No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.338Comercial i Vendes
1.162Informàtica i IT
920Administració i Secretariat
787Comerç i Venda al Detall
566Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
522Desenvolupament de Programari
498Indústria Manufacturera
408Educació i Formació
401Instal·lació i Manteniment
308Dret i Legal
302Màrqueting i Negoci
293Art, Moda i Disseny
203Sanitat i Salut
168Disseny i Usabilitat
140Publicitat i Comunicació
136Construcció
120Comptabilitat i Finances
113Hostaleria
101Alimentació
94Recursos Humans
83Atenció al client
82Arts i Oficis
78Turisme i Entreteniment
51Producte
47Banca
40Immobiliària
38Seguretat
35Farmacèutica
34Cures i Serveis Personals
26Energia i Mineria
15Social i Voluntariat
13Telecomunicacions
4Assegurances
3Esport i Entrenament
3Editorial i Mitjans
2Agricultura
0Ciència i Investigació
0OFERTA INFORMATIVA - TÈCNIC/A HELPDESK
28 d’oct.Consell Comarcal de la Selva
Maçanet de la Selva, ES
OFERTA INFORMATIVA - TÈCNIC/A HELPDESK
Consell Comarcal de la Selva · Maçanet de la Selva, ES
. Office
AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A:
[email protected]
ELS CV QUE ES PRESENTIN VIA AQUESTA OFERTA NO ES TINDRAN EN COMPTE, CAL ENVIAR EL CV AL E-MAIL QUE S'INDICA
Empresa dedicada a la selecció de personal precisa incorporar un/a tècnica/a helpdesk per incorporar a l'equip de treball a Maçanet de la Selva
Condicions laborals:
- Contracte: indefinit
- Horari: de dilluns a divendres en torns rotatius
- Matí de 6:00 a 14:00
- Tarda 14:00-22:00
- Torn de nit durant la campanya 22:00 a 6:00. Febrer a juliol (tots dos inclosos)
- De vegades, guàrdies festius (Teletreball)
- Per necessitats del servei possibilitat de cobrir festius i dissabtes (ocasionalment)
- En modalitat de guàrdia (Teletreball)
- En modalitat Presencial (Maçanet de la Selva)
- Salari: 24.000 - 32.000 € bruts / any
Sota la supervisió del Responsable d'Informàtica i Desenvolupament, i d'acord amb les polítiques i els procediments establerts, s'encarregarà de realitzar tots els processos necessaris per assegurar l'òptim funcionament del departament en totes les àrees.
- Configurar i instal·lar equips (hardware i software).
- Preparació i entrega dequips per a les noves incorporacions.
- Realitzar tasques de suport informàtic per als usuaris (programari i maquinari).
- NetWorking: Coneixements bàsics.
- Resolució i registre de les incidències que sorgeixen al magatzem i les oficines.
- Fer un seguiment dels tiquets fins que es resolen.
- Elaboració i enviament diari de KPI.
Formació i experiència:
- Es requereix experiència d'entre 3 i 5 anys en suport tècnic (helpdesk, service desk o semblant).
- Es requreix experiència demostrable en:
- Resolució avançada d'incidències de programari de gestió (ERP/WMS/TMS).
- Suport remot a múltiples localitzacions internacionals.
- Coordinació amb equips de infraestructura i L3.
- Atenció a usuaris finals de diferents perfils (magatzem, transport, producció).
- Gestion d'incidències de nivell intermedi abans d'escalat.
- Eines de tiquet i monitorització.
- Desitjable: Experiència prèvia en entorns logístics o industrials
- Cal disposar de coneixements informàtics a nivell d'uauàri/a
- Idiomes: català, castellà i anglès
- Carnet B
- Plataformes de tiquet i monitorització, utilitzades per a la gestió, seguiment i documentació d'incidències.
- Aplicacions corporatives i eines específiques necessàries per a la resolució d'incidències (es proporciona formació prèvia).
- Eines ofimàtiques (Office 365, correu corporatiu, comunicació interna).
