership of the associate and leader training programs at site: from needs analysis stage, to management and execution of training
- Creating effective partnerships with other Learning Teams within the EU to identify and share best practice
- Planning, developing and evaluating all training initiatives, in collaboration with the senior team and Amazon’s central leadership function
- Owning, developing and communicating projects
- Dive deep on performance results, looking for trends and root causes to proactively identifying and deploying training/coaching solutions to address safety, quality and productivity requirements within the FC
- Providing coaching and feedback on leadership related topics both in 121s and facilitated workshops to identify leadership, coaching and management skill development opportunities
- Floor walks, GEMBAS, and improvement oportunities research.
As a Learning Manager, your role centres on a range of key responsibilities crucial for our organisation’s growth and success. You’ll be responsible for team management, business analysis, data interpretation, daily team meetings, project oversight for strategy implementation, and risk mitigation.
Your day-to-day routine will be dynamic, with active participation in various meetings, including our “Daily Dive Deep” sessions, stakeholder calls (such as Assumptions, Labour Planning, Quality, and Safety discussions), and one-on-one meetings with essential stakeholders. You will also play a pivotal role in PIT governance, overseeing aspects like capacity management, trainer certification, content enhancement, and project management.
Besides these critical tasks, you’ll be responsible for team organisation, training coordination, and administrative duties. This includes reviewing resumes, interviewing, and providing valuable feedback during trainer interactions. You’ll actively contribute to project initiatives, manage non-routine tasks, and prioritise your personal development through ongoing training opportunities.”
Basic Qualifications
BASIC QUALIFICATIONS
To Be Considered For This Role, You Must Have
- Bachelors degree
- Experience of managing a team with a focus on career development and succession planning
- Experience analysing and interpreting a range of performance metrics combined with advanced Excel skills.
- Business level of Spanish and English (minimum B1 written and conversational)
- Ability and initiative to understand the business needs, analyse issues and drive solutions ( Six Sigma and others)
- Experience of working in an operational environment (warehouse)
- Experience in change management and process improvement activities (Lean methodologies), designing scalable solutions and implementing these at pace and at scale.
- Experience in project management, driving projects and implementations.
- Experience in data analysis tools and reporting like Quicksight, Powe BI, Access...
Our inclusive culture empowers Amazonians to deliver the best results for our customers. If you have a disability and need a workplace accommodation or adjustment during the application and hiring process, including support for the interview or onboarding process, please visit https://amazon.jobs/content/en/how-we-hire/accommodations for more information. If the country/region you’re applying in isn’t listed, please contact your Recruiting Partner.
Company - Amazon Spain Fulfillment, S.L.U.
Job ID: A3007461
Responsable de Operaciones
5 de junyFM Logistic
Illescas, ES
Responsable de Operaciones
FM Logistic · Illescas, ES
¿Quieres continuar desarrollando tu trayectoria profesional en una de las empresas punteras en logística de todo el territorio nacional?
FM Logistic, es una compañía multinacional de referencia en las diferentes áreas de la cadena de suministro, en la que tenemos una cultura interna basada en nuestra historia, identidad, valores y tradiciones.
En ella, resalta la seguridad, el bienestar y el desarrollo de sus empleados/as en el centro de nuestras decisiones para construir una fuerza colectiva que permita un crecimiento sostenible.
Esta filosofía nos impulsa a seguir creciendo y, actualmente, estamos en búsqueda de ampliar nuestro equipo de proyectos logísticos con la incorporación de un nuevo/a compañero/a que desempeñará funciones de Responsable de Operaciones en nuestra plataforma de Illescas (Toledo).
¿Qué realizarás en tu día a día?
- Garantizar la ejecución de los objetivos de la plataforma y operativa de Illescas en el marco de las políticas de la compañía, coordinando las operaciones bajo su área de responsabilidad.
- Velará por la calidad del servicio prestado y cumplimiento de las condiciones de servicio acordadas con los respectivos clientes.
- Gestionar la consolidación y desarrollo del negocio del cliente.
- Participar en la toma de las decisiones estratégicas de la plataforma, contribuyendo al desarrollo de los proyectos.
- Gestionar operativa contribuyendo al cumplimiento del presupuesto haciendo seguimiento del mismo.
- Coordinar y supervisar la asignación de tareas y competencias, distribuir el trabajo, asignar con coherencia los costes, calidad, tiempo y garantizar la disponibilidad de recursos estimulando entornos de trabajo en equipo.
- Hacer seguimiento e informes de cada uno de los indicadores (KPI’s) de la operativa.
- Trabajar y proponer proyectos de mejora continua e innovación de la plataforma.
- Proponer mejoras llevando a cabo la implantación de planes de acción.
¿Por qué nos vas a encantar?
- Eres graduado en Ingeniería Industrial, Telecomunicaciones o similares.
- Presentas un nivel alto de comunicación en inglés.
- Aportas entre 4-6 años de experiencia como Responsable de Operaciones.
- Posees habilidades de comunicación y negociación tanto con clientes como proveedores.
