¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercio y Venta al Detalle
2Transporte y Logística
2Educación y Formación
1Industria Manufacturera
1Instalación y Mantenimiento
1Ver más categorías
Recursos Humanos
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Responsable de Compras
25 jul.Claire Joster | People first
Vic, ES
Responsable de Compras
Claire Joster | People first · Vic, ES
Excel
Claire Joster Selection somos una compañía de selección especializada donde buscamos el encaje de candidatos/as y empresas procurando el bienestar de las personas. Pertenecemos al Grupo Eurofirms, primera empresa nacional de gestión de personas.
Desde Claire Joster nos encontramos en la búsqueda de un/a Responsable de Compras de una importante empresa del sector Industrial ubicada en la comarca de Osona.
Funciones:
- Diseñar y ejecutar la estrategia de compras alineada con los objetivos de la empresa.
- Seleccionar y negociar con proveedores confiables, asegurando calidad y buenas condiciones comerciales.
- Coordinar la gestión de pedidos y suministro, garantizando que materiales clave lleguen a tiempo.
- Colaborar con otros departamentos (almacén, logística, operaciones) para optimizar el abastecimiento.
- Administrar contratos y relaciones con proveedores clave, manteniendo una base de datos actualizada.
- Supervisar indicadores de rendimiento y proponer mejoras que reduzcan costos y optimicen procesos.
Requisitos:
- Mínimo 3 años en posiciones similares, preferiblemente en sectores industriales o de mantenimiento.
- Experiencia en negociación, gestión de proveedores y compras técnicas.
- Experiencia de Sap Bussines One
- Nivel avanzado de Excel
- Inglés nivel C1
Condiciones:
- Contrato indefinido a través de empresa.
- Rango salarial entre 35k - 40k.
- Horario laboral flexible, con viernes intensivo.
- Buen ambiente laboral.
- Posibilidad de entrar en una empresa llena de oportunidades con gran crecimiento.
Tècnic o Tècnica per a la gestió tècnica de projectes de governança al Centre Tecnològic BETA
23 jul.Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Tècnic o Tècnica per a la gestió tècnica de projectes de governança al Centre Tecnològic BETA
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
Excel Office Word
Informació General
Referència: 25FUBPTGASCTBETATCTCI15738
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic o Tècnica per a la gestió tècnica de projectes de governança al Centre Tecnològic BETA
Tipus plaça: FUB
Tipologia: PTGAS
Any acadèmic: 2025 - 2026
Inici Convocatòria: 23-07-2025
Final Convocatòria: 27-07-2025
Àrea o Servei principal: Centre Tecnològic BETA
Descripció del lloc de treball
Descripció
El Centre Tecnològic BETA està format per un equip jove multidisciplinari de més de 120 investigadors, i cerca incorporar a una persona dinàmica amb ganes de formar part d'aquest projecte. Es busca un Tècnic o una Tècnica en l'àmbit de la governança per a la sostenibilitat que entri a formar part de l'equip del centre.
La persona seleccionada s'incorporarà dins l'equip de governança per sostenibilitat del centre Tecnològic BETA donant suport a l'investigador principal en la coordinació de la Innovative Sustainable Economy (ISE) Mission del programa Interreg Euro-MED.
La ISE Mission impulsa la transició cap a una economia circular a la regió del Mediterrani mitjançant dos projectes de governança i projectes temàtics que integren innovació tècnica en polítiques públiques. Al mateix temps, es podrà dedicar a altres projectes de cooperació territorial del centre.
Funcions i Tasques
- Suport a la coordinació i gestió tècnica de projectes de R&D competitius i cooperació territorial amb múltiples actors.
- Disseny i participació en activitats participatives amb actors del quàdruple hèlix.
- Organització d'esdeveniments i jornades en el marc dels projectes.
- Suport en l'execució i seguiment d'altres projectes estratègics en l'àmbit de la governança.
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis
Segons el Reial Decret 889/2022, cal que les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI) o personal d’administració i serveis (PAS) tinguin l’homologació dels títols expedits a l’estranger, ja què és aquesta homologació, la que habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya. El col·lectiu del personal investigador (PI sense docència) queda exempt d’aquesta obligació.
Títol
Cicle formatiu de grau mitjà en àmbits relacionats amb l’objecte de la convocatòria.
Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
- Domini avançat del Paquet Office (Word, Excel, Acces, Power Point).
- Coneixements en sostenibilitat, bioeconomía, economia verda i circular.
- Coneixements de la regió Mediterrània.
- Habilitat organitzativa i de gestió del temps.
- Altres idiomes (i.e. francès, àrab, etc).
