¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
10Comercial y Ventas
7Adminstración y Secretariado
6Derecho y Legal
4Desarrollo de Software
3Ver más categorías
Industria Manufacturera
3Ingeniería y Mecánica
3Transporte y Logística
3Artes y Oficios
2Educación y Formación
2Instalación y Mantenimiento
2Marketing y Negocio
2Recursos Humanos
2Sanidad y Salud
2Ciencia e Investigación
1Comercio y Venta al Detalle
1Cuidados y Servicios Personales
1Hostelería
1Producto
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Atención al cliente
0Banca
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Deporte y Entrenamiento
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Inmobiliaria
0Publicidad y Comunicación
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Singularu
Valladolid, ES
Responsable de tienda Calle Santiago, Valladolid- Temporal
Singularu · Valladolid, ES
¡Buscamos Responsable de tienda en Calle Santiago, Valladolid!
¡Somos una marca de joyas hechas a mano con mucho amor y muchísima personalidad! 💎💄
Singularu es una empresa joven, pero llena de ambición, formada por un equipo de casi 300 personas super motivadas y a la que nos encanta nuestro trabajo. De la mano de proveedores nacionales, apostamos por ofrecer la mejor calidad en todas nuestras piezas a precios asequibles.
¡Porque sí es posible que todas podamos llevar piezas únicas!
El rosa es nuestro color 🤩, utilizamos palabras como “holi” y “besis” y los memes son nuestra principal forma de expresión. Hablamos siempre en femenino. Nos encanta comer (especialmente pizza). 🍕 Vamos a 200km/hora y podemos cambiar de idea 20 veces en un solo minuto. Tenemos estilos distintos pero perseguimos los mismos objetivos. Nos encanta trabajar en equipo, los ataques de risa, las ideas locas y las cosas bonitas.
Acerca del rol: 🔎
La persona que queremos incorporar en nuestro equipo cogerá el rol de responsable de tienda; pieza imprescindible en nuestro equipo de retail y que se encargará de darle mucho mimo al equipo y a las clientas en tienda, haciéndoles sentir super especiales. ¡Porque así es como lo sentimos!💥
Los títulos académicos no nos importan, lo que sí que necesitamos es que seas una persona organizada, comprometida y con ganas de mejorar día a día. Además valoraremos mucho que tengas experiencia previa en Retail y en el rol de Store Manager, especialmente en Joyería.💍💗
Nuestros valores como equipo 🚀
💍 OUR GIRLS ALWAYS COME FIRST
💕 TEAM WORK, DREAM WORK
⚙ TRUST THE PROCESS
✨ ALWAYS PROACTIVE & POSITIVE
🙌 ENJOY ALL OF IT
En Singularu, lo que nos hace brillar por fuera y por dentro son nuestros valores. Por eso, nos comprometemos a hacer de nuestra empresa un espacio donde la igualdad de oportunidades y la diversidad van primero. 💖
¡Únete al brillo Singularu y envíanos tu CV si te sientes identificado/a con la vacante! ✨
¡La actitud lo es TODO para nosotras!
Randstad
Valladolid, ES
Becario de recursos humanos
Randstad · Valladolid, ES
Buscamos becarios/as para incorporar a nuestro equipo de Skilled Trade en nuestras oficinas de Valladolid, para la selección de oficios cualificados.
Funciones:
Adquisición de conocimientos prácticos en tareas relacionadas con:
-Área de selección: Tratamiento de fuentes de reclutamiento, criba curricular, preselección telefónica de candidatos, actualización BBDD, entrevistas a candidatos, búsqueda directa, publicación de ofertas, redacción de informes...
- Gestión administrativa del área de RRHH, incluyendo elaboración y gestión de documentación laboral, altas en Seguridad Social, seguimiento de contratos, y archivo.
Quirónprevención
Valladolid, ES
29183 / Técnico intermedio PRL - RP - Valladolid (5 de agosto - 20 de septiembre)
Quirónprevención · Valladolid, ES
En Quirónprevención, buscamos contar con el mejor talento, el tuyo. Somos la compañía líder en el sector y queremos que formes parte de un gran proyecto en expansión y que tiene siempre presente que las personas son lo primero.
¡Ayúdanos a marcar la diferencia!
