No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
7Màrqueting i Negoci
4Administració i Secretariat
3Educació i Formació
3Recursos Humans
3Veure més categories
Transport i Logística
3Enginyeria i Mecànica
2Informàtica i IT
2Construcció
1Disseny i Usabilitat
1Immobiliària
1Indústria Manufacturera
1Sanitat i Salut
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Instal·lació i Manteniment
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0AGORA COL·LECTIVITATS
Tarragona, ES
Digital Planning Director (Permanent)
AGORA COL·LECTIVITATS · Tarragona, ES
.
Dades del lloc de treball
Càrrec: director/a de lleure.
Lloc de treball: oficina de Gavà o Reus i centres educatius
Som una empresa en creixement i cerquem un/a professional polivalent per incorporar-se al nostre equip per a dissenyar, implementar i avaluar el projecte educatiu integral del model de negoci.
Oferim
Incorporació a un equip estable i multidisciplinari.
Pla de carrera i possibilitats de creixement professional
Formació contínua a càrrec de l'empresa.
Retribució competitiva segons experiència i valors aportats.
Funcions i Responsabilitats
Disseny pedagògic: Elaboració del projecte educatiu del migdia ( objectius, metodologia, activitats, avaluació)
Implementació i execució: Posada en marxa de les activitats dins de l'espai de migdia a les escoles que gestiona l'empresa
Coordinació d'equip: Acompanyament dinamització del projecte conjuntament amb les supervisores i coordinadores de centre
Avaluació i millora: indicador d'avaluació del projecte, millora continua.
Perfil Professional
Titulació: Pedagogia/ Direcció o coordinació activitats de lleure.
Experiència mínima de 3 anys en gestió de l'espai de migdia en centres educatius, es valora l'experiència en creació i implementació de projectes educatius
Competències
Capacitat de disseny i desenvolupament pedagògic
Coneixement del marc normatiu de l'espai de menjador
Domini de metodologies actives, educació emocional, aprenentatge socioeducatiu, mirada restaurativa.
Experiència en coordinació pedagògica en lleure i menjador escolar
Creativitat en plantejament d'activitats lúdiques
Organització i autonomia en el disseny , preparació i seguiment d'activitats
Coneixement de protocols de menjador.
Condicions laborals
Contracte Fix Discontinu (de setembre a juny)
Jornada completa conveni de lleure
Horari: de 8 a *****h
Salari a concretar
E nvia'ns el teu CV a: ****** amb l'assumpte "Director/a de lleure, " amb les 2 peticions necessàries per formar part del procés de selecció.
- Presentació breu (màxim 100 paraules)
Explica una situació en què hagis dedicat molt d'esforç a una tasca o projecte, tot i no tenir-ne l'obligació directa.
Què et va motivar i com va acabar?
(màxim 200 paraules)
Gràcies per l'interès.
Les teves respostes ens ajudaran a conèixer millor el teu perfil.
Esperem valorar la teva candidatura ben aviat.
Centre Mèdic Riera Blanca
Tarragona, ES
Administrativa Sanitaria En Centro Médico
Centre Mèdic Riera Blanca · Tarragona, ES
. Office
Gran oportunitat de treballar en empresa vinculada a la salut a la Zona de les Corts precisa incorporar : administrativa recepcionistaSota la responsablitat de la Direcció del centre, es requereix la figura d ´una administrativa per potenciar l ´arèa de recepció i tracte amb els pacients.S ´ofereix la possibilitat de treballar en ambient agradable i dinàmic, valorant la creativitat per optimitzar els serveis oferIts.Dedicació a jornada COMPLETA en horari de TARDA i DOS MATINS, a desenvolupar presencialment a les nostres instal.lacions.Cerquem persona proactiva, responsable i amb experència en tasques similiars vinculades al tracte amb Mútues (SEOGA i ASC) ; amb aptituds per tractar amb pacients i eficient en la resolució de problemes.Imprescindible domini de Microsof Office, i estudis de grau Mig (DOCUMENTACIÓ SANITÀRIA O ADMINISTRACIÓ); es valorarà molt positivament tenir altres formacions afins com auxiliar de clínica, nivell comptable bàsic, estudis en administració de xarxes socials, experiència comercial etcInteressats contactar i enviar CV a ****** o trucar al ********* directament (Mónica Ruiz).
