No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComerç i Venda al Detall
4Instal·lació i Manteniment
4Administració i Secretariat
3Dret i Legal
3Indústria Manufacturera
3Veure més categories
Transport i Logística
3Energia i Mineria
2Enginyeria i Mecànica
2Màrqueting i Negoci
2Social i Voluntariat
2Comptabilitat i Finances
1Informàtica i IT
1Sanitat i Salut
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comercial i Vendes
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Seguretat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Quirónprevención
Girona, ES
20593/ Técnico/a Superior de PRL - Girona
Quirónprevención · Girona, ES
En Quirónprevención, buscamos contar con el mejor talento, el tuyo. Queremos que formes parte de un proyecto que piensa a lo grande, en expansión y que tiene siempre presente al cliente, tanto interno como externo, como objetivo principal.
En el departamento de Recursos Humanos estamos al servicio de los profesionales internos y de aquellos que están por venir, por eso tenemos unos criterios sólidos:
- Las personas, el activo más importante de nuestra empresa.
- Compartimos y transmitimos el valor de nuestra vocación.
- La curiosidad y la creatividad nuestro ADN.
Seleccionamos perfil de Técnico o Técnica Superior de Prevención de Riesgos Laborales para trabajar en una de nuestras delegaciones ubicada en Girona gestionando la prevención de riesgos laborales de una cartera de clientes.
Principalmente llevarás a cabo evaluaciones de riesgos, asesoramiento en materia de prevención, impartir formación, planes de seguridad y salud y realización de visitas/inspecciones de seguridad, memorias de actividad, planificación de la actividad preventiva y seguimiento de la eficacia de las medidas correctoras.
Se ofrece:
- Contrato indefinido.
- Jornada laboral completa intensiva de mañanas.
- Horario de lunes a viernes de 07:30h a 15:15h con flexibilidad horaria.
- Salario de mercado.
- Convenio propio y beneficios sociales con importantes mejoras respecto al sector (30 días laborales de vacaciones, retribución flexible, ayudas al empleado, planes de formación, desarrollo profesional y de carrera, entre otros).
- Titulación universitaria: preferiblemente Ingeniería, Arquitectura, Ciencias Químicas, o similares.
- Máster en Prevención de Riesgos Laborales: 3 especialidades.
- Vehículo propio y carnet de conducir.
Meliá Hotels International
Girona, ES
Front Office Agent - Meliá Lloret de Mar
Meliá Hotels International · Girona, ES
Cloud Coumputing Office
“El mundo es tuyo con Meliá”
Entrar en Meliá es emprender un viaje sin fronteras porque las posibilidades de crecer y formarse aquí son infinitas. Es saber que el mundo es tuyo y que puedes trabajar en muchos países. Y todo con la sensación de que formas parte de una gran familia.
Es saber que has empezado uno de los viajes más apasionantes de tu vida, un viaje en el que la inspiración te acompañará siempre. ¿Te animas a ser el/la dueñ@ de tu carrera profesional en un mundo inspirador? 😉🌟
Porque pertenecer a la gran familia Meliá es ser VIP
Disfrutaras de My MeliáRewards que es el programa de fidelidad exclusivo para nuestros empleados con beneficios y ventajas exclusivas.
Además, disfruta del programa, My MeliáBenefits: con retribución flexible, descuentos exclusivos en una variedad de productos y servicios, estilo de vida activa y saludable, e iniciativas solidarias. Siéntete orgulloso de pertenecer a Meliá como nosotros lo estamos de ti 😉
Funciones propias del lugar de trabajo:
- Serás responsable del departamento de Front Office, tanto de la gestión como del control del mismo.
- Supervisarás y aseguraras el cumplimiento de los estándares de Meliá.
- Deberás maximizar las ventas y potenciar el programa de Upselling,
- Gestionarás y liderarás al equipo de Front Office.
