No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInstal·lació i Manteniment
3Comerç i Venda al Detall
2Administració i Secretariat
1Comercial i Vendes
1Indústria Manufacturera
1Veure més categories
Sanitat i Salut
1Transport i Logística
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Tècnic o Tècnica a la Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
Excel Office Outlook Word
Informació General
Referència: 25FUBPTGASSF-FCSBTCTCI15492
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic o Tècnica a la Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar
Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2025 - 2026
Inici Convocatòria: 02-07-2025
Final Convocatòria: 09-07-2025
Àrea o Servei principal: Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar Dedicació: 37.5 h
Dedicació total: 37.5 h
Descripció del lloc de treball
Descripció
La UVic-UCC és una universitat jove i molt dinàmica de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l’ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització.
La Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB) és la responsable de gestionar i administrar, de manera àgil i eficaç, tots els processos administratius que afavoreixin i incideixin en el correcte desenvolupament de l’activitat acadèmica de la Facultat, amb l’objectiu de facilitar als estudiants, PDI i al deganat, un servei que garanteixi el bon funcionament del centre.
La persona seleccionada centralitzarà l’atenció a l’usuari (estudiantat i professorat) de la Facultat, i s’encarregarà de la gestió dels horaris i les reserves d’espais que afecten a les diferents titulacions del centre, treballant en paral·lel amb el/la cap d’estudis, les coordinacions, el personal tècnic dels laboratoris, i directament amb el personal docent de les diferents assignatures.
També serà el suport a la persona de la Secretaria que gestiona l’organització i la difusió d’actes, jornades i activitats de la Facultat.
Funcions i Tasques
S'ocuparà de les funcions següents:
- Atenció a l'usuari: presencialment, per telèfon, per correu electrònic i pels aplicatius vigents que ofereix la UVic.
- Gestió d'horaris (entrada dels horaris, publicació i modificacions al llarg del curs) i reserves d’espais (aules, laboratoris, sales d’actes i coworkings), a través dels aplicatius Sigma i Outlook.
- Suport en la logística de l'organització d'actes, jornades i activitats.
- Assistència i presa d’actes de reunions si es requereix.
- Suport a altres tasques de la Secretaria si es requereixi.
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis
Segons el Reial Decret 889/2022, cal que les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI) o personal d’administració i serveis (PAS) tinguin l’homologació dels títols expedits a l’estranger, ja què és aquesta homologació, la que habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya. El col·lectiu del personal investigador (PI sense docència) queda exempt d’aquesta obligació.
Títol
Cicle Formatiu de Grau Mitjà en àmbits relacionats amb l' objecte de la convocatòria
Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
Domini intermig del paquet Office (Word, Excel i Power Point)
Bona redacció en català i castellà
Altres Requisits
Es valorarà
- Grau o llicenciatura preferentment en àmbits de Ciències Socials o Jurídiques, Dret, Gestió i Administració, Finances, Educació o Humanitats, o afins
- Coneixement de l'àmbit universitari
- Coneixement de l'aplicatiu de gestió universitària Sigma
- Confidencialitat
- Capacitat per propiciar i mantenir un bon ambient de treball entre companys/es
- Capacitat de comprensió normativa i procedimental
- Habilitats de comunicació i tracte amb el públic
- Competències administratives i digitals
- Coneixements de francès
Assoliment
Planificació i organització
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Flexibilitat i gestió del canvi
Influència
Orientació a l'usuari
Pensament
Aprenentatge i utilització dels coneixements
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PTGAS, Personal Tècnic de Gestió i d'Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 24.604,20 €
Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next