Disponibilitat per a viatjar.
Es valorarà
- Grau o Llicenciatura en Estudis Europeus, Antropologia o Desenvolupament Internacional i/o Ciències ambientals o similars.
- Experiència prèvia en gestió tècnica de projectes de recerca competitius.
- Coneixement de processos de governança.
Assoliment
Planificació i organització
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Compromís amb l'organització
Influència
Empatia
Pensament
Aprenentatge i utilització dels coneixements
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PTGAS, Personal Tècnic de Gestió i d'Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 25.317,75 €
- Possibilitat de combinar el treball presencial amb el teletreball. - Horaris de treball flexibles.
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next
Vendedor en una tienda
23 jul.Galerías del Tresillo
Vic, ES
Vendedor en una tienda
Galerías del Tresillo · Vic, ES
Descripción de la empresa GALERÍAS DEL TRESILLO es una empresa con más de 50 años de experiencia en el mundo del sofá y el descanso. Nos comprometemos a ofrecer calidad y bienestar en el hogar de nuestros clientes, proporcionándoles diseños personalizados que se ajusten a sus necesidades.
Descripción del puesto Como Vendedor en una tienda, serás responsable de atender a los clientes, asesorar en la elección de productos y realizar ventas. Tus tareas diarias incluirán la reposición de stock, mantenimiento del área de ventas y manejo de caja registradora. Este es un puesto de tiempo completo y se realizará de manera presencial en nuestra nueva tienda ubicada en Vic.
Requisitos
- Conocimiento de productos y experiencia previa en ventas al por menor.
- Excelentes aptitudes de comunicación y servicio al cliente para garantizar una experiencia positiva.
- Capacidad en gestión de ventas y orientación a la consecución de objetivos comerciales.
- Actitud proactiva, trabajo en equipo y habilidades organizativas serán muy valoradas.
- Catalán nivel conversación.
- Coche propio.
NA
Vic, ES
Busquem Operaris/es a la Sala de Desfer
NA · Vic, ES
Vols formar part duna empresa líder en el sector alimentari, amb una trajectòria sòlida i en constant creixement?A la nostra sala de desfer una de les més modernes i innovadores de la zonatoferim molt més que una feina:- Estabilitat laboral real.
- Horaris intensius que et permeten conciliar millor la vida personal i familiar.
- Formació contínua i oportunitats de creixement dins lempresa.
- Bon ambient de treball i equip compromès.
A qui busquem?
No cal que siguis expert/a, però sí que tinguis:
- Ganes daprendre i treballar.
- Motivació i actitud positiva.
- Compromís i responsabilitat.Es valorarà molt positivament si tens experiència amb ganivets, especejament de porcs o en indústria alimentària.Quines seran les teves tasques?
- Separació i classificació de peces segons qualitat i tipus.
- Manipulació i preparació de producte per a la seva posterior elaboració.
- Compliment de les normes dhigiene i seguretat alimentària.
- Tasques amb ganivet.
- Manteniment bàsic de les eines de treball (ganivets, guants, etc.)
- Treball en equip dins una línia de producció moderna i eficient.
Thi apuntes?
Forma part duna empresa que aposta per les persones.
NA
Vic, ES
Vendedor/a Especialista - LEROY MERLIN
NA · Vic, ES
¿Estás buscando una oportunidad que te permita promocionar en el sector de las ventas?
Sigue leyendo...
Desde Adecco para la mayor gran superficie Retail del sector del Bricolaje estamos buscando Vendedores/as para sus secciones especializadas
Si estás interesado/a INSCRÍBETE, ¡estamos deseando conocerte!
Tu misión sería:
· Ofrecer un asesoramiento completo al habitante, en su ámbito de actuación, con el objetivo de alcanzar la satisfacción y fidelización del mismo.
· Asesorar al habitante, a través del canal adecuado en cada momento, con el objetivo de ofrecerle los productos / servicios que más se ajusten a sus necesidades.
· Atender al habitante con diligencia y resolver las incidencias y dudas que puedan darse durante todo el proceso de venta, personalizando y ofreciendo experiencias de compra positivas.
· Detectar oportunidades de negocio en todas las interacciones con el habitante, y aprovecharlas teniendo en cuenta siempre los criterios de margen y rentabilidad, realizando los presupuestos y los pedidos asociados, y llevando a cabo un seguimiento de los mismos.
· Ofrecer a los habitantes los servicios más adaptados a la venta solución como la instalación, financiación y envíos a domicilio entre otros gestionando los pagos en el punto de venta cuando la ocasión lo permita.