- Realizarás un seguimiento continuo para asegurar el bienestar del cliente durante su estancia y superar sus expectativas
- Experiencia mínima de 3 años en posición similar
- Ingles nivel alto, valorable otros idiomas como el Alemán.
- Conocimiento de Opera Cloud u Opera.
- Alta capacidad de implantación de nuevas tecnologías y destreza para la digitalización del departamento
- Amplio conocimiento en los procesos operativos "back office"
- Alta orientación al cliente y trabajo en equipo
- Persona proactiva, dinámica y con alta vocación de servicio
Grandes profesionales que hacen el día a día más fácil y excepcional. Desde el recién llegado hasta el más veterano, tod@s ell@s reúnen unas cualidades únicas e importantes que hacen que trabajar en Meliá sea una oportunidad de crecimiento constante y un pasaporte para crear tu futuro donde quieras.
Nuestra calidez, cercanía y pasión por lo que hacemos, hace que trabajar en Melia sea una experiencia inolvidable, llena de momentos emotivos y siempre con la sensación que perteneces a una gran familia en la que contamos con gente como tú, gente VIP.
En Meliá Hotels International apostamos por la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres en el ámbito laboral, contando con el compromiso de la dirección y con los principios contenidos en las políticas de Recursos Humanos. Asimismo, nos importa la difusión entre toda la plantilla de una cultura empresarial comprometida con la igualdad efectiva, y la sensibilización de sobre la necesidad de actuar conjunta y globalmente.
Impulsamos nuestro compromiso con la igualdad y la diversidad, evitando cualquier tipo de discriminación, especialmente, la relacionada con motivos de discapacidad, raza, religión, género o edad. Creemos que la diversidad y la inclusión entre nuestras personas trabajadoras es fundamental para nuestro éxito como compañía global.
Además, apostamos por el crecimiento sostenible de nuestro sector a través de un gran equipo humano socialmente responsable. En este sentido, nuestro lema es “Hacia un futuro sostenible, desde un presente responsable” Gracias a todos/as los colaboradores/as lo hacemos posible.
Si quieres ser “Very Inspiring People“, síguenos en:
INSTAGRAM – TIKTOK – LINKEDIN – INDEED – GLASSDOOR
Plataforma Educativa
Girona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL - GIRONA- ITINERANT
Plataforma Educativa · Girona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL
Per als serveis residencials de Girona, Salt i Juià, de Fundació Resilis
Funcions a desenvolupar:
- Intervenir com agent educatiu a nivell individual, grupal i/o comunitari.
- Realitzar accions educatives.
- Elaborar informes i documentació, planificar activitats i fer seguiment educatiu.
- Desenvolupar tasques domèstiques i de vida quotidiana vetllant pel seu correcte compliment.
- Coordinar-se interdisciplinàriament de forma interna i externa.
- Actuar amb coherència amb el projecte del servei i la missió de l’entitat.
- Respectar la dignitat de la infància i adolescència, la seva família i la de totes les persones del centre, independentment del seu origen i de la seva cultura.
- Ser una persona objectiva i saber mantenir la distància òptima, establint vincles afectius de manera positiva que afavoreixin el creixement personal dels i de les adolescents.
- Capacitat de treballar a nivell individual i grupal.
- Capacitat d’empatia per tal de comprendre millor a l’altre i capacitat de donar respostes immediates en situacions imprevistes.
- Gestionar les crisis i els conflictes.
- Ser una persona creativa i saber gestionar els recursos disponibles.
- Capacitat de treballar sota pressió.
- Formar-se de manera continuada.
- Diplomatura/Grau en Educació Social o Habilitació (imprescindible).
- Valorable disposar de formació complementària específica en el camp de la protecció a la infància i a l'adolescència.
- Experiència prèvia amb infància i joventut en situació d’exclusió social, preferiblement en CREI, CRAE o Centre d’Acollida.
- És imprescindible domini del català parlat i escrit, domini dels paquets informàtics estàndards.
