No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araEducació i Formació
3Comercial i Vendes
1Informàtica i IT
1Transport i Logística
1Administració i Secretariat
0Veure més categories
Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Top Ocupacions
Gestor/a de Comptes
1Somos Grupo MAS
Benalmádena, ES
AYUDANTES DE SECCIÓN FRUTERÍA 40H/S EN BENALMÁDENA
Somos Grupo MAS · Benalmádena, ES
Office
Funciones del Puesto:
- Gestión de producto:
- Gestión comercial y atención al cliente:
- Gestión de las relaciones dentro del equipo: Apoyo al Jefe de Sección.
- Gestión en materia de calidad alimentaria y seguridad y salud:
COMPETENCIAS:
- Identidad Corporativa.
- Orientación al cliente.
- Trabajo en equipo.
- Organización, rigor y calidad.
- Orientación a resultados.
- Competencia Digital.
- Formación:: Ciclo formativo de Grado Medio o ESO.
- Formación complementaria: Conocimiento de paquete Office.
- Experiencia: Mínima 6 meses en el puesto requerido.
- Manejo de herramientas y utillajes fundamentales de la sección.
- Conocimientos sobre el producto, así como la suficiente habilidad y destreza para trabajar con el mismo.
Somos Grupo MAS
Benalmádena, ES
AYUDANTES SECCIÓN CHARCUTERÍA 40H/S EN BENALMÁDENA (CAMPAÑA DE VERANO)
Somos Grupo MAS · Benalmádena, ES
Office
Funciones del Puesto:
- Gestión de producto:
- Gestión comercial y atención al cliente:
- Gestión en materia de calidad alimentaria y seguridad y salud:
COMPETENCIAS:
- Identidad Corporativa.
- Orientación al cliente.
- Trabajo en equipo.
- Organización, rigor y calidad.
- Orientación a resultados.
- Competencia Digital.
- Formación:: Ciclo formativo de Grado Medio o ESO.
- Formación complementaria: Conocimiento de paquete Office.
- Experiencia: Mínimo 1 año en el puesto requerido.
- Manejo de herramientas y utillajes fundamentales de la sección.
- Conocimientos sobre el producto, así como la suficiente habilidad y destreza para trabajar con el mismo.
Conserje de noche
30 d’abr.Hotel Las Arenas Affiliated by Meliá
Benalmádena, ES
Conserje de noche
Hotel Las Arenas Affiliated by Meliá · Benalmádena, ES
Inglés Recepción Servicios de conserjería
Buscamos Conserje de noche para el Hotel las Arenas Affiliated By Meliá, en benalmádena costa.
Contrato
- Fijo Discontinuo
- Jornada completa
- El horario es de 00:00 a 08:00
- 9 meses de trabajo
- Salario según convenio de hostelería de Málaga
Responsabilidades
- Funciones de conserje de noche
- Funciones básica de la recepción
- Comunicación de incidencias al departamento correspondiente
- Realización de tareas administrativas pertinentes
- Colaborar en el cumplimiento de los objetivos de satisfacción del cliente
Requisitos
- Experiencia demostrable en el puesto de trabajo
- Idiomas: Inglés: Mínimo Avanzado - Profesional y francés: Mínimo básico
- Conocimiento del funcionamiento de algún PMS o un sistema de gestión hotelera
Beneficios
- Pertenecer a la gran familia Meliá es ser VIP
- Disfrutaras de My MeliáRewards que es el programa de fidelidad exclusivo para nuestros empleados con beneficios y ventajas exclusivas.
Orchidea Ltd Global Recruiting 360
Benalmádena, ES
Cloud Account Manager (Microsoft Vendor Tele)
Orchidea Ltd Global Recruiting 360 · Benalmádena, ES
Gestión de cuentas Desarrollo empresarial Marketing Trabajo en equipo Comunicación Proceso de ventas Habilidades sociales Liderazgo de equipos Desarrollo de relaciones Cloud Coumputing
Company Description
Orchidea Ltd Global Recruiting 360 is a global recruiting and human resources company with solid roots and long experience in the industry. Our team consists of highly qualified professionals with extensive international experience in human resources and recruiting.
