No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araIndústria Manufacturera
1Instal·lació i Manteniment
1Publicitat i Comunicació
1Transport i Logística
1Administració i Secretariat
0Veure més categories
Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0TECNICO/A DE RRHH
NovaFrit Ravich
Maçanet de la Selva, ES
TECNICO/A DE RRHH
Frit Ravich · Maçanet de la Selva, ES
. Office Excel Word
Volver a la Página de inicio
TECNICO/A DE RRHH
Ubicación:
MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES
Fecha: 23 dic 2025
Frit Ravich
Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quién tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución.
Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero (3.000 referencias), atendiendo 50.000 puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes.
Descripción de la Oferta
¿Quina serà la teva missió?
A Frit Ravich continuem creixent a les àrees industrials, de negoci i també a Persones i Cultura! Per això, incorporem al nostre equip un/a tècnic/a de Persones i Cultura amb una missió clara: col·laborar amb els diferents departaments, tant de l’àrea industrial (Logística i Producció) com dels departaments d’office, en els seus processos de selecció i onboarding, portant a terme tant tasques administratives com operatives d’atracció de talent i selecció. La persona seleccionada donarà suport a l’onboarding, el seguiment i la formació de les noves incorporacions, contribuint a garantir una experiència positiva per a les persones.
Com serà el teu dia a dia?
- Participaràs en els processos d’atracció de talent, selecció i onboarding de les persones de l’organització.
- Col·laboraràs en la selecció, el contacte i la gestió de la relació amb agències de reclutament, universitats i altres entitats col·laboradores.
- Recolliràs les necessitats del client intern i donaràs suport en l’elaboració del perfil dels llocs de treball a cobrir.
- En coordinació amb els Business Partners de cada àrea, participaràs en entrevistes de seguiment, sortida i crossboarding.
- Donaràs suport en la gestió de proveïdors de treball temporal i avaluació de perfils.
- Altres funcions pròpies de l’àrea de Persones i Cultura, segons les necessitats de l’organització.
- Formació universitària, preferentment en Psicologia, Ciències del Treball, Relacions Laborals o estudis similars.
- Experiència mínima d’1 any realitzant funcions de tècnic/a de Recursos Humans o selecció.
- Coneixements a nivell usuari de Microsoft Office (Word, Excel, Access, etc.).
- Formaràs part d’una empresa líder en el seu sector, en ple procés de creixement.
- Formaràs part d’un departament estratègic, on cada acció tindrà un impacte directe en la satisfacció del client i en l’èxit global de l’empresa.
- Tindràs l’oportunitat de créixer professionalment, assumir responsabilitats i aportar valor en un entorn dinàmic i col·laboratiu.
- Projecte ambiciós i possibilitat de participar en projectes transversals de la companyia.
- Pla d’acompanyament personalitzat des del primer dia.
- Beneficis socials a través de retribució flexible.