No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
3Comercial i Vendes
2Indústria Manufacturera
1Agricultura
0Alimentació
0Veure més categories
Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0GPV Grandes superficies - Barcelona
23 d’abr.NA
Begues, ES
GPV Grandes superficies - Barcelona
NA · Begues, ES
¿Te gustaría formar parte de un equipo comercial consolidado? ¿Quieres formar parte de una empresa líder en su sector? ¿Te gustaría poner en práctica toda tu experiencia y conocimiento en la negociación con grandes superficies y el trato con el cliente?
Desde Adecco Sales & Marketing estamos buscando un/a GPV de Grandes Superficies para la gestión y ampliación de servicios en las mismas.
Que funciones harás:
- Realización de visitas semanales a los diferentes establecimientos de la zona asignada.
- Organización y redistribución por referencias en el Punto de Venta.
- Introducción de nuevas referencias en el Punto de Venta.
- Reporte fotográfico y de datos.
Que necesitamos de ti:
- Deseable experiencia previa como GPV o similar en grandes superficies.
- Carnet de conducir.
- Disponibilidad de desplazamiento por la zona asignada.
- Capacidad de interlocución optima y buena adecuación de los productos en los diferentes establecimientos.
Que ofrecemos:
- Contrato temporal de 3 meses, con posibilidades de continuidad
- Salario Base: 18.000 €/brutos año en 11 pagas
- Salario Variable: 3.000 €/brutos año en 11 pagas
- Vehículo de empresa
- Dietas
Si estás interesado/a, ¡queremos conocerte!
"Adecco Outsourcing es una empresa comprometida con la igualdad perteneciente a The Adecco Group y especializada en la externalización de servicios cuyo valor añadido son los Recursos Humanos".
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Administrativo/a (català/anglés)
10 d’abr.NA
Begues, ES
Administrativo/a (català/anglés)
NA · Begues, ES
Mesos
Una destacada empresa del sector financer, situada al centre de Barcelona (a prop de l'estació de metro Diagonal), està buscant incorporar de manera estable un/a Administratiu/a per dur a terme la gestió informàtica de totes les tasques relacionades amb el correu electrònic, projectes, ofertes, clients, etc.
Detalls del lloc de treball:
- Horari laboral a jornada completa, de dilluns a dijous de 8:30 a 18:00 hores i divendres de 8:00 a 14:00 hores.
- Durada inicial del contracte de 4 mesos, amb possibilitat d'incorporació permanent depenent del rendiment.
Requisits:
- Ser natiu/nativa en català i tenir un nivell alt d'anglès.
- Domini de les eines informàtiques.
- Coneixement en assegurances de caució.
- Edat mínima de 25 anys.
Salari: Entre 16.000 i 19.000 euros bruts anuals, segons experiència.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Secretària de direcció (català/anglés)
10 d’abr.NA
Begues, ES
Secretària de direcció (català/anglés)
NA · Begues, ES
Mesos
Una important empresa del sector financer, situada al centre de Barcelona (a prop de l'estació de metro Diagonal), està buscant incorporar de manera estable una secretària/assistent de direcció. La persona seleccionada es responsabilitzarà de tasques de secretariat i donarà suport en tasques administratives.
Detalls del lloc de treball:
- Horari laboral a jornada completa, de dilluns a dijous de 8:30 a 18:00 hores i divendres de 8:00 a 14:00 hores.
- Durada inicial del contracte de 4 mesos, amb possibilitat d'incorporació permanent depenent del rendiment.
Requisits:
- Ser natiu/nativa en català i tenir un nivell alt d'anglès.
- Domini de les eines informàtiques.
- Coneixement en assegurances de caució.
Es requereix una edat mínima de 35 anys.
Salari: Entre 20.000 i 28.000 euros bruts anuals, segons experiència.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Administratiu/a RRHH cat temporal
9 d’abr.NA
Begues, ES
Administratiu/a RRHH cat temporal
NA · Begues, ES
Office Excel PowerPoint Word
Estem buscant un/a administratiu/a TEMPORAL per un important entitat del sector educatiu ubicada a Sarrià, Barcelona. Com a part del nostre equip, tindràs un paper clau en el suport administratiu per a la formació i desenvolupament dels empleats, contribuint al creixement i retenció del talent dins de l'organització.
