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Santa Eulària des Riu
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Contable
1Contable
27 abr.Q PREMIUM GROUP IBIZA SL
Santa Eulària des Riu, ES
Contable
Q PREMIUM GROUP IBIZA SL · Santa Eulària des Riu, ES
Empresa de deportes acuáticos con sede en el Puerto de Santa Eulalia selecciona candidato/a para cubrir un puesto con funciones mixtas de gestión contable y administrativa durante la temporada.
Requisitos imprescindibles:
• Experiencia demostrable en contabilidad.
• Nivel alto de inglés y español, tanto oral como escrito.
POR FAVOR SOLO CONTACTAR SI SE CUMPLEN ESTOS REQUISITOS.
Tareas
Funciones principales:
• Emisión de facturas y proformas.
• Registro y control de gastos en el software Holded.
• Tareas administrativas generales.
• Atención al cliente y gestión de reservas de motos de agua
Requisitos
Requisitos imprescindibles:
• Experiencia demostrable en contabilidad.
• Nivel alto de inglés y español, tanto oral como escrito.
POR FAVOR SOLO ENVIAR CV CUANDO SE CUMPLEAN ESTOS REQUISITOS, GRACIAS.
Beneficios
- Ubicación: Nuestra oficina está ubicada en el puerto de Santa Eulalia del Río.
Front Desk Manager
26 abr.Marriott International
Santa Eulària des Riu, ES
Front Desk Manager
Marriott International · Santa Eulària des Riu, ES
Office
Additional Information
Job Number 25030650
Job Category Rooms & Guest Services Operations
Location W Ibiza, Carrer Ricardo Curtoys Gotarredona, 37, Santa Eulalia del Rio, Baleares, Spain, 7840VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Management
ACERCA DE LA PROPIEDAD
El hotel de lujo W Ibiza se erige en la playa bordeada de palmeras y bañada por la arena de Santa Eulalia. Ubicado en la costa este, a solo 20 minutos en coche de la ciudad de Ibiza, es la tercera ciudad más grande de la isla y ofrece una combinación única de vida isleña relajada y energía cosmopolita. Como uno de los hoteles más lujosos de Ibiza, este exclusivo hotel boho-chic junto al mar presenta un diseño distintivo inspirado en la esencia y la herencia hippie de la isla. Diseñado para canalizar la energía hacia el horizonte, el espíritu mediterráneo se infunde en cada una de las 162 habitaciones y suites.
La excelencia culinaria ocupa un lugar central con Yellow Fish Beach Club, que ofrece los mejores sabores locales, y SEU Pizza @STEPS, que sirve pizzas gourmet galardonadas. Los restaurantes exclusivos, incluidos W Lounge y Wet Deck, elevan aún más la experiencia gastronómica con una selección de cocina internacional.
Dos amplias y luminosas salas de reuniones están disponibles, además de instalaciones de bienestar como Away® Spa, el gimnasio FIT® y GLOW, una piscina exclusiva para adultos con vistas panorámicas de 360º en la azotea. Para mejorar la experiencia del huésped, el servicio Whatever/Whenever® garantiza que cada solicitud se atienda con máxima eficiencia.
RESUMEN DEL PUESTO
Asiste al Front Office Manager en la administración de las funciones de recepción y supervisa al personal diariamente. Dirige y trabaja con gerentes y empleados para implementar procedimientos que garanticen un proceso eficiente de check-in y check-out. Asegura la satisfacción de huéspedes y empleados y maximiza el rendimiento financiero del departamento.
PERFIL DEL CANDIDATO
Educación y Experiencia
- Diploma de secundaria o GED; 2 años de experiencia en servicios para huéspedes, recepción o área profesional relacionada.
- Título de 2 años de una universidad acreditada en Gestión Hotelera y Restauración, Hospitalidad, Administración de Empresas o especialidad relacionada; no se requiere experiencia laboral.
Mantener los Objetivos del Servicio al Huésped y la Recepción
- Gestiona las operaciones diarias, garantizando calidad, estándares y satisfacción del cliente.
- Desarrolla objetivos y planes específicos para priorizar, organizar y completar el trabajo.
- Maneja quejas, resuelve disputas y negocia conflictos.
- Supervisa los niveles de personal para asegurar el cumplimiento de necesidades operativas, de servicio y financieras.
- Asegura una comunicación continua con los empleados sobre los objetivos comerciales, expectativas y reconocimiento de desempeño.
