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Teleoperador/a
1Teleoperador/a ventas Endesa
18 abr.NA
Berga, ES
Teleoperador/a ventas Endesa
NA · Berga, ES
Si estás buscando una nueva oportunidad laboral, ¡continúa leyendo!
Desde Grupo Adecco estamos buscando perfiles de ventas a clientes potenciales, en Gran vía de les Corts Catalanes, 866.Barcelona. C.C. Gloríes. Te ofrecemos:
- Contrato fijo discontinuo.
- Jornada de Lunes a Viernes + 2 sábados al mes
- Jornada intensiva de mañana o de tarde
- Formación inicial del 29 al 13 de abril (presencial), de 9h a 15h REMUNERADA 150€ al finalizar el periodo de prueba.
- Incorporación: 8 de mayo de 2024.
- Modalidad de trabajo: Presencial
- Salario según convenio. 16.059,43€ brutos/año + pluses por objetivo.
- Horario de trabajo: Mañana: 9h a 15h o Tarde: 15h a 21h
- Venta de energía a clientes potenciales y a clientes que hayan solicitado información, no es venta fría, pero si que se realiza venta telefónica
- Cumplir KPI exigidos por el cliente.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisitos deseados
- Habilidades de venta demostrables.
- Buen manejo de la ofimática.
- Nivel alto de Catalán y Castellano, hablado y escrito.
¿Qué ofrecemos?
Formación retribuida
Horario de trabajo:
Mañanas: 9h a 15h
Tardes: 15h a 21h
Se trata de una posición estable a largo plazo
NA
Berga, ES
Customer Specialist English + French or Italian Hybrid
NA · Berga, ES
Office
Do you have a passion for customer service? Are you a people person? Do you have a fluent level of English and proficiency in French or Italian at a native level? Are you looking for a diverse atmosphere to work in?
If so, then you have found the right position!
We are looking for a passionate and proactive person, who will give high-quality technical customer service within the international sector in a multinational company with many growth opportunities.
Key functions:
Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Manage service Subscriptions (New subscription, subscriptions information, update products, and services, etc.).
Billing (Change payment method, billing incidence, invoicing, and other billing-related issues).
Provide technical support on digital products, using databases, troubleshooting tools, knowledge articles, and other material.
Follow up and ensure customer satisfaction.
Manage claims, suggestions, and hearing customersfeedback on the product.
Efficiently ensure quick solutions respecting SLAs.
Provide feedback to the management team concerning the efficiency of customer service tools, new customer needs and, how to enhance any website/App value proposition.
Requisitos
Fluency in French or Italian (Native or C2 Level). High level of English (C1).
Excellent communication skills, both oral and written. Able to follow phone etiquette and use of formal and polite language.
Previous experience with customer service, offering technical support with knowledge of following standards and procedures.
Advanced user of MS Office
Able to handle stressful situations.
Teamwork spirit. Organized. Curious and hunger to learn more.
Critical and analytical thinking.
Problem resolution.
Customer satisfaction oriented.
¿Qué ofrecemos?
Monday Sunday. 39 hours week
Schedule: from 4:00 PM to 12:00 AM
Replacement contract