No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
2Comercial i Vendes
2Instal·lació i Manteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Veure més categories
Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Kinetico Export
Ametlla del Vallès, L', ES
Administrativo departamento compras
Kinetico Export · Ametlla del Vallès, L', ES
Resolución de problemas Trabajo en equipo Outlook Aptitudes de organización Comunicación Atención telefónica Habilidades sociales
- Gestión de proveedores: Mantener actualizado el registro de proveedores,
- Procesamiento de órdenes de compra: Coordinar la recepción y procesamiento de órdenes de compra, asegurándose de que se cumplan los plazos de entrega y de que los productos solicitados sean recibidos según lo acordado.
- Coordinación logística: Organizar la logística de transporte y distribución de productos, coordinando con proveedores y socios logísticos para garantizar la entrega oportuna y eficiente de los productos.
- Gestión de documentos: Mantener y organizar la documentación relacionada con las compras, como facturas, y otros registros, asegurando su exactitud y accesibilidad para auditorías y referencias futuras.
- Resolución de problemas: Resolver de manera proactiva cualquier problema relacionado con las compras, como retrasos en la entrega, productos defectuosos o discrepancias en facturas, asegurando la satisfacción del cliente interno y externo.
- Cumplimiento normativo: Garantizar el cumplimiento de todas las regulaciones y políticas internas y externas relacionadas con las compras, incluidas las normativas fiscales, aduaneras y de importación/exportación.
- Colaboración interdepartamental: Trabajar en estrecha colaboración con otros departamentos, como ventas, finanzas y almacén, para garantizar una gestión integrada y eficiente de las actividades de compra y suministro.
Administratiu/va - Obra/Manteniment
5 d’abr.NA
Ametlla del Vallès, L', ES
Administratiu/va - Obra/Manteniment
NA · Ametlla del Vallès, L', ES
T'agradaria treballar en una entitat líder en investigació sobre l'Alzheimer? Suma't i forma part d'aquest gran projecte!
Estem buscant un/a administratiu/va amb nivell d'anglès FCE per formar part del departament d'infraestructures.
Funciones principals:
-Actualització i seguiment de les comandes, albarans i factures vinculades al pressupost anual dInfraestructures, incloent reunions periòdiques amb lequip de finances per a fer el seguiment.
-Seguiment i actualització de les estimacions del pressupost anual del departament amb el Facility Manager.
-Coordinar el flux de validació de les factures i distribució a diferents validadors
-Confecció de les sol·licituds de comanda dels diferents proveïdors.
-Gestió i distribució del correu general dinfraestructures.
- Enregistrar i gestionar les incidències a les instal·lacions que es realitzen als serveis tècnics a través del seu sistema de ticketing (CAU).
-Suport a la realització dels comunicats del departament dinfraestructures i els inter-departamentals en coordinació amb Comunicació Interna.
- Suport en la redacció i documentació per presentacions i informes del departament.
-Control documental de les inversions i informes justificatius dels ajuts i subvencions obtinguts.
-Control i actualització dels inventaris.
Requisitos
-Estudis universitaris o Formació Professional Administratiu de Grau Superior.
-Experiència de més de 3 anys en gestió administrativo/a i realitzant tasques similars.
-IMPRESCINDIBLE experiència com administratiu/va en funcions dobra i manteniment.
-Idiomes: català, castellà, anglès nivel FCE.
¿Qué ofrecemos?
-Contracte directe per empresa final. Jornada de 38 hores setmanals.
-Salari: 26.000 28.152€ bruts anuals.
-Horari: de dilluns a dijous de 9h a 18h i els divendres de 9h a 15h. Amb flexibilitat horària a lentrada entre 8h i 10h i sortida entre 17h i 19h.