No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.028Comercial i Vendes
858Informàtica i IT
741Administració i Secretariat
664Enginyeria i Mecànica
415Veure més categories
Indústria Manufacturera
389Comerç i Venda al Detall
301Instal·lació i Manteniment
300Desenvolupament de Programari
288Educació i Formació
282Dret i Legal
249Màrqueting i Negoci
238Art, Moda i Disseny
164Disseny i Usabilitat
152Arts i Oficis
144Hostaleria
116Sanitat i Salut
115Construcció
101Publicitat i Comunicació
97Alimentació
89Recursos Humans
75Comptabilitat i Finances
66Atenció al client
49Producte
33Banca
31Farmacèutica
30Cures i Serveis Personals
27Energia i Mineria
24Immobiliària
21Seguretat
20Turisme i Entreteniment
20Social i Voluntariat
8Telecomunicacions
8Assegurances
3Esport i Entrenament
3Ciència i Investigació
2Agricultura
1Editorial i Mitjans
0Plataforma Educativa
Tarragona, ES
EDUCADOR/A SOCIAL - COORDINACIÓ - Programa “ET FEM COSTAT” - REUS
Plataforma Educativa · Tarragona, ES
Mesos
EDUCADOR/A SOCIAL
Per realitzar la Coordinació del projecte "Et fem Costat" de Fundació Resilis, a Reus
El projecte ET FEM COSTAT és un acompanyament preventiu a famílies des del moment que mostren signes de dificultat i que tenen una atenció intensa en els Serveis Socials. Durant 12 mesos, un equip multidisciplinari treballa a la pròpia llar, enfortint el vincle familiar, millorant habilitats parentals i fomentant la resilència.
Ets la persona ideal si...
- Tens autocontrol, estabilitat emocional i tolerància a la frustració.
- Ets capaç d’empatitzar amb les famílies i infants amb una gran sensibilitat interpersonal, orientant-te sempre cap a ells.
- Ets flexible i t’adaptes a les diferents situacions, amb iniciativa.
- T’agrada treballar en equip i cooperar.
- A més a més, coneixes el sector social i la infància i els seus desafiaments.
- Desenvolupar la dinàmica diària de la vida quotidiana de manera integrada amb la resta de l’equip educatiu.
- Observar la família, l’adolescent i/o l’infant de manera integral i recollir la informació en els formats corresponents.
- Fomentar la integració, la convivència i un entorn acollidor de respecte i d’afecte, afavorint el sentiment de pertinença i un tracte igualitari en tot el grup.
- Implicar, motivar i acompanyar la família en l’atenció i el seguiment del procés evolutiu de l’infant/adolescent, establint vincles afectius i de confiança, potenciant l’assumpció màxima de responsabilitat, facilitant la participació i col·laboració en el seu propi procés de creixement integral.
- Participar en la planificació de l’aplicació pràctica de la intervenció educativa.
- Participar en la redacció de tota la documentació tècnica que es genera, garantint la confidencialitat.
- Per aquesta posició necessitem que tinguis la titulació de diplomatura o grau en educació social.
- Necessitem que tinguis un nivell C de la llengua catalana.
- Es valorarà que tinguis coneixements d’intervenció familiar sistèmica i experiència amb infància i família.
Si la resposta és sí, aquest és el teu projecte! Actualment, el projecte "Et Fem Costat" un servei d’acompanyament a famílies en situació de vulnerabilitat amb fills i filles a càrrec i que es troben en seguiment per part dels Serveis Socials Especialitzats o pels EAIAs. Es tracta d’un recurs d’intervenció socioeducativa que centra la seva actuació amb els membres de la família com a elements generadors del canvi. L’atenció es realitzada de manera integral al domicili familiar, per tal d’oferir dins de l’entorn de vida quotidiana un acompanyament respectuós cap al seu propi procés de millora i canvi.
Vols saber que més pots aconseguir amb aquesta oportunitat?
