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0Encargado/a de turno Popeyes Illescas
29 de jul.popeyes
Illescas, ES
Encargado/a de turno Popeyes Illescas
popeyes · Illescas, ES
Office
**¡En Popeyes® necesitamos de tu talento!**
Si quieres contribuir a que nuestra receta Louisiana llegue a todas las partes de nuestro país, ¡ahora es tu oportunidad!
¿Te gustaría trabajar en un entorno dinámico con oportunidades reales de hacer carrera profesional? ¡Has encontrado tu lugar!
Buscamos encargados/as para uno de nuestros restaurantes de la zona de Illescas.
- ¿Qué necesitamos de ti?**
- Experiencia como encargado/a preferiblemente en el sector de la restauración.
- Valorables conocimientos de TPV, CAJA, MANEJO DE Office y ofimática en general a nivel de usuario.
- Disponibilidad completa.
- Estudios mínimos deseables: educación secundaria obligatoria.
- Facilidad para desplazamiento a nuestro restaurante.
- Habilidades para atender a nuestros/as clientes/as como nadie.
- Trabajar en equipo con el talento de nuestras cocinas.
- Ganas, ganas y más ganas de aprender, ¡nunca es suficiente!
- ¿Cómo será tu día a día en Popeyes®?**
- Atenderás a nuestros/as clientes/as y te encargarás del cobro en la caja.
- Harás un control de los turnos de personal y del efectivo del establecimiento.
- Supervisarás el grado de cumplimiento de los objetivos de las ventas diarias.
- Te encargarás de velar que nuestro pollo cumpla con los estándares de calidad, caducidades, temperaturas e higiene del establecimiento.
- Preparar pedidos para todos nuestros canales de venta: sala, take away y delivery.
- Tareas de reposición y control del stock del establecimiento.
- ¿Qué te ofrecemos a cambio?**
- Plan de carrera: Posibilidad de realizarte en una gran empresa de restauración en plena expansión y desarrollo a nivel nacional. ¡Podrás llegar a gerente en poco más de un año si cumples con el plan estipulado y existe una vacante en alguno de nuestros establecimientos!
- Modalidad de contrato: Indefinido con diferentes tipos de jornadas.
- Horario: Turnos rotativos.
- Salario: Según convenio.
- Disfrutar de la Retribución Flexible de RB Europe (ticket restaurante, transporte, guardería, etc.), una plataforma llena de beneficios para que ahorres mensualmente.
Beneficiarte de un pack de descuentos y experiencias solo por ser de RB Europe (descuentos de grupo y otras promociones).
Si eres un/a auténtico/a fan de nuestro pollo® y quieres formar parte de un proyecto laboral retador, ¡no dudes más y envíanos tu solicitud!
Pa team, el nuestro
Pa Pollo, Popeyes®
DHL Supply Chain
Illescas, ES
COORDINADOR/A JUNIOR PARA CENTRO LOGISTICO - ILLESCAS
DHL Supply Chain · Illescas, ES
PROGRAMA DE TALENTO DHL SUPPLY CHAIN
¿Te apasiona la logística? ¿Buscas conocer de primera mano en qué consiste el trabajo dentro de una operativa?
Desde DHL Supply Chain contamos con presencia en todos los países del mundo, y más de 5000 empleados y 58 centros en Iberia (España y Portugal), ofreciendo soluciones en materia de Supply Chain a todos los verticales de mercado (industria, automoción, retail, consumo, tecnológico y farmacológico).
A través de nuestro programa de 6 meses, irás rotando por diferentes equipos dentro del centro logístico junto con un itinerario formativo en transporte, logística, liderazgo y otras habilidades; con el objetivo de conseguir una visión global en las diferentes áreas que integran una compañía Supply Chain. Irás profundizando en nuestro sector a la vez que te preparas para futuras posiciones de liderazgo.
¿Qué esperamos de ti?
- Titulación universitaria en Supply Chain, Ingeniería, Administración de Empresas o similar (imprescindible)
- Inglés B2/C1
- Capacidad de trabajo en equipo.
- Motivación y ganas de aprender
- Vehículo para desplazarse al centro de trabajo (imprescindible)
- Permiso de trabajo
- Disponibilidad de movilidad geográfica: nuestros centros se distribuyen a nivel nacional, valoraremos tu disponibilidad y flexibilidad, al igual que tendremos en cuenta tu prioridad de cara a asignarte una ubicación.