AGORA COL·LECTIVITATS
Tarragona, ES
Digital Planning Director (Permanent)
AGORA COL·LECTIVITATS · Tarragona, ES
.
Dades del lloc de treball Càrrec: director/a de lleure.
Lloc de treball: oficina de Gavà o Reus i centres educatius
Som una empresa en creixement i cerquem un/a professional polivalent per incorporar-se al nostre equip per a dissenyar, implementar i avaluar el projecte educatiu integral del model de negoci.
Oferim
Incorporació a un equip estable i multidisciplinari.
Pla de carrera i possibilitats de creixement professional
Formació contínua a càrrec de l'empresa.
Retribució competitiva segons experiència i valors aportats.
Funcions i Responsabilitats
Disseny pedagògic: Elaboració del projecte educatiu del migdia ( objectius, metodologia, activitats, avaluació)
Implementació i execució: Posada en marxa de les activitats dins de l'espai de migdia a les escoles que gestiona l'empresa
Coordinació d'equip: Acompanyament dinamització del projecte conjuntament amb les supervisores i coordinadores de centre
Avaluació i millora: indicador d'avaluació del projecte, millora continua.
Perfil Professional
Titulació: Pedagogia/ Direcció o coordinació activitats de lleure.
Experiència mínima de 3 anys en gestió de l'espai de migdia en centres educatius, es valora l'experiència en creació i implementació de projectes educatius
Competències
Capacitat de disseny i desenvolupament pedagògic
Coneixement del marc normatiu de l'espai de menjador
Domini de metodologies actives, educació emocional, aprenentatge socioeducatiu, mirada restaurativa.
Experiència en coordinació pedagògica en lleure i menjador escolar
Creativitat en plantejament d'activitats lúdiques
Organització i autonomia en el disseny , preparació i seguiment d'activitats
Coneixement de protocols de menjador.
Condicions laborals
Contracte Fix Discontinu (de setembre a juny)
Jornada completa conveni de lleure
Horari: de 8 a *****h
Salari a concretar
E nvia'ns el teu CV a: ****** amb l'assumpte "Director/a de lleure, " amb les 2 peticions necessàries per formar part del procés de selecció.
- Presentació breu (màxim 100 paraules)
Explica una situació en què hagis dedicat molt d'esforç a una tasca o projecte, tot i no tenir-ne l'obligació directa.
Què et va motivar i com va acabar?
(màxim 200 paraules)
Gràcies per l'interès.
Les teves respostes ens ajudaran a conèixer millor el teu perfil.
Esperem valorar la teva candidatura ben aviat.
Director
NovaAGORA COL·LECTIVITATS
Tarragona, ES
Director
AGORA COL·LECTIVITATS · Tarragona, ES
.
Dades del lloc de treballCàrrec: director/a de lleure.Lloc de treball: oficina de Gavà o Reus i centres educatius Som una empresa en creixement i cerquem un/a professional polivalent per incorporar-se al nostre equip per a dissenyar, implementar i avaluar el projecte educatiu integral del model de negoci.
Oferim:Incorporació a un equip estable i multidisciplinari.Pla de carrera i possibilitats de creixement professionalFormació contínua a càrrec de l'empresa.Retribució competitiva segons experiència i valors aportats.
Funcions i responsabilitats:Disseny pedagògic: Elaboració del projecte educatiu del migdia ( objectius, metodologia, activitats, avaluació)Implementació i execució: Posada en marxa de les activitats dins de l'espai de migdia a les escoles que gestiona l'empresaCoordinació d'equip: Acompanyament dinamització del projecte conjuntament amb les supervisores i coordinadores de centreAvaluació i millora: indicador d'avaluació del projecte, millora continua.
Perfil professional: Titulació: Pedagogia/ Direcció o coordinació activitats de lleure.Experiència mínima de 3 anys en gestió de l'espai de migdia en centres educatius, es valora l'experiència en creació i implementació de projectes educatiusCompetències:Capacitat de disseny i desenvolupament pedagògicConeixement del marc normatiu de l'espai de menjadorDomini de metodologies actives, educació emocional, aprenentatge socioeducatiu, mirada restaurativa.Experiència en coordinació pedagògica en lleure i menjador escolarCreativitat en plantejament d'activitats lúdiquesOrganització i autonomia en el disseny , preparació i seguiment d'activitatsConeixement de protocols de menjador.
