¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Ver más categorías
Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Top Empleos
Director/a
1INGENIEROJOB
Calaf, ES
Director/a Administració i Finances
INGENIEROJOB · Calaf, ES
Descripción de la oferta
Director/a Administració i Finances
Cerquem Director/a d'Administració i Finances per important Grup Empresarial del Bages.
La teva missió serà garantir la viabilitat financera dels projectes actuals i futurs, acompanyant estratègicament a la direcció general, liderant l’equip d’administració.
¿Com serà el teu dia a dia?
En dependència de gerència, les teves principals funcions són:
- Gestió administrativa i financera i seguiment comptable de l'organització.
- Responsabilitzar-se de la planificació, execució i informació financera.
- Control i organització de l'equip d'administració existent a l'empresa.
- Elaboració dels pressupostos i control de gestió.
- Anàlisis i plans de negoci, estudi de rendibilitats.
- Preparar el "reporting" comptable - financer i elaborar la posterior anàlisi juntament amb Gerència.
- Elaborar, seguir i controlar les inversions, així com les respectives desviacions i amortitzacions.
- Gestionar i coordinar amb els assessors externs (gestoria o assessoria) els aspectes legals i fiscals.
- Impulsar juntament amb gerència la transformació digital dels circuits d’administració.
- Es valorarà títol universitari en àrea Econòmica, Administració d'Empreses o camp relacionat.
- persona amb perfil analític
- coneixement del plà general comptable
- formació amb comptabilitat
- rigor, metodologia i organització en la manera de treballar.
- saber treballar en equip i saber comunicar és indispensable per la coordinació amb el personal del departament.
- Experiència prèvia en posició similar mínim 3 anys
- Coneixements de programes de gestió i comptables. Es valorarà coneixements en programari SAGE.
- Tindràs una retribució competitiva segons el teu perfil.
- Invertirem en el teu desenvolupament professional, per que segueixis creixent amb nosaltres.
- T’oferim un projecte sòlid i estable, i ens agradaria que et comprometessis a llarg termini amb nosaltres.
Comparte En Tus Redes Sociales
Tweet
Compartir