- Tindràs un contracte estable al 100% de la jornada
- El teu horari serà: Dilluns de 12h a 20H / Dimarts de 8h a 16h / Dimecres de 9h a 17h/ Dijous de 13h a 21h i Divendres de 9h a 15h
- Ubicació: Reus
Plataforma Educativa
Girona, ES
Auxiliar Tècnic/a Educatiu/va- Llorà- Corretorn tarda
Plataforma Educativa · Girona, ES
Auxiliar Tècnic/a Educatiu/va
Fundació Astres, Llar residència Can Font, Llorà (Girona)
Funcions a desenvolupar:
- Dur e terme la intervenció i facilitació de suports individual, grupal i comunitària de les persones ateses, observant, analitzant i intervenint davant les diferents situacions que es puguin presentar, en qualsevol àmbit de la vida de la persona ( higiene i cura d’un mateix, salut física i emocional, inserció laboral, oci i temps lliure...), així com el seu registre segons indicacions del procediment.
- Facilita i ofereix els suports necessaris a la persona atesa per adquirir els hàbits d’autonomia personal i social que li permetin obtenir una bona socialització i autonomia.
- Acompanya i ofereix el suport necessari pel desenvolupament de tasques domèstiques i de vida quotidiana, vetllant pel seu correcte desenvolupament.
- Aplica el pla de treball elaborat conjuntament amb la persona atesa i l’equip interdisciplinari del servei i en realitza la seva avaluació contínua per tal de facilitar la normalització i inclusió social, i en fa el registre segons indicacions del procediment.
- Facilita i ofereix els suports necessaris per a la consecució dels objectius vitals de la persona atesa.
- Vetlla per tal que els suports administrats siguin els indicats i necessaris.
- Treballa en base a la fonamentació teòrica de l’Entitat i del servei aplicant la metodologia de la intervenció indicada per la direcció o , si s’escau, pel professional de l’equip interdisciplinari.
- Dur a terme les intervencions comunitàries com agent coneixedor de l’entorn social en què intervé fent ús de la xarxa comunitària de forma que aquesta es refermi i a l’hora faciliti la promoció i el desenvolupament de les persones ateses.
- Es coordina amb altres agents socials, famílies i representants legals de la persona si s’escau.
- Detecta possibles vulneracions de dret o situacions d’abús i les posa en coneixement de la direcció.
- És imprescindible disposar del CFGS d’Integració Social.
- Es valorarà experiència amb persones amb discapacitat intel·lectual.
- És imprescindible domini del català parlat i escrit, domini dels paquets informàtics estàndards.
- És imprescindible disposar de carnet de conduir i vehicle propi.
- Cerquem a una persona molt responsable, amb capacitat d’empatia, i amb moltes ganes de treballar amb col·lectius amb diversitat funcional.
Corretorn en torn de tarda de dilluns a divendres i festius assignats segons calendari.
Categoria: Auxiliar tècnic/a educatiu/va
Incorporació: Immediata.
Plataforma Educativa
Tarragona, ES
TREBALLADOR/A FAMILIAR - Programa “ET FEM COSTAT” - REUS
Plataforma Educativa · Tarragona, ES
Mesos
Treballador/a familiar
Pel projecte "Et fem Costat" de Fundació Resilis, a Reus
El projecte ET FEM COSTAT és un acompanyament preventiu a famílies des del moment que mostren signes de dificultat i que tenen una atenció intensa en els Serveis Socials. Durant 12 mesos, un equip multidisciplinari treballa a la pròpia llar, enfortint el vincle familiar, millorant habilitats parentals i fomentant la resilència.
Vols unir-te a nosaltres?
Si la resposta és sí, aquest és el teu projecte! Actualment, el projecte "Et Fem Costat" un servei d’acompanyament a famílies en situació de vulnerabilitat amb fills i filles a càrrec i que es troben en seguiment per part dels Serveis Socials Especialitzats o pels EAIAs. Es tracta d’un recurs d’intervenció socioeducativa que centra la seva actuació amb els membres de la família com a elements generadors del canvi. L’atenció es realitzada de manera integral al domicili familiar, per tal d’oferir dins de l’entorn de vida quotidiana un acompanyament respectuós cap al seu propi procés de millora i canvi.
Ets la persona ideal si...
- Tens autocontrol, estabilitat emocional i tolerància a la frustració.
- Ets capaç d’empatitzar amb les famílies i infants amb una gran sensibilitat interpersonal, orientant-te sempre cap a ells.
- Ets flexible i t’adaptes a les diferents situacions, amb iniciativa.
- T’agrada treballar en equip i cooperar.
- A més a més, coneixes el sector social i la infància i els seus desafiaments.