Condicions laboralsContracte Fix Discontinu (de setembre a juny)Jornada completa conveni de lleureHorari: de 8 a *****hSalari a concretarEnvia'ns el teu CV a: ****** amb l'assumpte "Director/a de lleure, " amb les 2 peticions necessàries per formar part del procés de selecció.
Presentació breu (màxim 100 paraules) 3.1.
Explica una situació en què hagis dedicat molt d'esforç a una tasca o projecte, tot i no tenir-ne l'obligació directa.
Què et va motivar i com va acabar?
(màxim 200 paraules)Gràcies per l'interès.
Les teves respostes ens ajudaran a conèixer millor el teu perfil.
Esperem valorar la teva candidatura ben aviat.
Innodata Inc.
Tarragona, ES
Linguistics Expert (Native Spanish Only)
Innodata Inc. · Tarragona, ES
. QA Machine Learning
Innodata (NASDAQ: INOD) is a leading data engineering company.
With more than 2,000 customers and operations in 13 cities around the world, we are an AI technology solutions provider-of-choice for 4 out of 5 of the world's biggest technology companies, as well as leading companies across financial services, insurance, technology, law, and medicine.By combining advanced machine learning and artificial intelligence (ML/AI) technologies, a global workforce of subject matter experts, and a high-security infrastructure, we're helping usher in the promise of AI.
Innodata offers a powerful combination of both digital data solutions and easy-to-use, high-quality platforms.Our global workforce includes over 5,000 employees in the United States, Canada, United Kingdom, the Philippines, India, Sri Lanka, Israel and Germany.About the role:We are seeking a highly analytical and detail-oriented linguist to support AI training initiatives and linguistic content creation.
This role is ideal for someone with a strong academic background in linguistics (syntax, semantics, pragmatics, morphology, phonology, sociolinguistics, etc.) and a passion for language, technology, and clear communication.
You will play a crucial role in shaping the capabilities of large language models (LLMs) and NLP-based systems through high-quality linguistic data curation, annotation, and evaluation.Job Title: Linguistics Expert – AI Training & Content WritingKey Responsibilities:Create or edit linguistically- rich content including grammar guides, syntactic analyses, usage explanations, or examples for NLP pipelines.Identify and resolve issues related to ambiguity, bias, and grammaticality.Perform quality assurance (QA) on model outputs for fluency, tone, factual accuracy, and language appropriateness.Annotate linguistic datasets with syntactic, semantic, or pragmatic labels.Support internal teams by conducting linguistic research and summarizing findings.Apply linguistic knowledge to evaluate model behavior, error patterns, and generalization issues.Qualifications:Deep understanding of linguistic theory and language structure.Experience with one or more of the following is a plus: computational linguistics, corpus analysis, language data annotation, LLM training.Strong writing, editing, and communication skills.Next StepsTo proceed further in the evaluation process, you will need to complete two assessments:Assessment TestEvaluates your linguistic and analytical skillsVersant English Proficiency TestFocuses on assessing your spoken and written English proficiencyAction Required: XConnect RegistrationYou will also receive an invitation to our internal job platform, XConnect.
Please take a few minutes to register and complete your profile.
All project onboarding, communication, and documentation are managed through this platform.If interested, kindly share your resume at: ******
Director/a comercial
12 de des.Grup Oliva Motor
Tarragona, ES
Director/a comercial
Grup Oliva Motor · Tarragona, ES
.
¿QUIÉNES SOMOS?
GrupOlivamotor es uno de los principales grupos de automoción de la provincia de Tarragona y Girona, un referente en el sector con más de 50 años de experiencia. Queremos ampliar nuestro equipo de ventas en Tarragona.
TU ROL
Buscamos un/a director/a comercial apasionado/a, proactivo/a y capaz de liderar y desarrollar todas las acciones del departamento comercial que se lleven a cabo dentro de la estrategia del grupo.