- Es valorable Máster en Dirección Logística.
- Hablas un inglés fluido.
- Es valorable aportar experiencia en planificación estratégica de recursos.
- Eres una persona dinámica, resolutiva y orientada a aportar valor en cada una de las funciones del día a día.
- Tienes experiencia de al menos 5 años en la gestión de equipos.
- Eres una persona dinámica, extrovertida y orientada a aportar valor en el día a día de trabajo.
- Te sientes cómodo/a trabajando en entornos ágiles y con orientación al trabajo por proyectos.
¿Por qué elegir FM Logistic?
Formarás parte de un equipo joven, motivado y con nuevos proyectos en el departamento, reportando al/la Site Manager de la plataforma.
Si estás buscando una oportunidad para seguir creciendo en tu carrera y poder aportar tus conocimientos y valor a nuestra compañía, ¡Tenemos muchas ganas de conocerte!
Mensajero/a
3 de junyNACEX
Illescas, ES
Mensajero/a
NACEX · Illescas, ES
Personal de oficina y reparto de paquetería en la zona de Illescas. Abstenerse sin experiencia y residentes a más de 10km.
Con conocimientos de ofimática para compatibilizar reparto y/o oficina.
Psicólogo
2 de junyPsicosagra. Consulta de psicología
Illescas, ES
Psicólogo
Psicosagra. Consulta de psicología · Illescas, ES
Psicología Desensibilización y reprocesamiento por movimientos oculares (EMDR) Psicoterapia Terapia para la salud mental Psicología clínica Salud mental Servicios sociales Neuropsicología Consejería Supervisión clínica
Consulta de psicología ubicada en Illescas, muy cerca de Parla (Madrid) necesita incorporar un nuevo/a psicólogo/a para realizar evaluación y psicoterapia en adultos, familia e infanto-juvenil.
Horario: Media jornada en horario de tarde y sábados por la mañana, ampliable según desempeño. Contrato indefinido
Indispensable habilitación sanitaria en vigor, formación en Terapia Sistémica y/o EMDR. Deseable formación en infanto-juvenil.
Carnet de conducir y coche propio imprescindibles.
Requisitos mínimos:
- Máster General Sanitario.
- Formación específica en terapia sistémica o EMDR.
- Formación en evaluación e intervención infanto-juvenil
- Vehículo propio.
Beneficios sociales:
- Flexibilidad horaria
Production Operator
24 d’abr.Hexcel Corporation
Illescas, ES
Production Operator
Hexcel Corporation · Illescas, ES
With our strong investment in research and development and our culture of continuous improvement, Hexcel is the industry leader in the manufacturing of advance composite materials, including carbon fiber, woven reinforcements, resins, prepregs, honeycombs and additive manufactured parts. We invite you to join the Hexcel team at various manufacturing sites, sales offices and R&T centers around the globe. Become a part of the “strength within ".
Hexcel is currently seeking Production Operators (part time) for our Illescas location (Spain).
The selected individual will be responsible for, but not limited, to the following obligations:
- Carry out operations related to production processes.
- Cleaning, maintenance and order of the Plant and the work area.
- Quality assurance in the production processes in which it participates.
- Supply of raw materials to the production line and other equipment.
- Withdrawal of finished product from the production line and other equipment.
- Packaging and labeling of finished products and intermediates.
- Identification of materials and their location in the areas assigned for it.
- Complete the work documents that are required.
- Carrying out process control laboratory tests.
- Collaboration with Safety and Environment in the monitoring of environmental and safety regulations adapted to current legislation.
- Valuable knowledge of continuous training processes.
- Internal learning.
- Training in handling chemical products, segregation of waste, control of environmental emergencies, etc ...
Production Operator
3 de nov.Hexcel Corporation
Illescas, ES
Production Operator
Hexcel Corporation · Illescas, ES
With our strong investment in research and development and our culture of continuous improvement, Hexcel is the industry leader in the manufacturing of advance composite materials, including carbon fiber, woven reinforcements, resins, prepregs, honeycombs and additive manufactured parts. We invite you to join the Hexcel team at various manufacturing sites, sales offices and R&T centers around the globe. Become a part of the “strength within ".
Hexcel is currently seeking Production Operators repalcement full time for our Illescas location (Spain).
The selected individual will be responsible for, but not limited, to the following obligations:
- Carry out operations related to production processes.
- Cleaning, maintenance and order of the Plant and the work area.
- Quality assurance in the production processes in which it participates.
- Supply of raw materials to the production line and other equipment.
- Withdrawal of finished product from the production line and other equipment.
- Packaging and labeling of finished products and intermediates.
- Identification of materials and their location in the areas assigned for it.
- Complete the work documents that are required.
- Carrying out process control laboratory tests.
- Collaboration with Safety and Environment in the monitoring of environmental and safety regulations adapted to current legislation.
- Valuable knowledge of continuous training processes.
- Internal learning.
- Training in handling chemical products, segregation of waste, control of environmental emergencies, etc ...