- Tindràs un contracte temporal de llarga durada
- El teu horari serà: Dilluns, Dimecres i Dijous de 13h a 21h / Dimarts de 8h a 16h / Divendres de 9h a 15h.
- Desenvolupar la dinàmica diària de la vida quotidiana de manera integrada amb la resta de l’equip educatiu.
- Reportar a l’equip informacions sobre l’estat de la infraestructura i fer-ne el seguiment.
- Donar suport a la família en processos de promoció, prevenció, manteniment i recuperació de la salut.
- Coordinar-te amb els recursos i serveis externs vinculats a la família.
- Col·laborar amb l’educador social en el treball vers les habilitats, estratègies relacionals, socials i dinàmiques familiars establertes entre els diferents membres de la família, i també atendre’n les carències.
- Acompanyar la família en la realització d’activitats de la vida quotidiana i tasques domèstiques.
- Vetllar pel correcte estat de neteja i desenvolupament de la intendència de la casa, pel correcte estat de tot l’equipament, la correcta gestió i administració econòmica de la casa i planificar les compres i la gestió dels proveïdors.
- Per aquesta posició necessitem que tinguis el CFGS en integració social.
- Necessitem que tinguis coneixements de cuina i d’informàtica a nivell d’usuari.
- Incorporació el 15 de maig de 2024.
Plataforma Educativa
Tarragona, ES
PEDAGOG/A - Programa “ET FEM COSTAT” - REUS
Plataforma Educativa · Tarragona, ES
Mesos
Pedagog/a
Pel projecte "Et fem Costat" de Fundació Resilis, a Reus
El projecte ET FEM COSTAT és un acompanyament preventiu a famílies des del moment que mostren signes de dificultat i que tenen una atenció intensa en els Serveis Socials. Durant 12 mesos, un equip multidisciplinari treballa a la pròpia llar, enfortint el vincle familiar, millorant habilitats parentals i fomentant la resilència.
Funcions a desenvolupar
- Fer l'acompanyament a l'equip educatiu en la revisió i/o planificació de les seves intervencions de caire pedagògic.
- Facilitar eines i estratègies als equips per abordar la intervenció familiar.
- Dur a terme la coordinació amb els seus homòlegs i/o amb la xarxa educativa, recollir i reportar els acords.
- Assessorar les famílies i l'equip educatiu en les activitats de reforç i l'espai de deures.
- Realitzar el seguiment acadèmic d'infants/joves.
- Acompanyar les famílies i aportar-los estratègies en el procés de recuperació de les seves responsabilitats educatives.
- Organitzar sessions conjuntes d'intervenció educativa amb infants i pares.
- Dissenyar i/o dur a terme actuacions dins l'àmbit familiar.
- Assessorar les famílies i joves en itineraris formatius.
- Cercar recursos, material i informació per tal de donar respostes a les demandes tant de l'equip educatiu com les que arriben d'altres agents.
- Altres funcions de naturalesa i qualificació semblants relacionades amb el seu lloc de treball i que apareixen reflectides al projecte marc.
Si la resposta és sí, aquest és el teu projecte! Actualment, el projecte "Et Fem Costat" un servei d’acompanyament a famílies en situació de vulnerabilitat amb fills i filles a càrrec i que es troben en seguiment per part dels Serveis Socials Especialitzats o pels EAIAs. Es tracta d’un recurs d’intervenció socioeducativa que centra la seva actuació amb els membres de la família com a elements generadors del canvi. L’atenció es realitzada de manera integral al domicili familiar, per tal d’oferir dins de l’entorn de vida quotidiana un acompanyament respectuós cap al seu propi procés de millora i canvi.
Vols saber que més pots aconseguir amb aquesta oportunitat?
- Tindràs un contracte estable al 50% de la jornada
- El teu horari serà: Dilluns de 13h a 19h / Dimecres de 9h a 16h / Divendres de 9h a 15h (a concretar)
- Ubicació: Reus
- Llicenciatura o grau en pedagogia.
- Informàtica a nivell d’usuari: processadors de textos, base de dades, full de càlcul, etc.
- Idiomes: nivell C de la llengua catalana.
- Experiència minima de dos anys en l'àmbit d'infància i adolescència en risc.