- Disposar de carnet de conduir des de més d’1 any i vehicle propi.
- En compliment de l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de Protecció Jurídica dels i de les menors, es requereix el Certificat d'Antecedents Penals per delictes de naturalesa sexual vigent, emès pel Registre Central, abans de la contractació.
1 vacant estable al 100% de la jornada
Horari:
Rotatiu setmana 1 i setmana 2.
- Setmana 1.- De dimarts a dijous de 16h a 22h/ Dissabte i diumenge de 10 a 22h
- Setmana 2.- De dilluns a divendres de 16h a 22h
- Distribució irregular de jornada
- 2 festius dia de 12 hores
Incorporació: Immediata
Autoocupació
Girona, ES
Auxiliar administratiu/va del Servei de Formació a Girona
Autoocupació · Girona, ES
Office
Plaça vacant: Auxiliar administratiu/va del Servei de Formació
▪Ubicació lloc de treball: Girona
▪ Descripció: Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
En el marc del procés de creixement de la fundació volem incorporar un perfil d’Auxiliar administratiu/iva al Servei de Formació de l’entitat a la delegació de Girona.
Tareas
▪ Arxiu, classificació i organització de la documentació en els sistemes d'arxiu.
▪ Atenció telefònica i directe a persones usuàries i alumnes.
▪ Captació telefònica i/o presencial d’alumnes i persones usuàries.
▪ Gestionar, elaborar, tramitar, arxivar i trametre documents.
▪ Actualització, registre i emmagatzematge d'informació en aplicatius diversos.
Requisitos
Formació: Títol d’FP de Grau Superior o Grau Mig d'Administració, atenció al client, ventes o estudis similars.
Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats administratives i venta i coneixements de les eines ofimàtiques de tractament de la informació escrita, la informació numèrica i les dades, així com experiència en tasques de telemàrqueting.
Competències:
Transversals:
- Planificació i organització.
- Comunicació efectiva i empatia.
- Treball en equip i cooperació.
- Orientació a la persona usuària i client.
- Habilitats comercials i de venta.
- Resolució de problemes.
- Gestió de l’estrès, flexibilitat i adaptació al canvi.
- Parlar en públic.
- Capacitat analítica i autonomia.
- Capacitat d’aprenentatge.
- Responsabilitat, ètica i confidencialitat.
- Català i castellà (Nivell C1). Bon domini de la gramàtica, puntuació i ortografia.
- Coneixements avançats en paquet Office.
La persona candidata s'incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l’ocupació.
▪Incorporació: immediata.
Cycling Tours Assistant
8 de maigEat Sleep Cycle
Girona, ES
Cycling Tours Assistant
Eat Sleep Cycle · Girona, ES
Aptitudes de organización Comunicación Conocimientos informáticos Asistencia de administración Experiencia laboral Habilidades laborales Técnicas telefónicas profesionales
A unique opportunity to join our fast-growing tours business in an entry-level role.
Responsibilities
- Support the logistics team as required to book hotels, transfers & restaurants
- Support the logistics team to update tour itineraries
- Creation of detailled tour itineraries with all the necessary information.
- Manage the administration of tour cancellations, rescheduling, refunds & vouchers.
- Make bike hire reservations with our suppliers
- Answer the phone and adminsitrate enquiry forms
- Respond to simple tour enquiries
Opportunities
- Opportunity to work in the CRM on proactive sales tasks
- Opportunity create sales proposals
Essential Skills & Experience
- Exceptional organisational & time manangement skills
- Computer literate with an ability to work across multiple systems.
- Fluent in English & Spanish
- Confident in taking phone calls
- Aligned with Eat Sleep Cycle values.