TUS TAREAS
En dependencia de Gerencia, te encargarás de:
- Confección de listados con ofertas puntuales: Listados de km0, galáctica, demos, VO…
- Analizar y comprender las circulares de la marca.
- Seguimiento encuestas de calidad.
- Seguimiento reseñas Google.
- Preparar planes de acción según desviaciones KPIs.
- Control de stock y seguimiento del mismo.
- Diseño y desarrollo de campañas promocionales.
- Control de la consecución de objetivos fijados por la marca, incluyendo objetivos de pedidos, de compras, trimestrales, de calidad, etc.
- Control y seguimiento del parque de vehículos de demostración.
- Control de la cartera de pedidos y las agendas de los vendedores, ejerciendo mayor rigor en los contactos diarios, el seguimiento de clientes, etc.
- Control de los GDO, velando por el tratamiento de los LEAD en tiempo y forma y las visitas concertadas.
- Control y supervisión de la realización de la formación del equipo de ventas.
- Seguimiento del estado de matriculaciones de la marca y de la competencia.
- Visado de las hojas de cuadre del equipo de ventas.
- Control de la exposición interior y exterior, y su adecuación a exigencias de la marca.
- Supervisión de las exportaciones de vehículos, así como el stock de vehículos de exportación.
- Coordinación de la agenda del Genius, revisando el planning de entregas, la agenda de preparación de vehículos a entregar o exponer, etc.
- Dirección de procesos de selección y desvinculación del equipo de ventas.
- Realización de formación puntual sobre campañas dirigidas por la marca.
- Dirección de la formación de nuevas incorporaciones.
- Coordinación del cuadro de vacaciones y la recuperación de festivos del equipo de ventas.
- Preparación y coordinación de eventos con el equipo de marketing, tales como ferias, eventos deportivos, patrocinios…
- Seguimiento de la aplicación de la política comercial vigente.
- Diseño y aplicación de acciones comerciales puntuales para el cliente final.
- Promoción de diferentes modelos con precio final.
- Oferta de productos para fidelizar a los clientes, tales como extensión de garantía, programas de mantenimientos, seguros…
- Confección, control y seguimiento de los distintos programas que proporciona la marca.
- Confección de los diferentes elementos de seguimiento propios, tales como Dropbox, Informes de actividad diaria, cuadro de aprovisionamiento…
- Establecimiento de comunicación con la marca.
- Gestión de acciones comerciales promovidas por el fabricante.
- Establecimiento de un contacto permanente con el delegado de zona para supervisar y controlar los objetivos definidos, incluyendo objetivos de pedidos, incentivo de volumen, regularidad…
- Apoyo continuo del equipo de ventas.
- Realización de atención especial en caso de clientes conflictivos o reclamaciones.
- Apoyo en la entrega final al cliente para reforzar el resultado del proceso de compra y conseguir la plena satisfacción del usuario.
- Potenciación de los recursos disponibles para el equipo de ventas.
- Trayectoria de al menos 6 años en puesto similar
- Experiencia en gestión de equipos de ventas y comerciales
- Conocimiento del mercado y tendencias del sector automóvil
- Habilidades de comunicación y negociación
- Orientación a resultados y capacidad para trabajar bajo presión
- Proactividad y capacidad para tomar decisiones estratégicas
- Carnet de conducir y vehículo propio.
Te ayudamos a impulsar tu economía actual y futura:
- Estabilidad laboral: contrato indefinido
- Salario competitivo.
- Descuentos especiales en compra y financiación de coches de principales marcas del mercado, así como en servicios posventa.
- Descuentos y beneficios con partners.
- Ayuda escolar anual para tu familia.
- Beneficios en catering.
Te damos facilidades para que desarrolles tu carrera profesional al mismo tiempo que disfrutas de tu familia, tu formación o tu tiempo libre.
- Horario: 40h/semana. Horario L-V de 9,00-13,00 a 15,00-19,00. Sábados alternos
- 22 días hábiles vacaciones.
Nos preocupamos por tu salud y la de tus familiares.
- Descuento en póliza de seguro de salud con los mejores precios del mercado.
- Revisión médica periódica para trabajadores.
