¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercio y Venta al Detalle
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Ver más categorías
Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Top Empleos
Asesor/a
1Assessor/a de vendes
24 abr.NA
Benifaió, ES
Assessor/a de vendes
NA · Benifaió, ES
Mesos
T'apassiona el món de les vendes i t'agradaria tindre l'oportunitat de treballar com a assessor/a de vendes? Tens experiència previa i vols continuar desenvolupant les teues habilitats? Continua llegint perquè esta és la teua oportunitat!
Des d'Adecco estem en busca d'un/a assessor/a de vendes per a una empresa del sector de la fusta, dedicada a la distribució de taulers, sòls d'interior i tarimes d'exterior.
Les funcions a realitzar son:
- Atenció als clients de manera presencial a l'oficina, assessorant-los en productes i ajudant-los en la realització de les comandes.
- Comunicació amb el responsable del magatzem la necessitat del client perquè se li assigne un operari de magatzem al client perquè localitze el material.
- Realització del cobrament de les comandes (en efectiu i en tarjeta) i gestió de la docuementació corresponent (albarà i factures).
- Elaboració de pressupostos de venda segons tarifes i condicions establertes amb els clients.
- Gestió dels plaços d'entrega de les comandes amb la supervisió del responsable de magatzem
- Atenció i gestió d'incidències i reclamacions.
- Registre de les comandes al sistema i realització de gestions administratives.
Requisitos
- Experiència en vendes i atenció al client.
- Experiència en elaboració de pressupostos i facturació.
- Formació de cicle superior en administració, finances, ade o similar.
- Valencià C1
¿Qué ofrecemos?
CONTRACTACIÓ: Contracte temporal 6 mesos + posibilitat de pasar a empresa.
SALARI: 11,85€ bruts/hora, aproximadament 1900€ bruts/mensuals.
HORARI:
- De dilluns a dijous de 8:30h a 14:00h i de 15:15h a 18:00h
- Divendres: De 8:30h a 14:00h i de 15:00h a 17:00h.