Beneficial Skills & Experience
- Speaking Catalan is a benefit
- A background in hospitality & tourism is a benefit
To apply, email your CV and cover letter to [email protected]
Logistics Manager para sector industrial
8 de maigSingulier Consulting
Girona, ES
Logistics Manager para sector industrial
Singulier Consulting · Girona, ES
Importante empresa multinacional vinculada al sector industrial, precisa incorporar la figura de responsable de transporte y logística para su fábrica de la Garrotxa, Girona.
Funciones a realizar:
- Equipo de 3 personas a cargo.
- Negociación tarifas de transportes y optimización en la gestión del mismo.
- Búsquedas y análisis de presupuestos de transportes.
- Gestión de pedidos con los operarios de almacén de expediciones.
- Comunicación con las empresas de transportes.
- Exportaciones a nivel internacional.
- Generar documentación de envíos (packing List, certificados, etc.).
Requisitos:
- Experiencia mínima de 5 años en posición similar.
- Deseable contar con formación en comercio y/o logística internacional.
- Conocimiento de logística internacional (tiempos de tránsito, documentaciones de exportación hacia diferentes países, aduanas, etc.)
- Conocimientos de Incoterms y su aplicación práctica.
- Se busca una persona ordenada, responsable y con capacidad comunicativa.
- Idiomas: nivel alto de catalán e inglés.
- Residir en las zonas de la Garrotxa, Osona o alrededores.
Se ofrece:
- Posición estable.
- Salario 30.000-35.000€ más variables.
- Horario de lunes a viernes de 8:00 a 13.00 horas y de 14.00 a 17:00 horas.
Si te llama la atención el proyecto, envíanos tu CV actualizado, así te conocemos y nos ponemos en contacto contigo para explicarte la posición más en detalle.
PROSPECTOR/A - SALT
8 de maigPlataforma Educativa
Girona, ES
PROSPECTOR/A - SALT
Plataforma Educativa · Girona, ES
PROSPECTOR/A
Per a la zona Salt, de Fundació Gentis
Busquem un/a professional prospector/a 37,5h/setmanals per realitzar tasques de prospecció en la recerca d’empreses i ofertes de treball per a persones participants de programes formació i orientació laboral.
L’objectiu serà aportar coneixement sobre l'entorn productiu, detectar oportunitats i necessitats del mercat de treball i, en col·laboració amb el personal d’orientació, acompanyar i assessorar les persones participants en els processos d'intermediació i d'inserció laboral.
Funcions a desenvolupar:
- Contacte i relació amb les empreses i organitzacions per a fomentar la col·laboració, la inserció laboral dels nostres col·lectius i reforçar la marca GENTIS. Contacte inicial, visites de seguiment i fidelització.
- Seguiment d’ofertes
- Elaborar estratègies per a poder arribar als objectius definits inicialment en el projecte/servei.
- Coordinar-se amb empreses, entitats i agents del territori per garantir el seguiment del projecte.
- Gestió dels aplicatius vinculats als projectes
- Capacitat de treballar de forma autònoma
- Capacitat de treballar per assoliment d’objectius
- Domini de les TIC (ofimàtica i eines telemàtiques)
- Capacitat de treballar en equip
- Capacitat d’empatia per tal de comprendre millor a l’altre.
- Capacitat de donar respostes immediates en situacions imprevistes.
- Gestionar les crisis i els conflictes.
- Ser creatiu/va i saber gestionar els recursos disponibles.
- Capacitat de treballar sota pressió.
- Preferentment disposar d'una titulació universitària oficial de grau o equivalent, en l'àmbit educatiu, social o empresarial
- Experiència en el sector social o en l’àmbit dels RRHH, gestió de persones. i la inserció laboral
- Es valorarà experiència en l’atenció de col·lectius en risc d’exclusió i en les tècniques d’intervenció per a la inserció laboral..
- Coneixement i formació en el model d’ocupabilitat per competències i la de gestió d’equips en clau de competències.
- Coneixement del mercat laboral: sectors, ocupacions, índex atur territori on s’intervé, filons d’ocupació, etc.) i dels requeriments competencials (mapes d’ocupació).