Queremos que sigas creciendo a nuestro lado tanto personal como profesionalmente.
- Performance Review periódica
- Acceso a formación
- Apoyamos el empleo inclusivo y juvenil.
- Somos muy conscientes de la sostenibilidad medioambiental por lo que tenemos un compromiso con la reducción de la huella de carbono y realizamos acciones de compensación para reducirlo.
Perlentaucher Holding Balearen S.L.
Tarragona, ES
Head Of Marketing: Luxury Real Estate & Lifestyle Brand
Perlentaucher Holding Balearen S.L. · Tarragona, ES
.
Eine führende Lifestyle-Marke im Immobilienbereich sucht einen Head of Marketing, um die Markenidentität zu entwickeln und das Marketing-Team aufzubauen.
Du wirst die Markenpositionierung in der Luxusimmobilienbranche leiten und hast großen Gestaltungsspielraum.
Anforderungen: mehrjährige Marketingerfahrung, starke Kommunikationsfähigkeiten in Deutsch und Englisch.
Bewerbungen bitte an ******.
#J-*****-Ljbffr
Hr Business Partner Con Prl
11 de des.Grupo HS3
Tarragona, ES
Hr Business Partner Con Prl
Grupo HS3 · Tarragona, ES
.
HR Business Partner con conocimientos en PRL – Barcelona (Hub Logístico)
Tu propósito en este rol
Buscamos un/a profesional de HR que pueda trabajar cerca de operaciones y que aporte criterio en personas, organización y seguridad.
El objetivo es acompañar a mandos y equipos en el día a día, asegurando una buena gestión de personas y una correcta integración de la PRL en el hub.
¿Qué harás?
Acompañar a los mandos en temas de personas: selección, acogida, formación, organización y clima.
Detectar necesidades del negocio y proponer acciones concretas.
Integrar criterios de PRL en los procesos de HR.
Apoyar en evaluaciones de riesgos, formaciones básicas y seguimiento de acciones preventivas.
Gestionar la CAE y la relación con el Servicio de Prevención Ajeno.
Participar en comités y reuniones operativas.
Impulsar campañas internas de seguridad, bienestar y comunicación.
¿Qué requisitos debes cumplir?
Experiencia como Business Partner
Conocimientos en PRL (Máster o en curso).
Experiencia de al menos 4 años en roles similares en entornos operativos.
Manejo fluido de herramientas ofimáticas.
¿Qué competencias debes tener?
Buena comunicación y capacidad para generar confianza.
Organización y claridad para priorizar.
Iniciativa y autonomía.
Trabajo colaborativo con equipos operativos.
Inglés a nivel B1/B2 o superior
¿Qué ofrecemos?
Empleo con gran estabilidad, indefinido a jornada completa
Salario competitivo con paquete de beneficios sociales
Incorporarse en una empresa TOP para trabajar con posibilidades de desarrollo
¿Te interesa?
Entonces queremos conocerte.
Inscríbete a través de LinkedIn o escríbenos a ****** adjuntando tu CV e indicando en el asunto: HR Business Partner con conocimientos en PRL – Barcelona
El proceso está abierto a toda persona con capacidad legal para trabajar.
La compañía fomenta la diversidad y no discrimina por motivos de sexo, edad, origen, religión, orientación sexual, condición social o discapacidad.
Operario
KEU Home · Tarragona, ES
.
En KEU , empresa especializada en viviendas modulares premium fabricadas en España, buscamos incorporar un peón / aprendiz para nuestro taller en Crevillente .
- Funciones principales
Manipulación de materiales (panel sándwich, perfilería metálica, carpintería, acabados).
Mantenimiento básico del área de trabajo.
Colaboración con los oficiales (carpinteros, soldadores, cristaleros, electricistas, etc.) en procesos de producción.
- Requisitos
Valorable experiencia previa en carpintería, montaje de panel sándwich o construcción ligera .
Puntualidad y responsabilidad.
- Ofrecemos
Formación en fábrica a cargo de la empresa.
Buen ambiente de trabajo y posibilidad real de desarrollo dentro del equipo KEU.
Salario inicial según SMI vigente.
- Ubicación :
- Si te interesa, envía tu CV a ******