- Coneixements específics imprescindibles: 100 hores de formació en especialització intervenció familiar sistèmica, com també una actualització permanent en tots els àmbits de la responsabilitat de la posició.
- Coneixements preferents: postgrau o mestratge en trastorns de l'aprenentatge
Plataforma Educativa
Girona, ES
INTEGRADOR-A SOCIAL - SUBSTITUCIÓ - PIL RIU TER, GIRONA
Plataforma Educativa · Girona, ES
Office
INTEGRADOR-A SOCIAL PER A PISOS DE JOVES TUTELATS I EXTUTELATS
UTE FUNDACIÓ MERCÈ FONTANILLES – FUNDACIÓ RESILIS
PIL RIU TER, GIRONA
Servei per a persones joves de 16 a 21 anys tutelades i extutelats. L'objecte del servei és donar resposta a situacions i necessitats, educatives i laborals que requereixen una especialització tècnica en la inserció laboral de les persones joves així com preparar-se per un itinerari d’integració social.
Funcions:
- Elaborar els projectes educatius individuals, informes i documentació, planificar activitats i fer seguiment educatiu.
- Realitzar les tutories i implicar el jove en el seu procés educatiu.
- Coordinar-se interdisciplinàriament de forma interna i externa.
- Programar, realitzar i revisar activitats socioculturals pels adolescents d’acord amb el projecte educatiu individual.
- Fomentar la convivència i la integració social del jove amb l’entorn.
- Capacitat de treballar a nivell individual i grupal.
- Orientació i servei a les persones.
- Capacitat de resolució de problemes.
- Capacitat d‘improvisació, organització i reorganització.
- Capacitat d’empatia per tal de comprendre millor a l’altre.
- Gestionar les crisis i els conflictes.
- Imprescindible disposar de la titulació CFGS Integració Social
- És valorable experiència mínim de 1 any amb infants i/o joves en situació d’exclusió social.
- Domini de català i castellà parlat i escrit
- Es valorarà disposar de coneixements d'informàtica: paquet office
- Imprescindible disposar de carnet de conduir.
- En compliment de l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de Protecció Jurídica del Menor, es requereix el Certificat d'Antecedents Penals per delictes de naturalesa sexual vigent, emès pel Registre Central, abans de la contractació.
- Horari: Mati o tarda segons necessitats del servei.
- Conveni laboral: Acció Social
- Categoria laboral: Personal tècnic superior de cicle general
- Incorporació: Immediata
PSICÒLEG/OGA - SIAD Gironès - Salt
27 d’abr.Plataforma Educativa
Girona, ES
PSICÒLEG/OGA - SIAD Gironès - Salt
Plataforma Educativa · Girona, ES
PSICÒLEG/OGA
Per incorporació al SIAD (Servei Informació i Assessorament a la Dona) Gironès Salt, de la Fundació Infància i Família
El Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) ofereix assessorament, primera atenció i acompanyament, pel que fa a l’exercici dels drets de les dones en tot allò relacionat amb la seva vida laboral, social, personal i familiar. El servei es dirigeix a les dones del municipi en situació de desigualtat per raó de gènere o orientació sexual i, en especial, a aquelles que es trobin en situación de risc per patir, poder patir o haver patit violència masclista.
Funcions:
- Prestar suport psicològic, assessorament i acompanyament.
- Atendre presencialment, amb orientacions psicoterapèutiques breus.
- Atenció psicològica individual. Dissenyar el pla de treball personalitzat, generar un espai de prevenció i detecció, detectar la necessitat de derivació a serveis especialitzats, facilitar el procés de presa de decisions personals i motivar un canvi personal.
- Realització de sessions grupals. Oferir sessions de grup d’acompanyament i d’ajuda mútua, programar accions grupals de sensibilització, promoció de la igualtat i prevenció en col·laboració amb altres serveis o entitats.
- Llicenciatura o grau en Psicologia.
- Experiència professional recent de més de tres anys en atenció psicològica en un SIAD.
- Formació específica acreditable en el camp de la igualtat i de la violència masclista.
- Coneixements demostrables en l’àmbit de gènere, violència masclista i polítiques d’Igualtat.