- Disponibilitat de mobilitat
Horari:
- De dilluns a divendres de 8h a 15h i una tarda. Segons necessitat podria modificar-se l’horari mantenint les 37,5h/setmanals
Incorporació: 30/05/2024
Team Leaders - Aeropuerto de Girona
7 de maigRyanair - Europe's Favourite Airline
Girona, ES
Team Leaders - Aeropuerto de Girona
Ryanair - Europe's Favourite Airline · Girona, ES
AZUL HANDLING es el grupo dedicado a ofrecer los servicios de asistencia y operaciones en tierra para las aerolíneas del Grupo Ryanair España (Buzz, Lauda, Malta Air & Ryanair DAC), proporcionándoles un servicio completo de atención a sus pasajeros, rampa y manejo de equipajes, remolque de aeronaves, envío de repuestos AOG así como realizar rastreo de equipaje y de aeronaves.
En Azul Handling tenemos la visión de ser El agente Handling líder en España y tenemos la Integridad y las Personas como dos de los pilares de nuestra identidad cultural, The Azul Way! Somos una Empresa comprometida con la inclusión de personas diversas que aporten diferentes perspectivas a nuestra compañía. Apreciamos y valoramos que cada individuo sea diferente y pueda sentirse cómodo siendo ellos mismos en su día a día. Cualquier tipo de diversidad (raza, color, género, edad, origen, religión, orientación sexual, identidad o expresión de género, estado civil, ciudadanía o capacidad diferente) aporta valor a nuestra compañía, enriqueciendo nuestra cultura Azul y haciéndonos sentir orgullosos y orgullosas del equipo que formamos.
DESCRIPCIÓN DEL PUESTO
Azul Handling está buscando Team Leaders para la temporada de verano en su Aeropuerto de Girona. El Team Leader es la persona responsable del proceso de salida de las aeronaves, manteniendo una comunicación directa y continua con la tripulación de vuelo y asegurando que todas las partes involucradas cumplen con los procedimientos establecidos para garantizar la seguridad en todo el proceso. Entre las tareas que se pueden requerir estarán las siguientes:
- Controlar y supervisar de forma proactiva todos los servicios auxiliares (Combustible, PMR, Catering, Pasarelas, etc.) involucrados en la escala, en coordinación con todas las partes involucradas
- Ser conocedor/a de todas las horas de inicio y fin de cualquier servicio auxiliar y saber identificar las causas de un posible retraso
- Realizar briefings "pre-escala" con el/los grupo(s) de trabajo asignado(s) antes de la llegada de la aeronave y en el stand correspondiente, informando de los detalles relevantes del vuelo a despachar, así como repasando los procedimientos de seguridad y "Just Culture" para asegurar un despacho seguro y puntual
- Realizar briefing "pos-escala" con el/los grupo(s) de trabajo involucrado(s) después de la salida de la aeronave y aun en el stand correspondiente, repasando y haciendo valoración de la escala y, en caso de retraso y/o incidencias, identificar las causas que han llevado al / a la mismo/as
- Llevar a cabo una revisión visual de los GSE que se usarán en la aeronave, una vez preparados en la ESA y antes de la llegada de la aeronave
- Asistir a la tripulación de cabina y/o tripulación técnica en los casos que sea necesario, así como provisionar de cualquier tipo de documentación y/o información requerida por ellos
Requirements
- Nivel alto de inglés
- Facilidad para hacer cálculos aritméticos de manera rápida y precisa
- Alto sentido de la responsabilidad
- Capacidad para organizar y gestionar un grupo de trabajo
- Capacidad de trabajar bajo presión
- Capacidad para tomar decisiones rápidas
- Habilidades para tratar con las diferentes partes involucradas (tripulaciones de vuelo, servicios auxiliares, etc.)