En el departamento de Recursos Humanos estamos al servicio de los profesionales internos y de aquellos que están por venir, por eso tenemos unos criterios sólidos:
- Las personas, el activo más importante de nuestra empresa.
- Compartimos y transmitimos el valor de nuestra vocación.
- La curiosidad y la creatividad nuestro ADN.
- El compromiso de promover la igualdad de oportunidades, basándonos en un sistema de mérito profesional, garantizando asimismo la igualdad efectiva de mujeres y hombres.
Seleccionamos un Técnico o Técnica de Prevención de Riesgos Laborales de Nivel Intermedio en Valladolid, para llevar a cabo las funciones relativas al Recurso Preventivo en obra con uno de nuestros clientes más importantes.
Las funciones a realizar comprenden el seguimiento y supervisión de los trabajos en materia de prevención de riesgos laborales, vigilancia del cumplimiento de las actividades preventivas, su eficacia y adecuación a los riesgos. Control de las medidas de seguridad, observación de las deficiencias en el cumplimiento de las actividades preventivas, así como reportar e indicar para su inmediato cumplimiento. Control del correcto uso de EPIS y elaboración de informes entre otras funciones.
Se ofrece:
- Contrato circunstancial a jornada completa.
- Horario distribuido de lunes a viernes con los descansos establecidos.
- Salario de mercado.
- Soporte continuo de nuestra estructura de más de 2500 Técnicos a nivel nacional e internacional. Asesoría jurídica.
- Somos líderes en tecnología e innovación, herramientas informáticas de última generación que permiten al personal técnico desarrollar sus funciones de una manera más ágil y eficiente.
- Convenio propio y beneficios sociales con importantes mejoras respecto al sector:
- 30 días laborales de vacaciones y 24 y 31 de diciembre no laborales. Mejoras en permisos retribuidos.
- Fondo de ayudas a la persona trabajadora para gastos de enfermedad grave, situaciones de especial necesidad, gastos oftalmológicos, dentales y ortopedia entre otros.
- Plan de pensiones de empleo, obsequio de Navidad, premio de permanencia, así como ayudas para descendientes menores de edad y estudios, anticipos de nómina y préstamos al personal.
- Retribución flexible (seguro de salud, restauración, transporte y guardería entre otros).
- Consultas de psicología gratuitas. Talleres de bienestar y gimnasio virtual.
- Seguro de vida y accidentes.
- Formación continua a través de nuestra Universidad Corporativa.
- Desarrollo profesional, promoción y movilidad interna a través de nuestros más de 230 centros repartidos por todo el territorio nacional. Política de movilidad internacional.
- Acciones para fomentar nuestros valores corporativos.
- Formación como Técnico Intermedio en Prevención de Riesgos Laborales.
- Se valorarán Técnicos/as de nivel Superior o con el curso básico de 60 horas.
- Experiencia previa realizando funciones relativas al recurso preventivo o funciones similares a las descritas.
Quirónprevención
Valladolid, ES
29184 / Técnico intermedio PRL - RP - Valladolid (5 de agosto - 20 de septiembre)
Quirónprevención · Valladolid, ES
En Quirónprevención, buscamos contar con el mejor talento, el tuyo. Somos la compañía líder en el sector y queremos que formes parte de un gran proyecto en expansión y que tiene siempre presente que las personas son lo primero.
¡Ayúdanos a marcar la diferencia!
En el departamento de Recursos Humanos estamos al servicio de los profesionales internos y de aquellos que están por venir, por eso tenemos unos criterios sólidos:
- Las personas, el activo más importante de nuestra empresa.
- Compartimos y transmitimos el valor de nuestra vocación.
- La curiosidad y la creatividad nuestro ADN.
- El compromiso de promover la igualdad de oportunidades, basándonos en un sistema de mérito profesional, garantizando asimismo la igualdad efectiva de mujeres y hombres.
Seleccionamos un Técnico o Técnica de Prevención de Riesgos Laborales de Nivel Intermedio en Valladolid, para llevar a cabo las funciones relativas al Recurso Preventivo en obra con uno de nuestros clientes más importantes.
