¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercio y Venta al Detalle
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Ver más categorías
Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0HRBP Sector Retail
NuevaGrup Ametller Origen
Olèrdola, ES
HRBP Sector Retail
Grup Ametller Origen · Olèrdola, ES
. Office
A Ametller Origen treballem cada dia per promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.
Vols unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?
Estem a la recerca d'una figura de HRBP per garantir la gestió integral dels processos de persones dins l’àrea de negoci assignada, assegurant la implementació, execució i seguiment de les estratègies i polítiques de l’Àrea de Persones.
Actuaràs com a interlocutor/a clau entre negoci i persones per impulsar iniciatives alineades amb els objectius estratègics i operatius de l'organització.
Què faràs?
- Garantiràs la implantació i seguiment de les polítiques, processos i projectes de l’Àrea de Persones, assegurant-ne l’aplicació efectiva per contribuir als objectius estratègics i operatius del negoci.
- Asseguraràs la divulgació i ús de les eines i sistemes definits per l’Àrea de Persones, garantint-ne la correcta aplicació i contribuint a la seva optimització contínua.
- Lideraràs la implantació de canvis en processos i metodologies relacionades amb la gestió de persones, vetllant per l’eficiència i adaptació a les necessitats del negoci.
- Col·laboraràs en l'alineació de les estratègies de negoci amb les estratègies i operativa de l’Àrea de Persones, escalant la identificació de necessitats (normatives, preventives, de selecció, formació i/o desenvolupament) derivades de canvis de procés i/o de l’evolució i creixement de la companyia, per tal d’impactar positivament en els principals indicadors de gestió de persones.
- Optimitzar els processos de persones dins l’àrea de negoci assignada, millorant la productivitat, l’eficiència en la gestió de personal i l'experiència de les persones treballadores, impactant en els indicadors clau segons les necessitats del moment i col·lectiu.
- Acompanyaràs els líders en la gestió del canvi, proporcionant eines i metodologies per millorar la gestió d’equips i facilitar l’adaptació a nous processos dins l’organització.
- Identificaràs oportunitats d’innovació i desenvolupar accions que millorin la gestió de persones dins l’àrea de negoci, adaptant les estratègies de l’Àrea de Persones a les necessitats canviants del negoci i garantint-ne un impacte tangible.
- Utilitzaràs dades i indicadors clau per avaluar l'eficàcia de les polítiques de persones, detectar tendències, anticipar necessitats i prendre decisions informades que impactin positivament en el negoci i les persones.
- Fomentaràs el desenvolupament del talent dins l’àrea de negoci, facilitant la formació, el creixement professional i l’adopció d’una cultura basada en l’aprenentatge i la millora contínua.
- Assumiràs altres missions i responsabilitats dins de l’Àrea de Persones segons les necessitats, participant en accions de formació i desenvolupament per millorar la seva tasca i la de l’organització.
- Formació en Psicologia, Relacions Laborals, ADE o formació en l’àmbit de les persones.
- Experiència prèvia en un rol similar dins de Recursos Humans en sector Retail.
- Coneixements i experiència treballant amb Workday o softwares similars seran molt ben valorats.
- Domini amb Microsoft Office.
- Passió per la gestió de les persones.
- Disposar de permís de conduir.
- Incorporar-te a una empresa líder del sector, amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés de creixement i expansió.
- Formar part d'un equip jove, dinàmic i innovador en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable.
- Accés als nostres beneficis socials: assegurança mèdica, descompte per empleats, plataforma de formació online, entre d’altres.
- Retribució en funció d'experiència i valor aportat.
- Contracte indefinit i incorporació immediata.
- Vehicle d'empresa i targeta gourmet.
- Jornada de dilluns a dissabte. Dissabtes alterns i canvi de dissabte per divendres tarda.
- Lloc de treball: Botigues de la zona assignada i oficines centrals d’Olèrdola.