¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
2Comercio y Venta al Detalle
1Hostelería
1Industria Manufacturera
1Publicidad y Comunicación
1Ver más categorías
Recursos Humanos
1Sanidad y Salud
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Estepona
8Office Assistant
2 oct.Unikk Home Real Estate Estepona
Estepona, ES
Office Assistant
Unikk Home Real Estate Estepona · Estepona, ES
Office Excel Contabilidad PowerPoint Outlook Atención telefónica Habilidades sociales Programas de ofimática Equipo de oficina Control de inventario Salesforce
The ideal candidate will provide key administrative and operational support to ensure the smooth running of our office. From managing incoming leads and scheduling property viewings to acting as the link between agents and the office, you will play a crucial role in keeping our daily operations efficient and professional.
- Manage incoming leads and ensure prompt follow-up.
- Coordinate and schedule appointments and property visits.
- Provide clients and office visitors with a warm, professional, and welcoming experience.
- Support the team with day-to-day operational tasks.
- General office duties.
- Fluent in English and Spanish (essential); additional languages (German, French, Russian, etc.) are a plus.
- Experience or knowledge of the real estate sector highly valued.
- Proficiency in real estate CRMs (HubSpot, Inmovilla, Salesforce, or similar).
- Comfort working with AI tools, digital platforms, and online productivity softwares
- Strong communication skills (written and verbal).
- Ability to multitask, organize, and prioritize in a fast-paced environment.
- A proactive, dynamic, and solution-oriented personality.
- Fixed salary plus commissions.
- A boutique-style real estate agency: international and professional work environment.
- Growth opportunities in the real estate industry.
- Being part of a small, close-knit, and ambitious team.
📩 Interested? Apply now by sending your CV to [email protected].