- Contratación indefinida desde el principio y un desarrollo hacia puestos de gestión operativa y posteriormente hacia puestos de dirección de delegación.
- Durante el programa conocerás varías operativas que te ayudarán a tener una visión más amplia del Supply Chain.
- Aprendizaje en el puesto de trabajo y a través de la participación en distintos proyectos y actividades para optimizar procesos y la organización.
- Ayudaremos a potenciar y desarrollar tus habilidades de liderazgo y comunicación, gestionando equipos y dirigiendo la actividad diaria.
- Descubrir desde la base cómo es trabajar con nosotros dentro de un ambiente dinámico.
- Contarás con un tutor durante todo el programa que te ayudará a sacar el máximo partido a tu experiencia.
¡ESTAMOS DESEANDO CONOCERTE!
Responsable de sección
25 de jul.hôma
Illescas, ES
Responsable de sección
hôma · Illescas, ES
¡Bienvenido a hôma!
Desde nuestra fundación en 1999, hôma se ha dedicado a llevar el concepto de una vida hogareña feliz a cada vez más hogares. Con una creciente presencia en Portugal y España, estamos más cerca de ti que nunca. Hoy contamos con más de 850 empleados dedicados, distribuidos en tiendas de todo Portugal y España.
Si ya te has dado cuenta de que somos una empresa con una enorme relevancia en el mercado de la decoración y los servicios públicos para el hogar, tenemos aún más que compartir: ¡apenas estamos empezando! Nuestra ambición de crecimiento es enorme y queremos que formes parte de este viaje.
¿A qué esperas? Si te apasiona lo que haces, ¡únete a nuestro equipo y ven a repartir sonrisas!
Pero ¿qué hace un Jefe de Sección?
- Supervisa y delega tareas a los operadores de la tienda;
- Gestiona y resuelve quejas/sugerencias de los clientes;
- Asegura que su área esté debidamente organizada de acuerdo con los estándares establecidos;
- Proporciona retroalimentación y supervisa al equipo;
- Gestionar los stocks actuando con antelación para evitar escasez de artículos;
- Realizar pedidos desde las respectivas zonas;
- Controla la calidad de los productos en la entrada de la tienda;
- Valida semanalmente los descansos en las respectivas zonas;
- Controla e implementa la introducción de campañas, acciones promocionales, tops, islas, de acuerdo a los lineamientos establecidos;
- Supervisa el aprendizaje de los nuevos empleados, siendo responsable de su formación en sus áreas;
- Reemplaza al Gerente, asumiendo funciones de administración del almacén cuando sea necesario.
¿Tienes lo necesario para ser un verdadero Jefe de Sección Hôma? Esperamos que:
- Buenas habilidades de comunicación;
- Buena presentación y postura profesional;
- Iniciativa y muchas ganas de ofrecer la mejor experiencia de compra a nuestros clientes.
- Experiencia profesional en puestos similares (Jefe de Sección, Subgerente, etc.);
- Experiencia en gestión de equipos (pequeños/medianos);
- Conocimientos informáticos desde la perspectiva del usuario.
¿Qué tenemos para ofrecerte?
- Fuerte componente de formación inicial y continua;
- Paquete salarial fijo
- El cumpleaños como un día más de vacaciones;
- Integración en una empresa sólida, en fase de crecimiento/expansión;
- Perspectivas de carrera y crecimiento profesional;
- Descuento para empleados;
Solamente contamos con las siguientes particularidades de la obra:
- Trabajo a tiempo completo/por turnos;
- Trabajo los fines de semana y festivos.
¿Emocionado? ¡Envía tu solicitud! ¡Estamos deseando conocerte! Y, ya sabes, ¡feliz vida laboral!
Learning Manager
13 de junyAmazon
Illescas, ES
Learning Manager
Amazon · Illescas, ES
Excel
Description
- Dear candidate - Please upload an English copy of your CV***
Amazon is focused on ensuring its associates can work in a safe, quality focused environment. Our learning teams are responsible for delivering and providing high quality safety compliance, process and onboarding training to ensure that our associates are set up for success.
The learning manager is a member of the leadership team within a fulfilment centre and is focused on managing the learning needs of all employees. They must have the ability and initiative to understand the business needs, analyse issues and influence solutions/outcomes. This is a team player who not only leverages his/her own team to respond effectively to a variety of training scenarios, but is able to work closely with a central EU team to effectively prioritize and deploy training programs based on customer need – from training processes at scale to ongoing leader development.