- Comprende el impacto de las operaciones del departamento en los objetivos financieros de la propiedad y trabaja para alcanzarlos o superarlos.
- Utiliza habilidades interpersonales y de comunicación para liderar, influenciar y motivar a otros.
- Fomenta la confianza, el respeto y la cooperación en el equipo.
- Actúa como modelo a seguir demostrando comportamientos apropiados.
- Supervisa y gestiona empleados, entendiendo sus funciones lo suficiente para cubrir ausencias.
- Establece y mantiene relaciones de colaboración abiertas con el equipo.
- Supervisa todas las áreas de la recepción en ausencia del Front Office Manager o Assistant Front Office Manager.
- Brinda servicios que superan las expectativas para la satisfacción y fidelización del huésped.
- Mejora el servicio comunicando y ayudando a comprender las necesidades del huésped.
- Responde y maneja problemas y quejas de huéspedes.
- Actúa como ejemplo positivo en las relaciones con los huéspedes.
- Empodera a los empleados para ofrecer un excelente servicio al cliente.
- Observa el comportamiento del servicio de los empleados y proporciona retroalimentación.
- Interactúa con los huéspedes para obtener comentarios sobre calidad y satisfacción.
- Asegura que los empleados comprendan las expectativas del servicio al cliente.
- Enfatiza la satisfacción del huésped en todas las reuniones departamentales y promueve la mejora continua.
- Implementa el programa de reconocimiento/servicio al cliente y garantiza su cumplimiento.
- Capacita al personal y supervisa la adhesión a las políticas de crédito para reducir deudas incobrables y reembolsos.
- Supervisa los procedimientos de venta del mismo día para maximizar los ingresos y controlar la ocupación.
- Supervisa las operaciones diarias del turno de recepción y garantiza el cumplimiento de políticas y procedimientos.
- Administra las políticas de la propiedad de manera justa y consistente, asegurando documentación adecuada y apoyo al proceso de revisión de pares.
- Apoya el desarrollo del equipo mediante mentoría y capacitación.
- Fomenta la retroalimentación de empleados, mantiene una política de "puertas abiertas" y revisa resultados de satisfacción del equipo.
- Informa problemas de satisfacción del empleado al gerente del departamento y RRHH.
- Asiste en la entrevista y contratación de empleados con habilidades adecuadas.
- Apoya la orientación y capacitación de nuevos empleados.
- Participa en procedimientos de disciplina progresiva.
- Proporciona información a supervisores, compañeros y subordinados por teléfono, correo electrónico o en persona.
- Analiza información y evalúa resultados para encontrar soluciones.
- Informa a ejecutivos, compañeros y subordinados sobre información relevante de manera oportuna.
- Realiza todas las funciones en la recepción cuando sea necesario.
- Dirige los turnos de recepción cuando sea necesario.
- Participa en reuniones departamentales y comunica consistentemente los objetivos de la recepción para obtener los resultados deseados.
La misión de W Hotels es despertar la curiosidad y expandir mundos. Somos un lugar para disfrutar de la vida. Estamos aquí para abrir puertas y mentes. Constantemente nos dejamos inspirar por nuevas caras y nuevas experiencias. Nuestro núcleo es un espíritu armonioso y listo para todo, que nos ha hecho famosos por reinventar las normas del lujo en todo el mundo. El servicio Whatever/Whenever es nuestra cultura y la filosofía de servicio que hace realidad las pasiones de los huéspedes. Si eres original, innovador y siempre miras hacia las posibilidades que te brinda el futuro, te damos la bienvenida a W Hotels. Al unirte a W Hotels, te unes a una cartera de marcas con Marriott International. Estarás donde puedes llevar a cabo tu mejor trabajo, comenzarás a cumplir tu propósito, formarás parte de un increíble equipo mundial y te convertirás en tu mejor versión.
Pizza Cook
24 abr.Marriott International
Santa Eulària des Riu, ES
Pizza Cook
Marriott International · Santa Eulària des Riu, ES
Additional Information
Job Number 25042656
Job Category Food and Beverage & Culinary
Location W Ibiza, Carrer Ricardo Curtoys Gotarredona, 37, Santa Eulalia del Rio, Baleares, Spain, 7840VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
ACERCA DE LA PROPIEDAD
El hotel de lujo W Ibiza se ubica en la playa bordeada de palmeras y bañada por la arena de Santa Eulalia. Ubicado en la costa este, a solo 20 minutos en coche de la ciudad de Ibiza, es la tercera ciudad más grande de la isla, ofreciendo una combinación única de vida isleña relajada y energía cosmopolita. Como uno de los hoteles más lujosos de Ibiza, este es un exclusivo hotel boho-chic junto al mar con un diseño distintivo inspirado en la esencia y el legado hippy de la isla. Creado para canalizar la energía hacia el horizonte, el espíritu mediterráneo se infunde en cada una de las 162 habitaciones y suites.
La excelencia culinaria ocupa el centro del escenario con Yellow Fish Beach Club, que ofrece los mejores sabores locales, y SEU Pizza @STEPS, que sirve pizzas gourmet galardonadas. Los restaurantes emblemáticos, como W Lounge y Wet Deck, elevan aún más la experiencia gastronómica con una selección de cocina internacional.
Dispone de dos amplias y luminosas salas de reuniones, además de instalaciones de bienestar como el Away® Spa, el centro de fitness FIT® y GLOW, una piscina exclusiva solo para adultos con vistas panorámicas de 360º en la azotea. Mejorando la experiencia del huésped, el servicio Whatever/Whenever® garantiza que cada solicitud se satisfaga con eficiencia y sin esfuerzo.
ACERCA DE LA MARCA
La misión de W Hotels es Encender la Curiosidad, Ampliar Mundos. Somos un lugar para vivir la experiencia de la vida. Estamos aquí para abrir puertas y abrir mentes. Nos inspira constantemente nuevos rostros y nuevas experiencias. Un espíritu conectado y siempre dispuesto a todo está en nuestro núcleo, lo que nos ha hecho famosos por reinventar las normas del lujo alrededor del mundo. Whatever/Whenever es nuestra cultura y filosofía de servicio que da vida a las pasiones de nuestros huéspedes. Si eres original, innovador y siempre miras hacia el futuro de lo que es posible, bienvenido a W Hotels. Al unirte a W Hotels, te unes a un portafolio de marcas de Marriott International.
RESUMEN DEL PUESTO
- Cortar, porcionar y almacenar ingredientes frescos como vegetales, carnes y quesos para las pizzas.
- Preparar salsas y mezclas según las recetas.
- Preparar y hornear pizzas siguiendo las recetas y los estándares de calidad.
- Asegurarse de que las pizzas estén bien cocidas y presentadas.
- Mantener la estación de trabajo limpia y organizada, incluyendo utensilios, mesas y equipos.
- Asegurarse de que los equipos de cocina estén a la temperatura correcta.
- Limpiar y desinfectar el área de trabajo y las herramientas de cocina.
- Seguir las regulaciones de seguridad alimentaria y las normas de la empresa.
- Colaborar con el equipo de cocina para garantizar operaciones eficientes.
- Servir las pizzas en porciones adecuadas y con la presentación correcta.
- Asegurarse de que el uniforme y la apariencia personal estén limpios y profesionales; mantener la confidencialidad de la información propietaria; proteger los activos de la empresa. Hablar con los demás utilizando un lenguaje claro y profesional.
- Desarrollar y mantener relaciones laborales positivas con los demás; apoyar al equipo para alcanzar metas comunes; escuchar y responder adecuadamente a las preocupaciones de otros empleados.
- Asegurarse de cumplir con las expectativas y estándares de calidad.
- Realizar otras tareas razonables según lo solicitado por los supervisores.
Educación: Título de secundaria o equivalente (G.E.D.).
Experiencia laboral relacionada: Al menos 1 año de experiencia laboral relacionada.
Experiencia supervisora: No se requiere experiencia supervisora.
Licencia o certificación: Ninguna.
Marriott International es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades. Creemos en la importancia de contratar a una fuerza laboral diversa, así como apoyar una cultura inclusiva que anteponga a las personas. Nos comprometemos a respetar el principio de no discriminación por cualquier motivo protegido, como la discapacidad y condición de veterano o cualquier otra situación protegida por las leyes aplicables.
