¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Ver más categorías
Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Bisbal d'Empordà, La
1Top Empleos
Financiero/a
1Mgroup Consultoria en Recursos Humanos
Bisbal d'Empordà, La, ES
Especialista en Gestió Administrativa i Financera
Mgroup Consultoria en Recursos Humanos · Bisbal d'Empordà, La, ES
ERP Excel Office
Busquem un/a Especialista en Gestió Administrativa i Financera
El nostre client és una companyia dedicada a la prestació de serveis empresarials relacionats amb la gestió d'empreses i els sistemes d'informació, incidint en àrees com la comptabilitat, l'administració, les finances, la gestió de personal i la informàtica. Amb una aproximació única als seus clients, la seva missió consisteix a transformar la gestió interna de les empreses que els contracten, oferint-los solucions personalitzades a les seves necessitats així com acompanyament constant als seus empleats per a optimitzar la gestió del negoci. Es tracta d'una empresa completament consolidada i de reconegut prestigi en el seu sector.
La persona seleccionada s'incorporarà a l'equip multidisciplinari de consultors de l'empresa i jugarà un paper clau en la transformació dels circuits i procediments administratius, comptables i financers dels clients que gestioni.
Funcions a desenvolupar:- Diagnòstic i anàlisi de les necessitats empresarials dels clients.
- Implementació de sistemes comptables i administratius eficaços, amb l'ajuda de l'ERP comercialitzat per la companyia.
- Formació, suport i acompanyament continu al client en l'optimització dels seus processos administratius i la gestió de la informació derivada d'ells.
- Adaptació dels sistemes de gestió i solucions oferts per l'empresa a l'evolució de les necessitats del client.
- Exercir de "pont" entre l'equip de desenvolupadors de les eines IT de l'empresa i els clients, amb la finalitat d'ajustar les solucions disponibles als requisits del client.
- Lloc de treball estable (substitució per jubilació). Contracte laboral indefinit.
- Paquet retributiu molt atractiu, format per salari fix, retribució variable, prima anual, vehicle d'empresa...
- Completa flexibilitat horària (acte-organització de l'agenda).
- Formació contínua.
- Excel·lent ambient de treball dins d'una companyia centrada en el valor humà i la innovació.
- Que siguis una persona amb esperit resolutiu, habilitat comunicativa oral i escrita, capacitat per a treballar amb un alt grau d'autonomia i disponibilitat per a desenvolupar la jornada laboral en les instal·lacions dels clients (província de Girona).
- Que tinguis titulació universitària en Administració i Direcció d'Empreses, Ciències Empresarials, Enginyeria Industrial, Economia, Informàtica o equivalent.
- Que comptis amb experiència mínima de 3 anys desenvolupant funcions de gestió financera, comptabilitat, control pressupostari o de gestió, consultoria fiscal o comptable per a empreses, hòldings o entitats del sector serveis.
- Que disposis de permís de conduir B1, dominis perfectament el català i l'espanyol, siguis usuari avançat del Paquet Office (especialment Excel) i tinguis sòlids coneixements del Pla General Comptable. Si a més tens una bona base en fiscalitat d'empresa, serà un plus.