- Adaptabilitat al canvi
- Iniciativa
- Treball en equip
Consell Comarcal de la Selva
Sils, ES
OFERTA INFORMATIVA - RESPONSABLE DE PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS (PRL)
Consell Comarcal de la Selva · Sils, ES
.
AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A:
[email protected]
ELS CV QUE ES PRESENTIN VIA AQUESTA OFERTA NO ES TINDRAN EN COMPTE, CAL ENVIAR EL CV AL E-MAIL QUE S'INDICA
Empresa dedicada a la selecció de personal precisa incorporar un/a responsable de prevenció de riscos laborals (PRL) per incorporar a l'equip de treball a Sils, Tordera i altres poblacions de la zona.
Condicions laborals:
- Contracte: indefinit
- Horari: de dilluns a divendres amb horari flexible
- Salari: 50.000 €/ bruts any
Busquem una persona per liderar la gestió integral de la seguretat i salut laboral a tots els seus centres de treball, amb sòlida experiència tècnica i una mirada estratègica, que entengui la PRL com una eina de valor per a l'organització, amb capacitat per adaptar-se a entorns dinàmics, amb múltiples interlocutors i un alt grau d'exigència operativa i normativa.
- Liderar la gestió PRL de manera transversal en entorns diversos de l'organització.
- Detectar, avaluar i minimitzar riscos laborals en diferents àmbits.
- Gestionar la relació amb el comitè d'empresa i altres agents socials.
- Coordinar i gestionar l'equip de tècnics/tècniques de prevenció.
- Assegurar el compliment legal i l'adaptació a la normativa vigent.
- Participar activament en auditories internes i externes, gestió documental i elaboració de plans preventius.
- Fer seguiment de formacions, equips de protecció individual, plans d'emergència, avaluacions específiques, etc.
- Establir protocols d'actuació i millora contínua en col·laboració amb la direcció.
- Visitar puntualment els diferents centres per a seguiment in situ.
- A mitjà termini, implantar un Servei de Prevenció Propi.
- Liderar l'avaluació i gestió dels riscos associats a la incorporació de nous processos o tecnologies.
- Posicionar l'àrea de prevenció com a partner clau dins l'estratègia de l'organització.
- Projecte estable, amb recorregut i visibilitat dins l'organització.
- Flexibilitat horària d'entrada i sortida.
- Possibilitat de teletreball.
- Salari segons experiència.
- Rol amb impacte real en una empresa en creixement i amb entorn internacional.
Formació i experiència:
- Es requereix formació superior (grau i màster en les 3 especialitats) (Imprescindible)
- Es requereix la següent experiència (imprescindible)
- Experiència de mínim 5 anys com a tècnic/a o responsable de PRL.
- Experiència consolidada en tracte amb comitès d'empresa i agents socials.
- Experiència implantant serveis de prevenció propis.
- Coneixement de normativa i adaptació a diferents marcs legals.
- Coneixement de gestió en entorns amb alts volums d'activitat.
- Català, castellà i anglès
- Carnet B
- Capacitat per viatjar puntualment.
- Adaptabilitat al canvi
- Comunicació
- Orientació al client
- Orientació als resultats
- Excel·lents habilitats comunicatives, empatia i capacitat de negociació.
- Perfil resolutiu, positiu, orientat a resultats i amb bona capacitat de planificació.
Consell Comarcal de la Selva
Girona, ES
Oferta Informativa - Monitor/A De Suport A Alumnes Nese
Consell Comarcal de la Selva · Girona, ES
.
OFERTA INFORMATIVA - MONITOR/A DE SUPORT A ALUMNES NESE
Join to apply for the OFERTA INFORMATIVA - MONITOR/A DE SUPORT A ALUMNES NESE role at Consell Comarcal de la Selva
3 days ago Be among the first 25 applicants
AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A: ******
ELS CV QUE ES PRESENTIN VIA AQUESTA OFERTA NO ES TINDRAN EN COMPTE, CAL ENVIAR EL CV AL E-MAIL QUE S'INDICA.