An Amazon Fulfilment Centre (FC) https://www.youtube.com/watch?v=UAKPoAn2cB0 is a dynamic and challenging environment. You will be very close to the action and spend time on the warehouse floor with the teams who make our FCs great. Developing our people is at the heart of what we do and is needed now more than ever as we are experiencing rapid growth and we plan to keep on growing.
Key job responsibilities
- Leading and developing a team of Trainers and a Learning Specialist
- End-to-end ownership of the associate and leader training programs at site: from needs analysis stage, to management and execution of training
- Creating effective partnerships with other Learning Teams within the EU to identify and share best practice
- Planning, developing and evaluating all training initiatives, in collaboration with the senior team and Amazon’s central leadership function
- Owning, developing and communicating projects
- Dive deep on performance results, looking for trends and root causes to proactively identifying and deploying training/coaching solutions to address safety, quality and productivity requirements within the FC
- Providing coaching and feedback on leadership related topics both in 121s and facilitated workshops to identify leadership, coaching and management skill development opportunities
- Floor walks, GEMBAS, and improvement oportunities research.
As a Learning Manager, your role centres on a range of key responsibilities crucial for our organisation’s growth and success. You’ll be responsible for team management, business analysis, data interpretation, daily team meetings, project oversight for strategy implementation, and risk mitigation.
Your day-to-day routine will be dynamic, with active participation in various meetings, including our “Daily Dive Deep” sessions, stakeholder calls (such as Assumptions, Labour Planning, Quality, and Safety discussions), and one-on-one meetings with essential stakeholders. You will also play a pivotal role in PIT governance, overseeing aspects like capacity management, trainer certification, content enhancement, and project management.
Besides these critical tasks, you’ll be responsible for team organisation, training coordination, and administrative duties. This includes reviewing resumes, interviewing, and providing valuable feedback during trainer interactions. You’ll actively contribute to project initiatives, manage non-routine tasks, and prioritise your personal development through ongoing training opportunities.”
Basic Qualifications
BASIC QUALIFICATIONS
To Be Considered For This Role, You Must Have
- Bachelors degree
- Experience of managing a team with a focus on career development and succession planning
- Experience analysing and interpreting a range of performance metrics combined with advanced Excel skills.
- Business level of Spanish and English (minimum B1 written and conversational)
- Ability and initiative to understand the business needs, analyse issues and drive solutions ( Six Sigma and others)
- Experience of working in an operational environment (warehouse)
- Experience in change management and process improvement activities (Lean methodologies), designing scalable solutions and implementing these at pace and at scale.
- Experience in project management, driving projects and implementations.
- Experience in data analysis tools and reporting like Quicksight, Powe BI, Access...
Our inclusive culture empowers Amazonians to deliver the best results for our customers. If you have a disability and need a workplace accommodation or adjustment during the application and hiring process, including support for the interview or onboarding process, please visit https://amazon.jobs/content/en/how-we-hire/accommodations for more information. If the country/region you’re applying in isn’t listed, please contact your Recruiting Partner.
Company - Amazon Spain Fulfillment, S.L.U.
Job ID: A3007461
Production Operator
24 d’abr.Hexcel Corporation
Illescas, ES
Production Operator
Hexcel Corporation · Illescas, ES
With our strong investment in research and development and our culture of continuous improvement, Hexcel is the industry leader in the manufacturing of advance composite materials, including carbon fiber, woven reinforcements, resins, prepregs, honeycombs and additive manufactured parts. We invite you to join the Hexcel team at various manufacturing sites, sales offices and R&T centers around the globe. Become a part of the “strength within ".
Hexcel is currently seeking Production Operators (part time) for our Illescas location (Spain).
The selected individual will be responsible for, but not limited, to the following obligations:
- Carry out operations related to production processes.
- Cleaning, maintenance and order of the Plant and the work area.
- Quality assurance in the production processes in which it participates.
- Supply of raw materials to the production line and other equipment.
- Withdrawal of finished product from the production line and other equipment.
- Packaging and labeling of finished products and intermediates.
- Identification of materials and their location in the areas assigned for it.
- Complete the work documents that are required.
- Carrying out process control laboratory tests.
- Collaboration with Safety and Environment in the monitoring of environmental and safety regulations adapted to current legislation.
- Valuable knowledge of continuous training processes.
- Internal learning.
- Training in handling chemical products, segregation of waste, control of environmental emergencies, etc ...