Las funciones a realizar comprenden el seguimiento y supervisión de los trabajos en materia de prevención de riesgos laborales, vigilancia del cumplimiento de las actividades preventivas, su eficacia y adecuación a los riesgos. Control de las medidas de seguridad, observación de las deficiencias en el cumplimiento de las actividades preventivas, así como reportar e indicar para su inmediato cumplimiento. Control del correcto uso de EPIS y elaboración de informes entre otras funciones.
Se ofrece:
- Contrato circunstancial a jornada completa.
- Horario distribuido de lunes a viernes con los descansos establecidos.
- Salario de mercado.
- Soporte continuo de nuestra estructura de más de 2500 Técnicos a nivel nacional e internacional. Asesoría jurídica.
- Somos líderes en tecnología e innovación, herramientas informáticas de última generación que permiten al personal técnico desarrollar sus funciones de una manera más ágil y eficiente.
- Convenio propio y beneficios sociales con importantes mejoras respecto al sector:
- 30 días laborales de vacaciones y 24 y 31 de diciembre no laborales. Mejoras en permisos retribuidos.
- Fondo de ayudas a la persona trabajadora para gastos de enfermedad grave, situaciones de especial necesidad, gastos oftalmológicos, dentales y ortopedia entre otros.
- Plan de pensiones de empleo, obsequio de Navidad, premio de permanencia, así como ayudas para descendientes menores de edad y estudios, anticipos de nómina y préstamos al personal.
- Retribución flexible (seguro de salud, restauración, transporte y guardería entre otros).
- Consultas de psicología gratuitas. Talleres de bienestar y gimnasio virtual.
- Seguro de vida y accidentes.
- Formación continua a través de nuestra Universidad Corporativa.
- Desarrollo profesional, promoción y movilidad interna a través de nuestros más de 230 centros repartidos por todo el territorio nacional. Política de movilidad internacional.
- Acciones para fomentar nuestros valores corporativos.
- Formación como Técnico Intermedio en Prevención de Riesgos Laborales.
- Se valorarán Técnicos/as de nivel Superior o con el curso básico de 60 horas.
- Experiencia previa realizando funciones relativas al recurso preventivo o funciones similares a las descritas.
Salzillo Global
Valladolid, ES
MONITOR/A DE MUSCULACIÓN Y CLASES DIRIGIDAS - VALLADOLID
Salzillo Global · Valladolid, ES
¿Te apasiona el mundo del fitness y el bienestar? ¿Disfrutas compartiendo tu energía con otras personas y acompañándolas en su progreso físico? ¡Esta puede ser tu oportunidad!
En Salzillo Global buscamos incorporar a nuestro equipo a un/a monitor/a de musculación y clases dirigidas con ganas de crecer profesionalmente en un entorno dinámico y saludable.
FUNCIONES PRINCIPALES
- Supervisión y acompañamiento técnico/a en sala de musculación.
- Impartición de clases dirigidas: mantenimiento, GAP, tercera edad, pilates, entre otras.
- Promoción de hábitos de vida saludable y atención personalizada a personas usuarias.
- Coordinación con el equipo técnico y personal de la instalación.
- Formación acreditada en sala de musculación y clases dirigidas.
- Experiencia suficiente para desarrollar el trabajo de forma autónoma y profesional.
- Disponibilidad a partir del 15 de septiembre de 2025.
- Se valorará muy positivamente la polivalencia y actitud proactiva.
En Salzillo Global, creemos firmemente en la igualdad de oportunidades y la no discriminación. Promovemos procesos de selección basados en el mérito y la diversidad, asegurando un entorno inclusivo donde todas las personas sean valoradas por su talento y aportaciones.
Philip Morris International
Valladolid, ES
B2B Sales Supervisor- Castilla y León
Philip Morris International · Valladolid, ES
At PMI, we’ve chosen to do something incredible. We’re totally transforming our business and building our future on smoke-free products with the power to improve the lives of a billion smokers worldwide
With huge change, comes huge opportunity. So, wherever you join us, you’ll enjoy the freedom dream up and deliver, better, brighter solutions and the space to move your career forward in endlessly different directions
Our Sales teams have a direct impact on our new mission: converting smokers to our ground-breaking, smoke-free IQOS products. They’re at the forefront of our total transformation as we roll out new stores and new products. It’s an energized, exciting, engaging experience.
If you want to make a life-changing impact on customers, there’s nowhere better to develop your career.
