¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercial y Ventas
1Derecho y Legal
1Ingeniería y Mecánica
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Ver más categorías
Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Ávila
3Top Empleos
Comercial
1Ornua
Ávila, ES
Técnico Especialista en Electrónica
Ornua · Ávila, ES
Como técnico especialista en entornos industriales, perteneciendo al departamento de Ingeniería y Mantenimiento se busca candidato para gestión de proyectos, mejoras en sistemas de control, PLC's, etc. Será responsable de asegurar el correcto funcionamiento de las instalaciones y programas a su cargo así como estar en contacto con proveedores.
Responsabilidades principales
- Gestionar y proponer proyectos de mejora en la planta.
- Realizar la inspección y el mantenimiento rutinarios de los equipos bajo su responsabilidad
- Solucionar y resolver problemas de mantenimiento de manera oportuna y eficiente.
- Preste atención y respete en todo momento las directrices, protocolos y sistemas de seguridad.
- Prestar apoyo y asistencia a otros técnicos de mantenimiento cuando sea necesario.
- Formación técnica profesional electrónica o Ingeniería
- Conocimientos de programación de PLC's
- Experiencia en entornos industriales productivos > 3 años (preferible alimentación).
- Resolución de problemas muy valorable
- Conocimiento de herramientas LEAN, muy valorable
- Experiencia gestionando proyectos
- Inglés básico B1 muy valorable
- Residencia en la zona y vehículo propio
Gerente/a Comercial
11 sept.NA
Ávila, ES
Gerente/a Comercial
NA · Ávila, ES
¿Te motiva liderar una unidad de negocio, gestionar equipos y garantizar una atención al cliente excelente? ¡Esta oportunidad puede ser para ti!
Desde Adecco Selección, colaboramos con una empresa del sector servicios con sólida trayectoria en Ávila, en la incorporación de un/a gerente/a comercial para unirse a su equipo. Si buscas una posición estable y con posibilidades de desarrollo profesional, ¡esta oportunidad es para ti!
¿Cuáles serían tus funciones?
Gestionar y liderar al equipo comercial y al personal de operaciones de la delegación.
Establecer contactos y acuerdos con grandes cuentas, supervisando las contrataciones realizadas por el equipo comercial.
Coordinar y garantizar la correcta ejecución de los servicios, cumpliendo con los procedimientos internos y la normativa vigente.
Analizar el cumplimiento de objetivos, implementando medidas correctivas ante desviaciones.
Identificar nuevas oportunidades de negocio y diseñar estrategias comerciales para maximizar los resultados.
Representar a la empresa en reuniones y eventos relevantes del sector.
Requisitos:
Experiencia previa en la gestión de equipos en el sector servicios, seguros, sanidad u otros similares.
Disponibilidad horaria, tanto presencial como telefónica, para atender las necesidades del equipo y los clientes.
Permiso de conducción y disponibilidad para desplazarse por la provincia.
Habilidades de negociación, comunicación y resolución de conflictos.
Capacidad para trabajar bajo presión y cumplir objetivos.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
¿Qué ofrecemos?
Contrato indefinido directamente con la empresa.
Flexibilidad horaria con disponibilidad presencial o telefónica.
Trabajo presencial en Ávila.
Salario competitivo, ajustado a la experiencia aportada, más un atractivo variable.
Plan de formación continua y desarrollo profesional.
Head of Finance - Ávila
8 sept.Michael Page
Ávila, ES
Head of Finance - Ávila
Michael Page · Ávila, ES
- Experience as a Head of Finance/Head of Controlling within manufacturing sector.
- Experience in the industrial sector and high English level is a must.
¿Dónde vas a trabajar?
Important multinational manufacturing company located in Ávila.
Descripción
Strategy:
- As a trusted proactive member of the site leadership team, help shape the long-term strategy of the site.
- Execute financial strategy in alignment with the manufacturing site and group strategy.
- Liaise with key external and internal stakeholders across the Group, satisfying their informational requirements in accordance with agreed deadlines to aid quality decision making.
Financial Control:
- Preparation of Month End Trial Balance.
- Supervision of Accounts Receivable and Accounts Payable Functions.
- Balance sheet management along with monthly accrual review.
- Ensure compliance with all legal and taxation regulations, both locally and internationally as required.
- Risk Management.
Maintenance of an efficient and effective financial control environment:
- Monitoring internal controls.
- Management of planning and execution of annual external audit.
- Drive continues internal control improvement across the organisation, insuring best practice processes inline with all internal audit procedures and recommendations.
- Supervision and review of external payment processes.
Financial Performance Management:
- Define and ensure timely delivery of periodic (weekly, monthly, etc) financial reports to measure performance vs budgets, targets, etc.
- Preparation of monthly P&L and Balance Sheet commentary vs. Budget and forecast, with relevant analysis.
- Cost management: Work with Budget owners to monitor costs vs Budgets and to proactively manage the cost base of the business.
- Put in place KPIs to manage the business effectively and ensure the timely delivery of those KPIs.
- Ownership of annual budget process.
Operational Finance:
- Oversight of operational finance function.
- Manage the investigation and explanation of all labour and material variances.
Team Leadership:
- Supervise and support team members in their daily tasks and responsibilities.
- Set clear team goals and monitor performance through KPIs and regular feedback.
- Plan and delegate work assignments effectively to ensure timely project delivery.
- Provide coaching, mentorship, and training to team members to support their professional growth.
- Foster a collaborative team environment, encouraging open communication and problem-solving.
- Act as a liaison between the team and management, ensuring smooth information flow and quick resolution of issues.
- Identify areas for improvement and implement process enhancements to optimize team performance.
- Track and report on team progress, challenges, and achievements to upper management.
- Participate in hiring, onboarding, and performance evaluation processes.
Become a strong member of the management team, contributing to the effective and efficient functioning of the organisation:
- Business Partnering: Ensure the Finance function equipped to provide best-in-class support to the Commercial and Operations functions, providing high quality financial information and insights to inform and underpin the management and control of the business.
- Talent Management and succession planning: Drive the creation of development plans for all individuals within the European Finance team to enable them to grow within the roles, and to create a talent stream for the broader organisation.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
- University Degree in Economics, business Administrations, or similar.
- Master in Finance would be a plus.
- Qualified Accountant.
- Professional Working English, or above.
- Experience operating in Finance management role at least 5 years, with proven financial control experience.
- Thorough P&L and COGS understanding.
- Track record of Team development - assessment and development of talent.
- Good team player with highly effective and engaging communication and interpersonal skills.
¿Cuáles son tus beneficios?
- Salary package: Around 70.000 - 90.000 euros fixed salary + bonus.
- Final offer will depend on the skills and experience demonstrated along the process.
- Opportunities for professional growth and development.
- Workplace type: Hybrid (you can work from home a maximum of 1 day per week).
- Job location: Ávila.
- Job managed by: Pedro García.