No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
2Comerç i Venda al Detall
1Hostaleria
1Indústria Manufacturera
1Publicitat i Comunicació
1Veure més categories
Recursos Humans
1Sanitat i Salut
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Immobiliària
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Top Zones
Estepona
8Office Assistant
2 d’oct.Unikk Home Real Estate Estepona
Estepona, ES
Office Assistant
Unikk Home Real Estate Estepona · Estepona, ES
Office Excel Contabilidad PowerPoint Outlook Atención telefónica Habilidades sociales Programas de ofimática Equipo de oficina Control de inventario Salesforce
The ideal candidate will provide key administrative and operational support to ensure the smooth running of our office. From managing incoming leads and scheduling property viewings to acting as the link between agents and the office, you will play a crucial role in keeping our daily operations efficient and professional.
- Manage incoming leads and ensure prompt follow-up.
- Coordinate and schedule appointments and property visits.
- Provide clients and office visitors with a warm, professional, and welcoming experience.
- Support the team with day-to-day operational tasks.
- General office duties.
- Fluent in English and Spanish (essential); additional languages (German, French, Russian, etc.) are a plus.
- Experience or knowledge of the real estate sector highly valued.
- Proficiency in real estate CRMs (HubSpot, Inmovilla, Salesforce, or similar).
- Comfort working with AI tools, digital platforms, and online productivity softwares
- Strong communication skills (written and verbal).
- Ability to multitask, organize, and prioritize in a fast-paced environment.
- A proactive, dynamic, and solution-oriented personality.
- Fixed salary plus commissions.
- A boutique-style real estate agency: international and professional work environment.
- Growth opportunities in the real estate industry.
- Being part of a small, close-knit, and ambitious team.
📩 Interested? Apply now by sending your CV to [email protected].