Philip Morris Spain is seeking talented people to join our sales team. As a sales supervisor you will plan and coordinate efficient use of all resources assigned in your area, in accordance with defined policies and strategies and the guidelines set out by the Area Manager. This is aimed at developing the business as much as possible in the corresponding market, by guaranteeing that the objectives marked for volume, devices, market share, visibility, contacts with consumers and presence.
Your Day To Day
- Business Plan
- Control and Follow U
- Management and Team Organization 80% of the job in field.
- New Business Opportunities
Who we’re looking for
- University Degree
- Master Degree (valuable)
- Native or near native in Spanish and fluent in English (C1)
- Proven experience as a Sales Supervisor or similar sales roles, ideally managing commercial teams.
- Excellent communication skills
- Valid EU work permit.
- Solution-oriented, analytical and creative problem solver with excellent knowledge in sales.
What We Offer
Our success depends on our talented employees who come to work here every single day with a sense of purpose and an appetite for progress.
Join PMI And You Too Can
- Seize the freedom to define your future and ours. We’ll empower you to take risks, experiment and explore.
- Be part of an inclusive, diverse culture, where everyone’s contribution is respected; collaborate with some of the world’s best people and feel like you belong.
- Pursue your ambitions and develop your skills with a global business – our staggering size and scale provides endless opportunities to progress.
- Take pride in delivering our promise to society: to deliver a smoke-free future
Auxiliar administrativo
2 jul.Grupo Crit
Valladolid, ES
Auxiliar administrativo
Grupo Crit · Valladolid, ES
Office Excel Word
📢 ¡Estamos contratando! Auxiliar Administrativo/a en Valladolid
¿Tienes formación en administración y te apasiona el trabajo organizado y metódico? Desde GRUPO CRIT buscamos para una importante empresa ubicada en Valladolid incorporar a su equipo un/a Auxiliar Administrativo/a a jornada completa.
🔹 ¿Qué harás en tu día a día?
- Gestión y tratamiento de contratos
- Validación, comunicación y seguimiento de firma de contratos
- Envío de documentación por correo electrónico
- Gestión del correo general y otras tareas administrativas
- Uso habitual de herramientas ofimáticas (Word, Excel, PDF)
🎯 Requisitos:
- Formación Profesional de Grado Medio en Administración o similar
- Manejo fluido del paquete Office (Word, Excel y PDF)
- Persona responsable, con atención al detalle y capacidad de organización
✨ ¿Qué ofrecemos?
- Incorporación a una empresa reconocida y consolidada
- Jornada completa con horario estable
- Buen ambiente laboral y posibilidades de desarrollo
- 🕒 Horario: Lunes a jueves: 9:00 a 18:00h. Viernes: 7:00 a 15:00h
- 📍 Ubicación: Paseo Alfredo Basanta, 1 – Local. 47001 Valladolid
📩 ¿Te interesa? No dudes en enviarnos tu CV o contactarme directamente por mensaje privado. ¡Queremos conocerte!
Horse Powertrain
Valladolid, ES
COMODITY MANAGER ( RSPM) TRANSMISSION AND COMPONENTS
Horse Powertrain · Valladolid, ES
Sobre Nosotros
HORSE es un líder global en la industria automotriz, dedicado a liderar soluciones de propulsión de bajas emisiones y combustibles alternativos. Con presencia en siete países, nuestra misión es impulsar la transición hacia un futuro sostenible mediante el desarrollo de sistemas de propulsión híbridos, sintéticos y alimentados con hidrógeno de próxima generación. Creemos en un enfoque pragmático hacia la descarbonización, reconociendo que no existe una solución única para lograr una movilidad sostenible.
En el corazón de nuestro éxito están nuestras personas. Fomentamos una cultura de innovación, colaboración e inclusión, asegurando que cada miembro del equipo se sienta valorado y empoderado. Nuestra presencia global no solo impulsa el avance tecnológico, sino que también genera oportunidades para el crecimiento personal y profesional.
Únete a HORSE y forma parte de un equipo que está transformando el futuro de la movilidad, mientras construyes una carrera que realmente importa.
Job Description
Nature and scope of responsibilities
The Commodity Purchasing Manager is responsible for achieving performance objectives within their scope, throughout the lifecycle of the projects or services for which they are responsible.