· Realizar el/la gestión administrativo/a de los servicios postventa de cara a prestar un servicio idóneo para el habitante.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Experiencia al menos de un año como vendedor/a.
Deseable conocimientos en decoración, interiorismo, artículos del hogar, reformas, materiales, herramientas, otros...
Habilidades comerciales para las ventas.
Dotes comunicativas.
Disponibilidad horaria para trabajar en turnos de mañana y tarde.
Disponibilidad incorporación inmediata.
¿Qué ofrecemos?
Contratación directa con Leroy Merlin
Horario: de L a S (rotativo), con sus correspondientes descansos.
Salario: 1.408,74€ bruto/mes.
Ubicación: Vic
Crecimiento profesional
Xofers C i C+E
8 jul.NA
Vic, ES
Xofers C i C+E
NA · Vic, ES
Busques feina com a xofer professional? Tens el carnet C o el C+E?
Busquem xofers per incorporar-se a una empresa de transport de productes refrigerats i congelats situada prop de Vic.
Tant si tens carnet C com C+E, tenim vacants estables amb contractació directa per empresa i diferents horaris laborals.
Què oferim?
- Vacants estables amb incorporació immediata i directa a empresa
- Diferents horaris disponibles (tardes de 14h a 22h o torn central de 9h a 18:30h)
- Bon ambient laboral i condicions competitives
- Possibilitat de rutes per zones de Barcelonès, Gironès, Maresme o amb sortides a Balears.
Funcions habituals:
- Repartiment i recollida de mercaderies
- Col·laborar amb la càrrega i descàrrega del camió
- Gestió de rutes de transport
Requisits generals:
- Carnet C o C+E vigent
- CAP en vigor
- No necessària experiència prèvia en transport
- Valorable coneixement de rutes per Catalunya o Balears
Tinteressa formar part dun projecte estable i amb recorregut?
Envians el teu CV i tajudarem a trobar la posició que millor sadapti al teu perfil!
Back Office Dept. Internacional
11 abr.NA
Vic, ES
Back Office Dept. Internacional
NA · Vic, ES
Office
Empresa del sector metall de la zona de Vic busca incorporar al seu equip a un/a professional de Back Office, al departament Internacional. Aquesta vacant permetrà donar suport administratiu i operatiu al departament comercial internacional, assegurant una gestió eficient de la documentació relacionada amb l'exportació, i col·laborant amb la comunicació amb clients i proveïdors.
Funcions:
-Gestió de la documentació d'exportació, assegurant que es compleixin les normatives internacionals, i requisits específics de cada client.
-Interlocució amb clients i proveïdors internacionals.
-Coordinació amb el departament comercial per garantir la fluidesa en les operacions, i resolució d'incidències.
-Manteniment i actualització de la base de dades.
-Seguiment de les comandes per assegurar que es compleixen els terminis d'entrega.
-Atenció a consultes i sol·licituds dels clients, oferint solucions ràpides i eficaces.
Requisitos
- Experiència prèvia en departament comercial internacional.
- Estudis relacionats amb Comerç internacional, Administració.
- Nivell alt d'anglès.
- Valorable coneixements amb programa SAP.
¿Qué ofrecemos?
- Contracte indefinit.
- Retribució econòmica competitiva.
- Jornada completa, de dilluns a divendres, horari partit amb certa flexibilitat.
Tècnic/a de PRL junior
14 mar.NA
Vic, ES
Tècnic/a de PRL junior
NA · Vic, ES
Si ets una persona acostumada a treballar en sector industrial, amb habilitats comunicatives i resolutiva, i amb ganes d´aprendre, tens formació i experiència en alguns aspectes de Prevenció de Riscos Laborals?
Aquesta és la teva oferta!
Treballaràs en contacte directe amb Recursos Humans que de forma interna s´encarreguen de prevenció de riscos laborals, donant suport entre altres funcions en:
-Promoure la cultura preventiva en l´àrea de fàbrica i desenvolupar el pla estratègic preventiu amb especial dedicació a la conscienciació de la prevenció a tots els nivells.
-Control de sinistralitat, recerca d´accidents, formació inicial de seguretat i salut, elaboració documentació tècnica.
-Lliurament d´equips de protecció personal.
- Control de que els operaris portin els EPIS, control de baixes, amb domini de la SS, gestió dels accidents.
S´ofereix:
-Treballaràs en la zona de Vic amb visites a altres plantes a Gurb, Roda de Ter.
-Contractació directa per empresa.
-Horari central.
-Salari: a convenir d´acord amb l´experiència.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
No aplica
¿Qué ofrecemos?
No aplica