La misión de W Hotels es despertar la curiosidad y expandir mundos. Somos un lugar para disfrutar de la vida. Estamos aquí para abrir puertas y mentes. Constantemente nos dejamos inspirar por nuevas caras y nuevas experiencias. Nuestro núcleo es un espíritu armonioso y listo para todo, que nos ha hecho famosos por reinventar las normas del lujo en todo el mundo. El servicio Whatever/Whenever es nuestra cultura y la filosofía de servicio que hace realidad las pasiones de los huéspedes. Si eres original, innovador y siempre miras hacia las posibilidades que te brinda el futuro, te damos la bienvenida a W Hotels. Al unirte a W Hotels, te unes a una cartera de marcas con Marriott International. Estarás donde puedes llevar a cabo tu mejor trabajo, comenzarás a cumplir tu propósito, formarás parte de un increíble equipo mundial y te convertirás en tu mejor versión.
Whatever Whenever Agent
26 mar.Marriott International
Santa Eulària des Riu, ES
Whatever Whenever Agent
Marriott International · Santa Eulària des Riu, ES
Office
Additional Information
Job Number 25038116
Job Category Rooms & Guest Services Operations
Location W Ibiza, Carrer Ricardo Curtoys Gotarredona, 37, Santa Eulalia del Rio, Baleares, Spain, 7840VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
About The Property
W Ibiza luxury beach hotel strikes a pose on the palm-fringed, sand-drenched beachfront of Santa Eulalia. Located on the east coast, only a 20 minutes' drive to Ibiza Town, it's Ibiza’s third largest town offering a unique blend of relaxed island living and cosmopolitan energy. As one of the most luxurious hotels in Ibiza, this is an exclusive boho-chic hotel by the sea with a distinctive design inspired by the essence and hippy heritage of the island. Crafted to channel energy toward the horizon, the Mediterranean spirit is infused into each of the 162 rooms and suites.
Culinary excellence takes center stage with Yellow Fish Beach Club showcasing the finest local flavors and SEU Pizza @STEPS serving award-winning gourmet pizza. Signature dining venues, including W Lounge and Wet Deck, further elevate the gastronomic experience with a selection of international cuisine.
Two spacious and light-filled meeting rooms are available, in addition to wellness facilities such as Away® Spa, the FIT® fitness center, and GLOW, an exclusive adults-only pool with 360º rooftop views. Enhancing the guest experience, Whatever/Whenever® service ensures that every request is met with seamless efficiency.
About The Brand
W Hotels’ mission is to Ignite Curiosity, Expand Worlds. We are a place to experience life. We’re here to open doors and open minds. We are constantly inspired by new faces and new experiences. A tuned-in, up-for-anything spirit is at our core and has made us renowned for reinventing the norms of luxury around the globe. Whatever/Whenever is our culture and service philosophy that brings our guests’ passions to life. If you are original, innovative, and always looking towards the future of what’s possible, welcome to W Hotels. In joining W Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Position Summary
- Handle all internal and external phone calls, guest and Talent calls alike, log all calls in Empower/GXP, and act as a dispatch to facilitate guest requests, including wake up calls, in room dining, housekeeping and maintenance,
- Contact guests prior to arrival to assist with booking itineraries, restaurants, promotions.
- Execute availability check, reservations, room moves, profile information, special requests and Marriott Bonvoy information.
- Maintain accuracy of guest profiles in GXP.
- Assign appropriate amenities to guests prior to arrival and deliver such amenities on arrival day.
- Be creative in personalizing rooms decorations according to special occasion.
- Communicate VIP arrivals to designated personnel for escort and delivery of amenities
- Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers.
- Gather, summarize, and provide local area knowledge to inform guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and local activities.
- Act as a liaison to coordinate the efforts of Housekeeping, Engineering, Front Office, and Laundry.
- At occasions may assists in processing guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests. Coordinate with Housekeeping to track room status and guest concerns.
Minimum of 1-year experience in the same or similar role
Fluent in Spanish/ English & other languages are a plus.