Empresa dedicada al lleure educatiu precisa incorporar un/a monitor/a de suport a alumnes amb NESE per incorporar a l'equip de treball a Vilobí d'Onyar.
Location: Sant Gregori, Catalonia, Spain
Employment type: Part-time
Condicions Laborals
Contracte: fix - discontinu
Horari: 10 h / setmana
Salari: 396,90 € bruts / mes
Tasques i Responsabilitats
Acompanyament i assistència a infants i/o joves amb necessitats educatives especials.
Desenvolupar l'autonomia d'aquests infants i/o joves.
Ajudar en tot el relatiu a desplaçaments fent el seguiment del control postural i corregint-lo si s'escau, per garantir al màxim la mobilitat dels alumnes.
Estimular l'autonomia i capacitat d'autogestió dels alumnes.
Romandre atent en tot moment mentre es treballa amb els infants.
Promoure la participació activa dels infants en les diferents tasques implicats al seu quefer diari tenint en compte les seves limitacions.
En general, vetllar per la seguretat i confortabilitat dels alumnes durant la seva estada a l'escola/institut i donar suport als mestres i/o professors dins i fora de l'aula segons les directrius de la Direcció del Centre.
Requisits
Formació i experiència:
Formació en l'àmbit educatiu i/o del lleure (imprescindible)
Experiéncia en l'àmbit educatiu i/o del lleure (imprescindible)
Altres Requisits
Català
Competències Valorables
Adaptabilitat al canvi
Treball en equip
Disposició a l'aprenentatge
#J-*****-Ljbffr
AUXILIAR DE SERVEIS - EN RUTA A BLANES
17 d’oct.Consell Comarcal de la Selva
Blanes, ES
AUXILIAR DE SERVEIS - EN RUTA A BLANES
Consell Comarcal de la Selva · Blanes, ES
.
Empresa dedicada als serveis a les persones precisa incorporar un/a auxiliar de serveis per incorporar a l'equip de treball a Blanes i Malgrat de Mar
Condicions laborals:
- Contracte: indefinit
- Horari: 25 h/ setmana, de dilluns a divendres dins l'horari comprès entre 06:00 i 22:00. Possibilitat d'algun cap de setmana
- Salari: 13034,01 € bruts / any
- Informació als accessos.
- Custòdia i comprovació de l'estat i el funcionament d'instal·lacions, i de gestió auxiliar, realitzades en edificis particulars per porters/es, conserges i personal anàleg.
- Control del trànsit a zones reservades o de circulació restringida.
Formació i experiència:
- ESO o superior
- Experiència en tasques similars
- Certificat de discapacitat (Imprescindible)
- Estar registrat/da a la borsa de treball de: portalento.es (Imprescindible)
- Disponibilitat d'incorporació immediata
- Coneixement d'informàtica a nivell d'usuàri
- Català i castellà
- Comunicació
- Iniciativa
- Relacions interpersonals
Consell Comarcal de la Selva
Girona, ES
Oferta Informativa - Informador/A Patrimonial
Consell Comarcal de la Selva · Girona, ES
.
Overview
AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
Per Presentar Les Candidatures Cal Presentar El Cv a
ELS CV QUE NO ES PRESENTIN VIA EL LINK NO ES TINDRAN EN COMPTE.
Empresa dedicada al sector de la
cultura i serveis educatius culturals
precisa incorporar
un/a informador/a patrimonial
per incorporar a l'equip de treball a
Arbúcies
Condicions laborals
Contracte: contracte fix o treballador/a autònom/a
Horari: 10 hores setmanals.
Dissabtes i diumenges de 10 a 15 h
Salari: entre 450 i 500 € bruts/mes
Tasques i responsabilitats
Atenció a la recepció en un equipament patrimonial
Visites guiades
Requisits
Formació i Experiència
Graduats en història, arqueologia, història de l'art o turisme
Es valora habilitació de guia de turisme de Catalunya
Altres requisits
Català i castellà
Es valora el nivell B2 d'anglès i/o francès
Competències valorables
Bona expressió oral i capacitat comunicativa
Orientació al client
Responsabilitat
#J-*****-Ljbffr