1 vacant indefinida al 97% de la jornada (37,5h hores setmanals)
Horari:
- dilluns 8:00 a 15:30h
- dimarts 8:00 a 18:00h
- dimecres: 9:00 a 18:00h
- dijous: 9:00 a 15:00h
- divendres: 9:00 a 14:00h
incorporació: 15/05/2024
Plataforma Educativa
Girona, ES
Auxiliar Tècnic/a Educatiu/va - Suport a l'autonomia - Girona
Plataforma Educativa · Girona, ES
Auxiliar Tècnic/a Educatiu/va
Incorporació temporal a l'equip de suport a l'autonomia de Girona, de la Fundació Astres
Missió:
Contribuir al desenvolupament de la intervenció socioeducativa de manera estructurasa i prèviament organitzada, per tal d'afavorir els processos d'integració i socialització, i l'adquisició o manteniment del nivell d'autonomia de la persona en el seu domicili o en un de compartit.
Funcions a desenvolupar:
En Relació a les persones ateses, famílies o persones de referència
- Dur e terme la intervenció i facilitació de suports individual, grupal i comunitària de les persones ateses, observant, analitzant i intervenint davant les diferents situacions que es puguin presentar, en qualsevol àmbit de la vida de la persona ( higiene i cura d’un mateix, salut física i emocional, inserció laboral, oci i temps lliure...), així com el seu registre segons indicacions del procediment.
- Facilita i ofereix els suports necessaris a la persona atesa per adquirir els hàbits d’autonomia personal i social que li permetin obtenir una bona socialització i autonomia.
- Acompanya i ofereix el suport necessari pel desenvolupament de tasques domèstiques i de vida quotidiana, vetllant pel seu correcte desenvolupament.
- Aplicar el pla de treball elaborat conjuntament amb la persona atesa i l’equip interdisciplinari del servei i en realitza la seva avaluació contínua per tal de facilitar la normalització i inclusió social, i en fa el registre segons indicacions del procediment.
- Facilita i ofereix els suports necessaris per a la consecució dels objectius vitals de la persona atesa.
- Vetlla per tal que els suports administrats siguin els indicats i necessaris.
- Treballa en base a la fonamentació teòrica de l’Entitat i del servei aplicant la metodologia de la intervenció indicada per la direcció o , si s’escau, pel professional de l’equip interdisciplinari.
- Dur a terme les intervencions comunitàries com agent coneixedor de l’entorn social en què intervé fent ús de la xarxa comunitària de forma que aquesta es refermi i a l’hora faciliti la promoció i el desenvolupament de les persones ateses.
- Es coordina amb altres agents socials, famílies i representants legals de la persona si s’escau.
- Detecta possibles vulneracions de dret o situacions d’abús i les posa en coneixement de la direcció.
- Conèixer i assumir la línia educativa i d’intervenció del servei, el projecte de servei, el reglament de règim intern, la programació iaquells documents vinculats al servei que la direcció posa a disposició.
- Disposar de la informació bàsica i evolutiva de cada persona atesa, amb l'objectiu de garantir una atenció de qualitat.
- Col·laborar, amb l'equip interdisciplinari del servei, en la planificació, l'execució, i l'avaluació del programa individual de cada persona.
- Planificació, execució i avaluació del programa individual de cada persona i desplegament dels suports necessaris amb la supervisió de l’equip interdisciplinar.
- Assistir a les reunions periòdiques i a les reunions d'equip interdisciplinari segons convocatòria, així com dur a terme els criteris d’actuació i els acords presos.
- Comunicar a la direcció o al professional corresponent de l'equip interdisciplinari del servei qualsevol incidència que pugui servir per millorar l'atenció a la persona atesa.
- Elaborar la documentació necessària per dur a terme la tasca encomanada i seguint les directrius marcades pel procediment.
- Participar en el pla de formació anual del centre.
- Participar de forma activa, conjuntament amb la resta de l'equip, en els plans de millora del servei.
- Potenciar un clima de convivència i respecte entre l’equip de professionals que faci possible la satisfacció en el treball i la implicació en el projecte de servei de la Fundació.
- Autonomia / Iniciativa
- Treball en equip
- Adaptabilitat i flexibilitat
- Autocontrol i gestió de l’estrès
- Responsabilitat i compromís
- Gestió del conflicte / Negociació
- Imprescindible CFGS en Integració social.
- Es valorarà experiència amb persones ateses amb discapacitat intel·lectual i malaltia mental.
- Cerquem a persona dinàmica, responsable i amb flexibilitat horària.
- Disposar de carnet de conduir i vehicle propi.
1 vacant temporal al 100% de la jornada
Horari:
- Matins i tardes de 08.00 a 20.00h (dilluns a divendres) amb flexibilitat horària segons demanda persones ateses i possibilitat de teletreball.
Plataforma Educativa
Girona, ES
Auxiliar Tècnic/a Educatiu/va - Suport a l'autonomia - Girona
Plataforma Educativa · Girona, ES
Auxiliar Tècnic/a Educatiu/va
Incorporació temporal a l'equip de suport a l'autonomia de Girona, de la Fundació Astres
Missió:
Contribuir al desenvolupament de la intervenció socioeducativa de manera estructurasa i prèviament organitzada, per tal d'afavorir els processos d'integració i socialització, i l'adquisició o manteniment del nivell d'autonomia de la persona en el seu domicili o en un de compartit.
Funcions a desenvolupar:
En Relació a les persones ateses, famílies o persones de referència
- Dur e terme la intervenció i facilitació de suports individual, grupal i comunitària de les persones ateses, observant, analitzant i intervenint davant les diferents situacions que es puguin presentar, en qualsevol àmbit de la vida de la persona ( higiene i cura d’un mateix, salut física i emocional, inserció laboral, oci i temps lliure...), així com el seu registre segons indicacions del procediment.
- Facilita i ofereix els suports necessaris a la persona atesa per adquirir els hàbits d’autonomia personal i social que li permetin obtenir una bona socialització i autonomia.
- Acompanya i ofereix el suport necessari pel desenvolupament de tasques domèstiques i de vida quotidiana, vetllant pel seu correcte desenvolupament.
- Aplicar el pla de treball elaborat conjuntament amb la persona atesa i l’equip interdisciplinari del servei i en realitza la seva avaluació contínua per tal de facilitar la normalització i inclusió social, i en fa el registre segons indicacions del procediment.
- Facilita i ofereix els suports necessaris per a la consecució dels objectius vitals de la persona atesa.
- Vetlla per tal que els suports administrats siguin els indicats i necessaris.
- Treballa en base a la fonamentació teòrica de l’Entitat i del servei aplicant la metodologia de la intervenció indicada per la direcció o , si s’escau, pel professional de l’equip interdisciplinari.
- Dur a terme les intervencions comunitàries com agent coneixedor de l’entorn social en què intervé fent ús de la xarxa comunitària de forma que aquesta es refermi i a l’hora faciliti la promoció i el desenvolupament de les persones ateses.
- Es coordina amb altres agents socials, famílies i representants legals de la persona si s’escau.
- Detecta possibles vulneracions de dret o situacions d’abús i les posa en coneixement de la direcció.
- Conèixer i assumir la línia educativa i d’intervenció del servei, el projecte de servei, el reglament de règim intern, la programació iaquells documents vinculats al servei que la direcció posa a disposició.
- Disposar de la informació bàsica i evolutiva de cada persona atesa, amb l'objectiu de garantir una atenció de qualitat.
- Col·laborar, amb l'equip interdisciplinari del servei, en la planificació, l'execució, i l'avaluació del programa individual de cada persona.
- Planificació, execució i avaluació del programa individual de cada persona i desplegament dels suports necessaris amb la supervisió de l’equip interdisciplinar.
- Assistir a les reunions periòdiques i a les reunions d'equip interdisciplinari segons convocatòria, així com dur a terme els criteris d’actuació i els acords presos.
- Comunicar a la direcció o al professional corresponent de l'equip interdisciplinari del servei qualsevol incidència que pugui servir per millorar l'atenció a la persona atesa.
- Elaborar la documentació necessària per dur a terme la tasca encomanada i seguint les directrius marcades pel procediment.
- Participar en el pla de formació anual del centre.
- Participar de forma activa, conjuntament amb la resta de l'equip, en els plans de millora del servei.
- Potenciar un clima de convivència i respecte entre l’equip de professionals que faci possible la satisfacció en el treball i la implicació en el projecte de servei de la Fundació.
- Autonomia / Iniciativa
- Treball en equip
- Adaptabilitat i flexibilitat
- Autocontrol i gestió de l’estrès
- Responsabilitat i compromís
- Gestió del conflicte / Negociació
- Imprescindible CFGS en Integració social.
