No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAtenció al client
1Comercial i Vendes
1Comptabilitat i Finances
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Veure més categories
Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Atenció al client
NovaNA
Cabrera d'Anoia, ES
Atenció al client
NA · Cabrera d'Anoia, ES
Vols formar part dun equip dedicat a latenció al client i al soci? Aquesta és la teva oportunitat!
Al RACC obrim tres noves posicions al nostre Departament dAtenció al Soci, amb un horari ideal per compaginar amb altres activitats: 30 hores setmanals, de dilluns a divendres, de 15 h a 21 h, i amb un sou brut per hora de 10.46?€.
Estem buscant persones compromeses i amb bona orientació al client per cobrir:
2 llocs per a suplències de llarga durada
1 lloc estable (amb preferència inicial per les suplències)
Les teves funcions serien:
- Atendre trucades i donar suport als nostres socis i clients
- Informar sobre serveis i cobertures del RACC
- Gestionar incidències i consultes a través dels diferents canals datenció
- Elaborar documentació vinculada a les gestions i coordinar-ne lenviament
Si tagrada el tracte amb les persones, tens bones habilitats comunicatives i vols treballar en un ambient dinàmic i dequip, testem esperant!
Si tens interès o qualsevol dubte, no dubtis a comentar-mho!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Experiencia mínima en atención al cliente (presencial o telefónica)
- Habilidades comunicativas y de escucha activa
- Orientación al cliente y a la resolución de incidencias
- Conocimientos básicos de ofimática
¿Qué ofrecemos?
Contrato laboral en empresa sólida y de referencia
Incorporación inmediata
Horario fijo de tarde (ideal para compaginar con estudios o vida personal)