- Experiencia mínima de 1 año realizando tareas de agente de rampa
- Vivir a menos de 1h del aeropuerto
- Estar disponible para realizar una entrevista en los próximos días
- Estar disponible para realizar un curso de formación del 20 al 24 de mayo (se darán detalles exactos durante la entrevista)
- Estar disponible para trabajar desde el 27 de mayo (se darán detalles exactos durante la entrevista)
- Programa de beneficios con interesantes descuentos para toda nuestra plantilla
- Programas de reconocimiento para nuestros mejores embajadores
- Ofrecemos un salario bruto competitivo regido por nuestro V Convenio Colectivo que se podrá ver incrementado por las variables que generes cuando realices turnos partidos, trabajes en días festivos, domingos, nocturnidades, etc. pudiendo alcanzar una horquilla de entre 22.500 y 25.500 euros brutos anuales a jornada completa*
- Ofrecemos un programa de formación completo, uniforme y la oportunidad de unirse a un equipo en expansión con oportunidades de promoción
- Ser parte de una Empresa en la que puedas desarrollar tu trabajo siendo tú mismo/a
- Esta cifra variará en función de la antigüedad, horas trabajadas u otras circunstancias regidas por nuestro actual V Convenio Colectivo
Azul Handling es una Empresa comprometida con la igualdad de oportunidades. Todos/as los/as candidatos/as serán considerados/as sin distinción de raza, color, género, edad, origen, religión, orientación sexual, identidad o expresión de género, estado civil, ciudadanía o capacidad diferente. De igual forma, Azul Handling se compromete a trabajar con y proporcionar las adaptaciones razonables a aquellos candidatos con capacidades físicas o psíquicas que las puedan precisar.
Si crees que necesitas algún tipo de adaptación razonable durante cualquier momento del proceso de selección, puedes indicarlo en la casilla "Cover Letter" cuando optes a esta vacante. Azul Handling tratará los datos que nos puedas dar al respecto con total confidencialidad, y únicamente para el fin antes indicado.
Plataforma Educativa
Girona, ES
TÈCNIC-A INSERIDOR-A LABORAL- PINEDA DE MAR
Plataforma Educativa · Girona, ES
TÈCNIC-A INSERIDOR-A LABORAL
Pel Programa Singulars, de Fundació Gentis, Pineda de Mar
El tècnic d’orientació i inserció laboral realitza accions orientades a facilitar la incorporació de persones desocupades al mercat laboral. La seva actuació comporta accions de diagnòstic informació orientació, motivació, formació, assessorament i acompanyament de les persones, generalment amb dificultats per obtenir una col·locació, amb l’objectiu de desenvolupar la seva ocupabilitat i assolir tant la seva incorporació al mercat laboral com el manteniment en el lloc de treball.
Funcions:
- Acollida de les persones participants
- Promoure la inserció de la persona participant al mercat de treball i el manteniment del lloc de feina
- Media entre l’oferta i la demanda
- Avaluació dels itineraris de millora de l’ocupabilitat
- Gestió i coordinació
- Gestió de les emocions
- Comunicació
- Organització i planificació del propi treball
- Flexibilitat i gestió del canvi
- Creativitat
- Aprenentatge i utilització del coneixement
- El personal tècnic del programa haurà de disposar d'una llicenciatura o títol universitari de grau en àmbit social: psicologia, pedagogia o psicopedagogia.
- En cas que no disposi de la titulació universitària qualificada de preferent però en qualsevol cas amb titulació universitària, haurà d'acreditar l'experiència en orientació i acompanyament a la inserció en algun dels 5 exercicis anteriors al de la convocatòria de subvenció.
- El personal que intervé en el procés d’orientació i prospecció ha de tenir formació en perspectiva de gènere amb l’objectiu de garantir una inserció laboral lliure d’estereotips sexistes i en el model d’ocupabilitat per competències.
- Horari: Matins de 8 a 15h de dilluns a divendres i una tarda de 15:30h a 18h.
- Incorporació: Maig 2024