Responsabilitats principals:
- Coordinació Logística: Organització i coordinació dels aspectes logístics de la formació, incloent reserva de sales, gestió d'equips audiovisuals, distribució de material formatiu i coordinació d'horaris amb participants i formadors.
- Gestió de Bases de Dades: Manteniment de bases de dades actualitzades d'empleats, formadors i recursos de formació, incloent seguiment d'assistència, registre d'avaluacions de rendiment i generació de informes relacionats amb el desenvolupament del personal.
- Gestió de Peticions de Formació Ad Hoc: Contacte amb proveïdors, comunicació amb candidats, matriculació, etc.
- Comunicació Interna: Ser punt de contacte per a dubtes i sol·licituds rebudes a través del canal corporatiu.
- Retroalimentació, Avaluació i Seguiment: Ajuda en la recopilació i anàlisi de dades per avaluar l'efectivitat dels programes de formació, incloent administració d'enquestes de satisfacció, recopilació de feedback dels participants i identificació d'àrees d'ampliació.
- Suport Administratiu General: Brindar suport administratiu addicional segons sigui necessari, com programació de reunions, gestió de correus electrònics i preparació de informes i presentacions.
- Gestió de Subvenció Tripartita.
- Suport en projectes transversals de l'àrea.
Habilitats i Requisits:
- Excel·lents habilitats organitzatives i atenció al detall.
- Capacitat per gestionar múltiples tasques i prioritats de manera efectiva.
- Competència en l'ús de programari d'oficina com Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i eines de gestió de bases de dades.
- Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.
- Experiència prèvia en rols administratius, preferiblement en el camp de recursos humans o formació i desenvolupament, és una avantatge.
- Jornada completa de dilluns a divendres (aproximadament de 9 a 18 h).
- Idiomes: català, castellà i anglès (nivell B2 suficient per a l'anglès).
- Salari: en funció de l'experiència; avaluarem segons el mercat per a posicions administratives en recursos humans.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Customer service siniestros con CAT
9 d’abr.NA
Begues, ES
Customer service siniestros con CAT
NA · Begues, ES
Importante empresa del sector asegurador en Catalunya busca Customer service con CAT para realizar tareas administrativas de gestión de siniestros en sus oficinas de Barcelona.
La persona ocupará la recepción de la oficina y dará soporte en las tareas administrativas.
- Función: Atención al cliente, gestión administrativo/a de los asegurados. Revisar facturas, comprobar que estén bien y grabarlas.
Gestión de siniestros: Análisis, verificación, grabación y facturación.
- Modalidad: presencial en las oficinas situadas en el centro de Bcn.
- Incorporación inmediata
- Horario: lunes a jueves de 09h a 18 ; viernes de 08h a 15h.
- Contrato: de sustitución aprox 3 meses, que se estima se alargue y con posibilidades de incorporación futura o recolocación en otras vacantes.
- Sueldo: 10,09€/h + 11,1EUR (dietas en caso que se haga jornada completa)
- Requisitos: experiencia en siniestros y catalán alto.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
NA
Begues, ES
Administrativo/a RRHH temporal con cat
NA · Begues, ES
Importante institución del sector educativo, busca incorporar hasta finales de julio a un/a administrativo/a de personal con catalán.
Se requiere que la persona tenga experiencia en administración preferentemente en el área de RRHH.
- Valorables conocimientos de Meta 4 Emind
- Idiomas: Catalán, Castellano.
Tus tareas principales serán las siguientes:
- Digitalización de archivo
- Gestión y tratamiento de Absentismos
- Control y firma documentación
- Realización contratos
- Control fichaje
- Pedidos SAP
- Incidencias Faculty
- Auditorias
- Encuestas trimestrales
- Actualización bases datos masivas
Se ofrece:
- Salario: valorable en función de experiencia 24/26K
- Horario: Jornada completa de L-V 9-18h
- Contrato temporal: empezar a mediados de abril y finalizar a finales de julio 2024.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas