¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.194Comercial y Ventas
1.054Informática e IT
941Adminstración y Secretariado
769Comercio y Venta al Detalle
548Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
472Desarrollo de Software
457Industria Manufacturera
420Educación y Formación
396Derecho y Legal
303Marketing y Negocio
282Instalación y Mantenimiento
274Sanidad y Salud
163Diseño y Usabilidad
161Arte, Moda y Diseño
149Publicidad y Comunicación
129Hostelería
117Contabilidad y Finanzas
110Artes y Oficios
107Construcción
104Recursos Humanos
93Alimentación
72Atención al cliente
69Producto
46Inmobiliaria
44Turismo y Entretenimiento
44Banca
37Seguridad
33Farmacéutica
28Cuidados y Servicios Personales
23Energía y Minería
17Social y Voluntariado
13Seguros
4Deporte y Entrenamiento
3Telecomunicaciones
3Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Sales Admin Coordinator
NuevaMarriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Sales Admin Coordinator
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
.
Additional Information
Job Number 25177860
Job Category Sales & Marketing
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
Realizar tareas generales de oficina a fin de apoyar Ventas y Mercadeo (p. ej. archivar, enviar mensajes electrónicos, transcribir información, enviar faxes, fotocopiar). Preparar documentos relacionados con las ventas a través de todo el proceso de ventas (p. ej. propuestas, contratos o pedidos de banquetes para eventos). Promover la conciencia de la imagen de la marca tanto interna como externamente. Gather materials and assemble information packages (e.g., brochures, promotional materials). Utilizar técnicas de venta que maximicen los ingresos mientras se mantiene la lealtad actual de los huéspedes a Marriott. Ingresar, retirar, conciliar y verificar la información (p. ej. comisiones, iniciativas, terceros) con un software relacionado con el proceso de ventas. Responder las preguntas de los huéspedes con respecto a las instalaciones y los servicios del establecimiento (p. ej. horarios de actividades, tarifas y tipos de habitaciones, paquetes, promociones, entretenimiento, restaurantes, eventos especiales). Servir como punto de contacto con los clientes y comunicarse con ellos por teléfono y correo electrónico para responder a sus preguntas y solicitudes. Cumplir con todas las políticas y los procedimientos de la compañía, asegurarse de que el uniforme y la apariencia personal sean pulcras y profesionales, mantener la confidencialidad de la información patentada y proteger los bienes de la compañía. Recibir y reconocer a todos los huéspedes de acuerdo con los estándares de la compañía; anticiparse a sus necesidades de servicio y atenderlas y agradecerles con aprecio genuino. Hablar con los demás utilizando un lenguaje claro y profesional, preparar y revisar los documentos escritos de manera exacta y completa y atender los teléfonos utilizando el protocolo adecuado. Cultivar y mantener relaciones laborales positivas con los demás; apoyar al equipo para alcanzar los objetivos comunes; escuchar y responder de manera apropiada las inquietudes de los demás empleados. Acatar las expectativas y los estándares de garantía de la calidad. Mover, levantar, transportar, empujar, arrastrar y ubicar sin ayuda objetos que pesen 10 libras o menos.Ejecutar otros deberes de trabajo razonables solicitados por supervisors.
APTITUDES DESEABLES
Educación: Título de estudios secundarios o certificado equivalente de un programa de Desarrollo de Educación General
(General Educational Development, GED).
Experiencia laboral afín: Al menos 1 año de experiencia laboral afín.
Experiencia como supervisor: No se requiere experiencia como supervisor.
Licencia o certificación: Ninguna
En Marriott International, nos comprometemos a ofrecer igualdad de oportunidades, a hacer que todos se sientan bienvenidos y a facilitar el acceso a oportunidades laborales. Promovemos activamente un entorno en el que se valora y celebra la diversidad de orígenes de nuestros asociados. Nuestra gran fortaleza yace en la exquisita fusión de culturas, talentos y experiencias de nuestros asociados. Nos comprometemos a no discriminar por motivos de discapacidad, condición de veterano u otras características protegidas por la legislación vigente.
Con más de 100 hoteles galardonados en todo el mundo, las damas y caballeros de The Ritz-Carlton crean experiencias tan excepcionales que el huésped recuerda durante mucho tiempo, incluso cuando ya se ha ido. Queremos atraer a los mejores profesionales del sector hotelero del mundo para que creen recuerdos duraderos, ya que creemos que todos tienen éxito cuando están empoderados para ser creativos, amables y compasivos.
Todos los días, establecemos los estándares para un servicio de lujo excepcional y especial en todo el mundo y nos enorgullecemos de brindar excelencia en el cuidado y el confort de los huéspedes.
Tu función será asegurarte de que los “estándares de oro” de The Ritz-Carlton se cumplan con amabilidad y atención todos los días. Los estándares de oro son la base de The Ritz-Carlton, lo que nos guía para que cada día sea mejor que el anterior. Gracias a esta base y la creencia de que nuestra cultura conduce al éxito, The Ritz Carlton se ha ganado la reputación de marca mundial líder en el sector hotelero de lujo. Como parte del equipo, aprenderás y pondrás en práctica los estándares de oro, como la promesa del empleado, el credo y los valores de servicio. Además, te prometemos que te ofreceremos la oportunidad de estar orgulloso del trabajo que haces y de tu equipo.
Al unirte a The Ritz-Carlton, te unes a una cartera de marcas con Marriott International. Estarás donde puedes llevar a cabo tu mejor trabajo, comenzarás a cumplir tu propósito, formarás parte de un increíble equipo mundial y te convertirás en tu mejor versión.
Runner-Food & Beverage MB**
2 nov.Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Runner-Food & Beverage MB**
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
.
Additional Information
Job Number 25175966
Job Category Food and Beverage & Culinary
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Part Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
In Marriott International ci impegniamo a essere un datore di lavoro con pari opportunità, ad accogliere tutti e a favorire l'accesso alle opportunità. Promuoviamo attivamente un ambiente in cui le esperienze pregresse di ogni nostro dipendente vengono valorizzate e celebrate. La nostra più grande forza risiede nel ricco mix di cultura, talento e competenze dei nostri dipendenti. Ci impegniamo a non discriminare su qualsiasi base protetta, tra cui la disabilità, lo status di veterano o altre basi protette dalla legge.
Con oltre 100 strutture premiate in tutto il mondo, il personale The Ritz-Carlton crea momenti talmente straordinari da rendere indimenticabili le esperienze degli ospiti. Attraiamo i migliori professionisti del settore ricettivo del mondo, in grado di dare vita a ricordi che durano per sempre, nella convinzione che tutti possono trovare la propria realizzazione quando sono messi in condizione di essere creativi, premurosi e comprensivi.
Ogni giorno ridefiniamo gli standard dei servizi di lusso più speciali e straordinari in tutto il mondo e siamo orgogliosi di offrire l'eccellenza nella cura e nel comfort dei nostri ospiti.
Il tuo ruolo sarà di garantire che gli "standard di eccellenza" The Ritz-Carlton siano erogati ogni giorno con cortesia e attenzione. Gli standard di eccellenza costituiscono il fondamento di Ritz-Carlton e sono ciò che ci spinge a migliorarci giorno dopo giorno. È su queste basi e sulla convinzione che la nostra cultura sia fondamentale per il successo che The Ritz Carlton si è guadagnato la reputazione di brand leader mondiale nell'accoglienza di lusso. In qualità di componente del nostro team imparerai e rappresenterai gli standard di eccellenza, come la Promessa dei dipendenti, il Credo e i Valori del servizio. E la nostra promessa a te è di offrirti la possibilità di provare orgoglio per il lavoro che svolgi e per le persone con cui lavori.
Entrando a far parte di Ritz-Carlton ti unirai a un portfolio di brand con Marriott International. Scegli un ambiente dove puoi svolgere al meglio il tuo lavoro, iniziare il tuo percorso verso i tuoi obiettivi, entrare a far parte di un fantastico team globale e diventare la versione migliore di te.
Runner-Food & Beverage MB**
2 nov.Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Runner-Food & Beverage MB**
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
. LESS
Additional Information
Job Number 25175966
Job Category Food and Beverage & Culinary
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Part Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
Position Summary
Complete closing duties, including storing all reusable goods, breaking down goods, cleaning all equipment and areas, returning equipment to proper locations, locking refrigerators, restocking items, turning off lights, locking doors, and completing daily cleaning checklist. Set up, stock, and maintain work areas. Inspect the cleanliness and presentation of all china, glass, and silver prior to use. Maintain cleanliness of work areas throughout the day, practicing clean-as-you-go procedures.
Follow all company and safety and security policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards. Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance. Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Preferred Qualifications
Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.
Related Work Experience: No related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law.
At more than 100 award-winning properties worldwide, The Ritz-Carlton Ladies and Gentlemen create experiences so exceptional that long after a guest stays with us, the experience stays with them. Attracting the world’s top hospitality professionals who curate lifelong memories, we believe that everyone succeeds when they are empowered to be creative, thoughtful and compassionate.
Every day, we set the standard for rare and special luxury service the world over and pride ourselves on delivering excellence in the care and comfort of our guests.
Your role will be to ensure that the “Gold Standards” of The Ritz-Carlton are delivered graciously and thoughtfully every day. The Gold Standards are the foundation of The Ritz-Carlton and are what guides us each day to be better than the next. It is this foundation and our belief that our culture drives success by which The Ritz Carlton has earned the reputation as a global brand leader in luxury hospitality. As part of our team, you will learn and exemplify the Gold Standards, such as our Employee Promise, Credo and our Service Values. And our promise to you is that we offer the chance to be proud of the work you do and who you work with.
In joining The Ritz-Carlton, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Runner-Food & Beverage
2 nov.Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Runner-Food & Beverage
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
.
Additional Information
Job Number 25175966
Job Category Food and Beverage & Culinary
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Part Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
営業終了時の業務を完了する。これには、再利用可能な物品の収納、品物の分解、設備やエリアの清掃、備品の所定位置への返却、冷蔵庫の施錠、アイテムの補充、照明の消灯、ドアの施錠、そして毎日の清掃チェックリストの完了が含まれる。作業エリアの設営、在庫管理、維持を行う。使用前に全ての食器、グラス、シルバーの清潔さと見栄えを点検する。作業中は清掃を心がけ、清掃しながら作業を進める。
すべての会社および安全およびセキュリティのポリシーと手順に従います。メンテナンスの問題、安全上の危険、事故、または怪我を報告します。安全トレーニングと認定を受けます。制服と個人の身だしなみが清潔でプロフェッショナルであることを確認します。専有情報の機密性を維持し、会社の資産を保護します。すべての同僚をサポートし、尊厳と敬意を持って扱います。チームが共通の目標を達成できるようにサポートします。品質保証の期待と基準に準拠します。50 ポンド以下の物体を補助なしで移動、持ち上げ、運び、押し、引っ張り、配置します。長時間または勤務シフト全体にわたって立ち、座り、または歩きます。さまざまな形式 (小さな文字など) の情報を読み、視覚的に確認します。さまざまなサイズと重量の物体をつかみ、回転させ、操作します。これには、細かい運動能力と手と目の協調が必要です。頭上と膝の下に手を伸ばし、曲げ、ねじり、引っ張り、身をかがめます。傾斜した、不均一な、または滑りやすい表面や段差を乗り越えます。階段やサービス ランプを上り下りします。会社の基準に従ってすべてのゲストを歓迎し、挨拶します。明確で専門的な言葉を使用して他の人と話し、適切なエチケットを使用して電話に出ます。スーパーバイザーから要求されたその他の合理的な職務を遂行します。
望ましい資格
学歴: 高校卒業証書または G.E.D. と同等。
関連業務経験: 関連業務経験は不要ですが、食品および飲料業界での以前の経験が望ましいです。
監督経験: 監督経験はありません。
ライセンスまたは認定: なし
マリオットインターナショナルでは、機会均等の雇用主として、すべての人を歓迎し、機会を提供するよう努めています。アソシエイトひとり一人のバックグラウンドが評価され、尊重される環境を積極的に育んでいます。私たちの最大の強みは、アソシエイトの様々な文化、才能、経験が豊かに融合している点にあります。当社は、身体障害者、退役軍人、あるいは準拠法によって保護されるその他の根拠を含め、あらゆる根拠に基づく差別の撤廃に取り組んでいます。
のスタッフは、受賞歴のある世界各地の100を超えるホテル/リゾートで、滞在後も長くお客様の記憶に残り続ける破格の体験を創出しています。生涯の思い出を作る世界トップクラスのホスピタリティのプロフェッショナルが集まるザ・リッツ・カールトンは、創造性、思慮深さ、思いやりが発揮できる環境があれば、誰もが成功できると信じています。
私たちは常に、世界中で稀有で特別なラグジュアリーサービスを代表し、お客様に最高の気配りと快適さを提供することに誇りを持っています。
ここで働く人の役割は、ザ・リッツ・カールトンの「ゴールドスタンダード」が毎日優雅に、心を込めて提供されるようにすることです。ゴールドスタンダードはザ・リッツ・カールトンの基盤であり、毎日よりよい一日を目指す私たちの指針です。ザ・リッツ・カールトンがラグジュアリーホスピタリティのグローバルブランドリーダーとして高い評価を得ているのは、この基盤、そして企業文化が成功を導くという信念のたまものです。私たちのチームの一員になると、従業員への約束、信条、サービスバリューなどのゴールドスタンダードを学び、それを体現することが求められます。同時に私たちは、仕事や同僚を誇りに思えるような機会と環境を提供することを約束します。
ザ・リッツ・カールトンの一員になると、マリオット・インターナショナルのブランドポートフォリオに加わることになります。最高の仕事をして 、目標を達成し 、素晴らしいグローバルチームに参加し、最高の自分になることができる場所で働いてみませんか。
Runner-Food & Beverage
2 nov.Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Runner-Food & Beverage
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
.
Additional Information
Job Number 25175966
Job Category Food and Beverage & Culinary
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Part Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
萬豪國際集團致力於成為平等提供就業機會的雇主,歡迎所有人並為其提供入職機會。我們積極營造包容的環境,尊重並讚揚各員工的獨特背景。我們的最大優勢在於全體員工豐富文化、才能和經驗的融合。我們承諾所有受法律保護之基礎上的零歧視,包括身障、退役身分或受其他適用法律保護的其他情況。
在全球百餘家備受認可的麗思卡 爾頓酒店中,每 位員工都力爭為賓客締造歷 久彌新的非凡體驗-恆久雋永,難以忘懷。全球各地的飯店英才在此匯聚,匠心呈獻終生難忘的珍貴時光,我們深信,創意靈感、貼心關懷和將心比心是我們走向成功的核心所在。
我們無時無刻不在超越飯店行業的要求、樹立豪華服務的標杆,我們也為賓客悅享真誠關懷和舒心體驗而深感自豪。
您的職責是始終以優雅風度用心提供周到服務,踐行麗思卡 爾頓「黃金標準」。黃金準則是麗思卡 爾頓的品牌根基,指引我們一步步 走向更好。正是這一品牌根基和文化理念使麗思卡 爾頓一步步 邁向成功,贏得了全球豪華飯店品牌佼佼者的聲譽。加入麗思卡 爾頓團隊,學習我們的員工承諾、信條和服務準則,實踐黃金雕準,磨練您的技能。我們在此承諾,每 一位員工都將為選擇這份事業和擁有出色同事感到自豪。
加入麗思卡 爾頓,便是加入萬豪國際集團的非凡品牌組合。從這裡 揚帆啟程,發揮個人價值,追求 人生目標,加入 卓越國際團隊,展現 真我風采。
Runner-Food & Beverage
2 nov.Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Runner-Food & Beverage
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
.
Additional Information
Job Number 25175966
Job Category Food and Beverage & Culinary
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Part Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
شركة ماريوت الدولية هي شركة توفر فرص توظيف متكافئة. نؤمن بتوظيف قوى عاملة متنوعة الخلفيات والحفاظ على ثقافة شاملة تهتم بالأشخاص في المقام الأول. نلتزم بعدم التمييز على أي أساس محمي، مثل الإعاقة وحالة المحاربين القدماء، أو أي أساس آخر يغطيه القانون المعمول
في أكثر من 100 فندق حائز على جوائز في جميع أنحاء العالم، يخلق فندق ريتز كارلتون للسيدات والرجال تجارب استثنائية للغاية لدرجة أنه بعد فترة طويلة من إقامة الضيف معنا، تبقى التجربة معه. من خلال جذب أفضل محترفي الضيافة في العالم الذين يرسمون ذكريات تدوم مدى الحياة، نعتقد أن الجميع ينجحون عندما يتم تمكينهم من أن يكونوا مبدعين ومفكرين ومتعاطفين.
كل يوم، نضع معايير الخدمة الفاخرة النادرة والخاصة في جميع أنحاء العالم ونفخر بأنفسنا لتقديم التميز في رعاية وراحة ضيوفنا.
سيكون دورك هو ضمان تقديم "المعايير الذهبية" لفندق الريتز كارلتون بلطف وعناية كل يوم. المعايير الذهبية هي أساس فندق الريتز كارلتون وهي ما يرشدنا كل يوم لنكون أفضل من اليوم التالي. هذا هو الأساس وإيماننا بأن ثقافتنا هي الدافع وراء النجاح الذي من خلاله اكتسب فندق الريتز كارلتون سمعة باعتباره علامة تجارية عالمية رائدة في مجال الضيافة الفاخرة. كجزء من فريقنا، ستتعلم وتجسد المعايير الذهبية، مثل وعد الموظف والعقيدة وقيم الخدمة الخاصة بنا. ووعدنا لك هو أننا نقدم الفرصة لتكون فخورًا بالعمل الذي تقوم به ومع من تعمل معه.
عند الانضمام إلى فندق الريتز كارلتون، فإنك تنضم إلى مجموعة من العلامات التجارية مع ماريوت الدولية. كن في المكان الذي يمكنك فيه القيام بأفضل أعمالك، وابدأ هدفك، وانتمي إلى فريق عالمي مذهل، لتصبح أفضل نسخة منك.
Engineer-Maintenance
2 nov.Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Engineer-Maintenance
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
.
Additional Information
Job Number 25164485
Job Category Engineering & Facilities
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
Marriott International bietet als Arbeitgeber Chancengleichheit, eine Willkommenskultur und vielfältige Möglichkeiten zur beruflichen Weiterentwicklung. Wir fördern aktiv ein Umfeld, in dem die einzigartigen Hintergründe unserer Mitarbeitenden wertgeschätzt werden. Unsere größte Stärke liegt in der Vielfalt der Kulturen, Talente und Erfahrungen unserer Mitarbeitenden. Wir verpflichten uns zur Nichtdiskriminierung in Bezug auf geschützte Merkmale, einschließlich Behinderung, Veteranenstatus oder andere durch geltendes Recht geschützte Merkmale.
In mehr als 100 preisgekrönten Häusern weltweit schaffen die Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter des The Ritz-Carlton so außergewöhnliche Erlebnisse, dass diese Gästen noch lange nach dem Aufenthalt in Erinnerung bleiben. Wir sprechen die international besten Hotellerie-Profis an, die Erinnerungen für ein Leben kreieren, und sind davon überzeugt, dass jeder erfolgreich sein kann, wenn er die Möglichkeit hat, kreativ, durchdacht und mitfühlend zu handeln.
Jeden Tag setzen wir international Standards für besonders luxuriösen Service, wie man ihn heute selten findet. Und wir sind stolz darauf, unseren Gästen herausragende Fürsorge und Komfort zu bieten.
Ihre Rolle besteht darin, dafür Sorge zu tragen, dass die "Goldstandards" von The Ritz-Carlton jeden Tag anmutig und durchdacht erfüllt werden. Die Goldstandards dienen als Grundlage des The Ritz-Carlton und motivieren uns, jeden Tag noch besser als am Vortag zu werden. Mit diesem Ansatz und der festen Überzeugung, dass unsere Kultur der Erfolgsmotor ist, hat The Ritz-Carlton sich international den Ruf als Markenführer im Bereich Luxury Hospitality verdient. Als Teil unseres Teams lernen Sie die Goldstandards kennen, etwa unser Versprechen gegenüber Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern, unser Credo und unsere Servicewerte. Und Ihnen versprechen wir, dass Sie bei uns die Gelegenheit bekommen, stolz auf Ihre Arbeit und Ihre Kolleginnen und Kollegen zu sein.
Bei The Ritz-Carlton werden Sie Teil des Markenportfolios von Marriott International . Hier können Sie Ihr Bestes geben, Ihre Bestimmung finden , einem fantastischen globalen Team angehören und das Beste aus sich herausholen .
Engineer-Maintenance
2 nov.Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Engineer-Maintenance
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
.
Additional Information
Job Number 25164485
Job Category Engineering & Facilities
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
In Marriott International ci impegniamo a essere un datore di lavoro con pari opportunità, ad accogliere tutti e a favorire l'accesso alle opportunità. Promuoviamo attivamente un ambiente in cui le esperienze pregresse di ogni nostro dipendente vengono valorizzate e celebrate. La nostra più grande forza risiede nel ricco mix di cultura, talento e competenze dei nostri dipendenti. Ci impegniamo a non discriminare su qualsiasi base protetta, tra cui la disabilità, lo status di veterano o altre basi protette dalla legge.
Con oltre 100 strutture premiate in tutto il mondo, il personale The Ritz-Carlton crea momenti talmente straordinari da rendere indimenticabili le esperienze degli ospiti. Attraiamo i migliori professionisti del settore ricettivo del mondo, in grado di dare vita a ricordi che durano per sempre, nella convinzione che tutti possono trovare la propria realizzazione quando sono messi in condizione di essere creativi, premurosi e comprensivi.
Ogni giorno ridefiniamo gli standard dei servizi di lusso più speciali e straordinari in tutto il mondo e siamo orgogliosi di offrire l'eccellenza nella cura e nel comfort dei nostri ospiti.
Il tuo ruolo sarà di garantire che gli "standard di eccellenza" The Ritz-Carlton siano erogati ogni giorno con cortesia e attenzione. Gli standard di eccellenza costituiscono il fondamento di Ritz-Carlton e sono ciò che ci spinge a migliorarci giorno dopo giorno. È su queste basi e sulla convinzione che la nostra cultura sia fondamentale per il successo che The Ritz Carlton si è guadagnato la reputazione di brand leader mondiale nell'accoglienza di lusso. In qualità di componente del nostro team imparerai e rappresenterai gli standard di eccellenza, come la Promessa dei dipendenti, il Credo e i Valori del servizio. E la nostra promessa a te è di offrirti la possibilità di provare orgoglio per il lavoro che svolgi e per le persone con cui lavori.
Entrando a far parte di Ritz-Carlton ti unirai a un portfolio di brand con Marriott International. Scegli un ambiente dove puoi svolgere al meglio il tuo lavoro, iniziare il tuo percorso verso i tuoi obiettivi, entrare a far parte di un fantastico team globale e diventare la versione migliore di te.
Engineer-Maintenance
2 nov.Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Engineer-Maintenance
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
.