- Es valorarà experiència amb persones ateses amb discapacitat intel·lectual i malaltia mental.
- Cerquem a persona dinàmica, responsable i amb flexibilitat horària.
- Disposar de carnet de conduir i vehicle propi.
1 vacant temporal al 100% de la jornada
Contractació del 14/05/2024 al 20/09/2024.
Horari:
- Matins i tardes de 08.00 a 20.00h (dilluns a divendres) amb flexibilitat horària segons demanda persones ateses i possibilitat de teletreball.
PSICÒLEG/LOGA - UT BARCELONA
27 d’abr.Plataforma Educativa
Barcelona, ES
PSICÒLEG/LOGA - UT BARCELONA
Plataforma Educativa · Barcelona, ES
Psicòleg/loga
Per a la Unitat Territorial de Barcelona, de Fundació FASI
La Fundació Acció Social Infància (FASI) és una organització del sector dels serveis a les persones amb vocació d’impulsar, per mitjà de la intervenció familiar, projectes innovadors en l’atenció a la infància en risc de Catalunya.
Fasi necessita incorporar un/a psicòleg/oga a les Cases d'infants Paulo Freire i Carme Aymerich, al 100% de la jornada, amb contracte temporal.
El projecte “Cases d’infants” s’emmarca dins el Programa de suport a les famílies amb infants i adolescents en situació de desemparament o en risc de caure-hi.
Funcions:
- Assessorar l’equip educatiu sobre aspectes psicològics, emocionals i relacionals dels infants i les famílies.
- Facilitar eines i estratègies als equips per abordar la intervenció familiar.
- Dur a terme la coordinació amb els seus homòlegs i/o amb la xarxa de salut mental, recollir i reportar els acords.
- Assessorar les famílies i a l’equip educatiu en relació als aspectes psicològics.
- Analitzar, acompanyar i intervenir amb els infants que presentin dificultats relacionals i/o emocionals.
- Analitzar, acompanyar i intervenir amb les famílies durant el seu procés de millora.
- Desenvolupar de manera acotada al projecte, sessions terapèutiques amb infants i/o famílies.
- Dissenyar o dur a terme intervencions al domicili per afavorir la consecució del pla de treball.
- Cercar recursos, material i informació per tal de donar respostes a les demandes que tant de l’Equip Educatiu com les que arriben d’altres agents.
- Elaborar la seva part en el PEIF, i l’ISEF, com també d’altres informes que se’n derivin seguint les pautes establertes.
- Analitzar el desenvolupament de sortides, visites o trobades familiars fora de la casa.
- Vetllar per la qualitat i rigor en tota la documentació.
- Vetllar per la confidencialitat de la informació relativa a les famílies ateses al servei.
- Participar en el disseny de les orientacions tècniques relatives al pla de treball assegurant que la intervenció socioeducativa es realitza amb consonància amb el marc d’intervenció de l’Entitat i el projecte educatiu pactat amb els serveis derivants i la família.
- Fer anàlisis, seguiment i avaluació del pla de millora de cada família conjuntament amb la resta de membres de l’EIF.
- Participar en l’elaboració de la programació i la memòria anual.
- Col·laborar en la difusió del servei.
- Altres funcions de similar naturalesa i qualificació relacionades amb el seu lloc de treball i que apareixen reflectides al projecte marc.
- Contracte temporal de llarga durada.
- Jornada completa.
- Salari segons Conveni d’acció social amb infància, taula cicle continuat, categoria llicenciat,
- Horari: Dilluns: de 12:00 a 20:30h Dimarts: de 9:30 a 16:30h Dimecres: de 12:00 a 20:30h Dijous: de 12:00 a 20:30h Divendres: de 9:00 a 14:00h
Es garanteix la màxima confidencialitat (Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal).
Titulació específica:
- Llicenciatura o grau en psicologia.
- Informàtica a nivell d’usuari: processadors de textos, base de dades, full de càlcul, etc.
- Idiomes: nivell C de la llengua catalana.
- Coneixements preferents: Formació en intervenció familiar sistèmica i formació sobre les necessitats i el desenvolupament de l’infant, les relacions familiars, i/o coneixements dificultats de l’aprenentatge.