Experience in the luxury hospitality segment is an advantage
Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
W Hotels’ mission is to Ignite Curiosity, Expand Worlds. We are a place to experience life. We’re here to open doors and open minds. We are constantly inspired by new faces and new experiences. A tuned-in, up-for-anything spirit is at our core and has made us renowned for reinventing the norms of luxury around the globe. Whatever/Whenever is our culture and service philosophy that brings our guests’ passions to life. If you are original, innovative, and always looking towards the future of what’s possible, welcome to W Hotels. In joining W Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Front Office Agent
5 mar.Marriott International
Santa Eulària des Riu, ES
Front Office Agent
Marriott International · Santa Eulària des Riu, ES
Office
Additional Information
Job Number 25038106
Job Category Rooms & Guest Services Operations
Location W Ibiza, Carrer Ricardo Curtoys Gotarredona, 37, Santa Eulalia del Rio, Baleares, Spain, 7840VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
About The Property
W Ibiza luxury beach hotel strikes a pose on the palm-fringed, sand-drenched beachfront of Santa Eulalia. Located on the east coast, only a 20 minutes' drive to Ibiza Town, it's Ibiza’s third largest town offering a unique blend of relaxed island living and cosmopolitan energy. As one of the most luxurious hotels in Ibiza, this is an exclusive boho-chic hotel by the sea with a distinctive design inspired by the essence and hippy heritage of the island. Crafted to channel energy toward the horizon, the Mediterranean spirit is infused into each of the 162 rooms and suites.
Culinary excellence takes center stage with Yellow Fish Beach Club showcasing the finest local flavors and SEU Pizza @STEPS serving award-winning gourmet pizza. Signature dining venues, including W Lounge and Wet Deck, further elevate the gastronomic experience with a selection of international cuisine.
Two spacious and light-filled meeting rooms are available, in addition to wellness facilities such as Away® Spa, the FIT® fitness center, and GLOW, an exclusive adults-only pool with 360º rooftop views. Enhancing the guest experience, Whatever/Whenever® service ensures that every request is met with seamless efficiency.
About The Brand
W Hotels’ mission is to Ignite Curiosity, Expand Worlds. We are a place to experience life. We’re here to open doors and open minds. We are constantly inspired by new faces and new experiences. A tuned-in, up-for-anything spirit is at our core and has made us renowned for reinventing the norms of luxury around the globe. Whatever/Whenever is our culture and service philosophy that brings our guests’ passions to life. If you are original, innovative, and always looking towards the future of what’s possible, welcome to W Hotels. In joining W Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Responsabilities
The job of a welcome desk agent is to ensure that our guests are greeted upon arrival and provided with an efficient check-in. A responsibility during check in is to ensure that all guest preferences are fulfilled as well as retrieving all necessary guest information like the method of payment.
The Welcome Desk is often the first point of contact for guests, we need to be extremely knowledgeable of the hotel, the facilities and the area. Communication with other departments is very important to ensure an efficient operation. Multitasking will be part of the job and you should be able to remain calm in sometimes busy situations. As a Welcome Desk Agent we occasionally have to deal with difficult situations, you should be confident in dealing with those as well.
W is all about creating memorable experience, and we encourage all of our talents to be creative and go the extra mile for our guests.
Being a Welcome Desk Agent you are also responsible for the lasting impression of the hotel: during check-out I ensure that the guests enjoyed their experience. The billing needs to be accurate and payment needs to be obtained.
The Welcome Desk is covered 24/7 and the different shifts are rotated between all talents. We all take great pride in being part of the team: knowing we help build memories and making their stay special together!
Requirements
Minimum of 1-year experience in the same or similar role
Fluent in Spanish/ English & other languages are a plus.
Experience in the luxury hospitality segment is an advantage
Profile
You possess high levels of organizational skills and efficiency and are able to work under pressure. As "Talent" you represent the W lifestyle to our guests. You are the heart inside the brand - you bring it to life. We don't call W employees "Talent" for nothing. Creative. Exciting. Innovative. W Talent are naturally attracted to the Brand - they "get it"! W Talent are as unique as the brand itself, and cultivate the witty, whimsical, cool W environment. We push the envelope, raise the bar, and strive to be the best.
If you are the right candidate, you will be passionate about the W brand. You'll have an upbeat and positive attitude and you are someone who enjoys a challenge! You thrive from working in a high pressure and high volume environment and can think and act quickly if need be. You are a team player and enjoy building relationships with colleagues and customers alike. You generally have a work hard/play hard attitude to life and you enjoy having fun at work as well!
Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
W Hotels’ mission is to Ignite Curiosity, Expand Worlds. We are a place to experience life. We’re here to open doors and open minds. We are constantly inspired by new faces and new experiences. A tuned-in, up-for-anything spirit is at our core and has made us renowned for reinventing the norms of luxury around the globe. Whatever/Whenever is our culture and service philosophy that brings our guests’ passions to life. If you are original, innovative, and always looking towards the future of what’s possible, welcome to W Hotels. In joining W Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.