Additional Information
Job Number 25164485
Job Category Engineering & Facilities
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
ที่แมริออท อินเตอร์เนชั่นแนล เรามุ่งมั่นทุ่มเทในการเป็นนายจ้างผู้มอบโอกาสที่เท่าเทียมกัน โดยยินดีต้อนรับและมอบการเข้าถึงโอกาสให้กับทุกคน เราเสริมสร้างสภาพแวดล้อมที่ให้ความสำคัญและเฉลิมฉลองภูมิหลังที่ไม่เหมือนใครของพนักงานของเราอย่างจริงจัง จุดแข็งที่สุดของเราคือการผสมผสานอันหลากหลายของวัฒนธรรม ความสามารถ และประสบการณ์ของพนักงาน เราให้คำมั่นในการไม่เลือกปฏิบัติในทุกพื้นฐานที่ได้รับการคุ้มครอง ซึ่งรวมถึงความทุพพลภาพ สถานภาพทหารผ่านศึก หรือพื้นฐานอื่นๆ ซึ่งได้รับการคุ้มครองโดยกฎหมายที่บังคับใช้
ในฐานะโรงแรมที่ได้รับรางวัลมากกว่า 100 แห่งทั่วโลก The Ritz-Carlton Ladies and Gentlemen สร้างสรรค์ประสบการณ์สุดพิเศษสุดและจะคงอยู่ในความทรงจำหลังจากการเข้าใช้บริการของผู้เข้าพัก และประสบการณ์ก็จะอยู่กับผู้เข้าพัก การดึงดูดผู้เชี่ยวชาญด้านการบริการชั้นนำของโลกที่ดูแลสร้างสรรค์ความทรงจำตลอดชีวิต เราเชื่อว่าทุกคนจะประสบความสำเร็จได้เมื่อได้รับพลังความคิดสร้างสรรค์ มีความละเอียดรอบคอบ และมีความเห็นอกเห็นใจ
ทุกวัน เรากำหนดมาตรฐานสำหรับบริการหรูหราสุดพิเศษและเป็นเอกลักษณ์ทั่วโลก และภูมิใจในการนำเสนอความเป็นเลิศในการดูแลและมอบความสะดวกสบายแก่ผู้เข้าพักของเรา
บทบาทของคุณคือแน่ใจว่าได้ส่งมอบ "มาตรฐานชั้นเลิศ" ของ The Ritz-Carlton อย่างสง่างามและครบถ้วนสมูบรณ์ทุกวัน มาตรฐานชั้นเลิศเป็นรากฐานของ The Ritz-Carlton และเป็นแนวทางให้เราทำงานในแต่ละวันให้ดีกว่าในวันถัดไป รากฐานนี้และความเชื่อของเราที่ว่าวัฒนธรรมของเราขับเคลื่อนความสำเร็จโดยที่ The Ritz Carlton ได้รับชื่อเสียงในฐานะผู้นำแบรนด์ระดับโลกในด้านการบริการที่หรูหรา ในฐานะส่วนหนึ่งของทีมของเรา คุณจะได้เรียนรู้และเป็นแบบอย่างตามมาตรฐานชั้นเลิศ เช่น คำสัญญาของพนักงาน หลักการ Credo และค่านิยมในการให้บริการของเรา และสัญญาของเรากับคุณคือเราจะมอบโอกาสในการเสริมสร้างความภาคภูมิใจในการทำงานที่คุณทำและคนที่คุณทำงานด้วย
การร่วมงานกับ The Ritz-Carlton หมายถึงการได้ร่วมงานกับแบรนด์โรงแรมในเครือ Marriott International ซึ่งเป็น ที่ที่คุณจะทำงานได้อย่างสุดความสามารถและเต็มศักยภาพ เริ่มต้น เป้าหมายของคุณ เป็นส่วนหนึ่งข องทีมระดับโลกที่มีความเป็นเลิศ และเป็น ตัวคุณในเวอร์ชันที่ดีที่สุด