No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
1Instal·lació i Manteniment
1Màrqueting i Negoci
1Transport i Logística
1Agricultura
0Veure més categories
Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Frit Ravich
Maçanet de la Selva, ES
ADMINISTRATIU/VA DEUTE
Frit Ravich · Maçanet de la Selva, ES
. ERP Excel Office
Volver a la Página de inicio
ADMINISTRATIU/VA DEUTE
Ubicación:
MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES
Fecha: 21 nov 2025
Frit Ravich
Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quién tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución.
Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero (3.000 referencias), atendiendo 50.000 puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes.
Descripción de la Oferta
QUINA SERÀ LA TEVA MISSIÓ?
Et sumaràs a l’equip de deute i risc 💳, una peça clau per garantir la salut financera del negoci 💼. Seràs essencial per tenir la cartera de clients al dia, assegurant un bon seguiment dels cobraments, resolent incidències i vetllant perquè tots els processos relacionats amb el crèdit funcionin de manera fluida i fiable.
COM SERÀ EL TEU DIA A DIA?
- Controlaràs i analitzaràs el deute de la cartera de clients assignada.
- Reclamaràs el deute vençut.
- Revisaràs i faràs seguiment dels impagaments.
- Gestionaràs l’assegurança de crèdit, les AFP, les pròrrogues i els sinistres.
- Compensaràs els cobraments dels clients.
- Conciliaràs els ingressos amb el deute dels clients.
- Formació Professional de Grau Superior en Administració i Finances o formació equivalent de la branca administrativa i/o comptable.
- Experiència mínima d’1 any en tasques de gestió de deute i comptabilització de factures.
- Domini avançat del paquet Office, especialment Excel, amb capacitat per treballar amb dades i gestió d’informació.
- Experiència prèvia en programes de gestió i/o ERP; es valorarà positivament el coneixement de SAP.
- 🏆 Formaràs part d’una empresa líder en creixement.
- 📚 Tindràs l'oportunitat de crèixer professionalment en un entorn dinàmic i col·laboratiu.
- 🧭 Pla d’acompanyament personalitzat des del primer dia.
- 🕒 Flexibilitat horària d’entrada i sortida.
- 🏡 Possibilitat de teletreball d'acord a la política de la organització.
- 🎁 Beneficis socials amb retribució flexible.
- 🛍️ Outlet amb productes propis.