Role Description
This is a full-time on-site role for a Cloud Account Manager (Microsoft Vendor Tele) at Orchidea Ltd Global Recruiting 360 located in Benalmádena. The Cloud Account Manager will be responsible for managing accounts, building and maintaining client relationships, providing technical support, and ensuring customer satisfaction in relation to Microsoft cloud services.
Qualifications
- Strong knowledge of Microsoft cloud services
- Experience in managing accounts and building client relationships
- Excellent communication and customer service skills
- Ability to provide technical support and troubleshoot issues
- Strong organizational and time management skills
- Proven ability to meet and exceed sales targets
- Ability to work independently and as part of a team
- Bachelor's degree in business, technology, or related field
Somos Grupo MAS
Benalmádena, ES
AYUDANTES DE SECCIÓN CARNICERÍA 40H/S EN BENALMÁDENA
Somos Grupo MAS · Benalmádena, ES
Office
Funciones del Puesto:
- Gestión de producto:
- Gestión comercial y atención al cliente:
- Gestión de las relaciones dentro del equipo: Apoyo al Jefe de Sección.
- Gestión en materia de calidad alimentaria y seguridad y salud:
COMPETENCIAS:
- Identidad Corporativa.
- Orientación al cliente.
- Trabajo en equipo.
- Organización, rigor y calidad.
- Orientación a resultados.
- Competencia Digital.
- Formación:: Ciclo formativo de Grado Medio o ESO.
- Formación complementaria: Conocimiento de paquete Office.
- Experiencia: Mínima 6 meses en el puesto requerido.
- Manejo de herramientas y utillajes fundamentales de la sección.
- Conocimientos sobre el producto, así como la suficiente habilidad y destreza para trabajar con el mismo.
Clinic Manager
25 d’abr.Br3athe
Benalmádena, ES
Clinic Manager
Br3athe · Benalmádena, ES
About Us:
Sonic Physio is a state-of-the-art, Advanced Physiotherapy and Integrative Medicine Clinic at the forefront of revolutionary approaches to physiotherapy.
Our mission is to provide top-notch physiotherapy services to our community while also expanding our reach through franchising.
We integrate cutting-edge technologies to offer a curative and regenerative approach, departing from the traditional symptom-oriented methods.
At Sonic Physio, we are dedicated to pushing the boundaries of scientific advancement while providing personalized and compassionate care to our patients, enduring personal relationships as we guide individuals on their journey to wellness.
Position overview:
We are looking for an experienced Clinic Manager, who will be responsible for leading and overseeing the daily operational activities, ensuring quality patient care, driving success and profitability, and contributing to the implementation of the company's strategy. This pivotal role will shape the success of our new clinic and future franchise locations.
Responsibilities:
- Strategically plan and execute the setup of clinic operations.
- Establish effective operational processes and systems.
- Navigate the complexities of healthcare regulations and guidelines.
- Foster a culture of continuous improvement and excellence in patient care, encouraging and implementing innovative solutions.
- Manage clinic budget, including billing, payroll, and procurement, while optimizing resource utilization.
- Develop and maintain relationships with patients, staff, and other stakeholders.
- Lead, motivate, and support a team within a time-sensitive and demanding environment, including setting up and managing performance evaluations, staff development, and patient satisfaction.
- Set up new and support existing communications with insurance companies.
Qualifications:
- Full working proficiency in English and Spanish (C1-C2), both in written and verbal communication. Other languages will be deemed advantageous.
- Bachelor’s degree in Healthcare Management, Business Administration, or a related field (Master's degree preferred).
- Proven experience as a Clinic Manager or in a similar managerial role in healthcare settings, including construction oversight.
- Strong understanding of healthcare regulations, medical terminologies, and best practices in clinic management.
- Strong leadership and team management skills.
- Excellent communication and interpersonal abilities.
- Compassionate and able to handle stress and emergencies with grace.
- Superb organizational and multitasking skills.
- Proficient in healthcare IT systems.
- Knowledge of franchising principles and practices will be considered a *plus*.
- Valid driver´s license.
Why Join Us:
- Be part of an exciting new venture in the healthcare industry.
- Opportunity to make a significant impact on the growth and success of the clinic and future franchise locations.
- Competitive compensation and benefits package.
- Collaborative and supportive work environment.