He/she organizes and coordinates purchasing activities (commodities and projects) by functionally steering buyers, contributes to the definition and application of the strategy (including the management of supplier panels) and the steering of suppliers within its scope.
In liaison with the various internal partner departments and in relation to the suppliers within its scope, he/she is responsible for the good progress of negotiations, supplier appointments and execution of contracts, while guaranteeing compliance with the procurement processes.
Significant activities
As purchasing manager, he/she contributes to the strategy of its convenience through panel management, supplier consulting strategy, supplier risk management, competition and trend analysis, business outsourcing studies (Do or Do), in conjunction with the Engineering teams.
He/she is responsible for the economic performance of his/her convenience, participates in the various decision-making bodies and ensures that the objectives set by the projects are met throughout their life cycle or the duration of the contracts.
It is responsible for the decision in certain supplier appointments.
As a functional buyer manager, he/she supports, empowers and operationally supports buyers in the negotiations and in their daily activities, on the convenience and projects axis of the brands.
On a daily basis, he/she accompanies the progression, the development of skills and the evolution of buyers. He contributes to the various HR cycles (definition of objectives, review of contributions, talent reviews, definition of training plans).
Depending on the location of his superior (foreign), he/she can assume the role of legal manager.
He/she contributes to the development of the purchasing business line, by participating in work groups, cross-functional projects or “business club”, and by being a force for proposals to improve the activities of his/her business line (tools, processes, operation, etc.).
Autonomy and freedom of action
He/she works on a purchasing perimeter of factories or sites in Europe enlarged (according to amenities).
He/she is functional manager of buyers based in Europe (France, Turkey, Spain, Morocco or Romania).
He/she is autonomous in the daily coordination of buyer activities.
He/she assumes responsibility for the implementation of the strategy and the achievement of objectives.
He/she represents the sourcing department in front of suppliers, contributes to the validation of the appointment of a supplier.
He/she participates in the validation or decision of certain supplier appointments.
He/she has the authority to delegate the management of certain consultations to local procurement teams.
Key Labour Relations
Internal Labour Relations:
- As part of the Group’s projects, the Alliance Engineering, Programs and Projects Departments through their participation in the GSFA Upstream Function Group within its scope.
- For the monitoring of "cost and time quality" indicators, the Manufacturing (factories) and supply chain departments, quality, management control, cost control.
- Within purchasing, link with peers of its convenience, and project managers purchasing.
- In regular contact with suppliers within its scope.
Soft Skills:
- Professional English
- Knowledge of one or more disciplines (convenience or project management)
- Knowledge of the purchasing cycle (sourcing, performance management, supplier panel management, negotiations)
- Ability to influence and negotiate
- Ability to provide cross-functional animation
- Ability to synthesize and present
DIVERSA
Valladolid, ES
Experienced Research Scientist
DIVERSA · Valladolid, ES
Excel
We are seeking a highly qualified candidate for a long-term postdoctoral contract.The employee is expected to work on multiple on-going and up-coming R&D projects, with a cross-disciplinary team.
The employee must excel in a dynamic, multitasking environment, demonstrating strong teamwork skills while contributing to the efficient operation of the R&D department and laboratory, upholding the high-quality standards established by DIVERSA.
The employee must be proactive and have a great positive mindset, flexibility, and adaptability to changes.
Key responsibilities include collaborating on various R&D projects, ensuring adherence to laboratory quality standards, and engaging with all departments within DIVERSA.Immediate availability to start is required.Areas of ResponsibilityLead the design and execution of experiments to develop and optimize nanoformulations for therapeutic applications, ensuring the successful completion of assigned projects.Drive innovation by establishing and implementing advanced analytical and characterization techniques for nanoparticles.Develop and validate novel methods for assessing the physical, chemical, and functional properties of nanocarriers.Collaborate with cross-functional teams to integrate R&D findings into clinical and preclinical applications.Provide strategic input on project direction, ensuring alignment with scientific and organizational goals.Author high-impact scientific publications, patents, and technical reports to disseminate findings.Mentor and guide junior researchers, fostering a culture of scientific excellence and continuous learning.Establish and maintain collaborations with academic and industry partners to advance research initiatives.Oversee laboratory operations, including maintenance of state-of-the-art instrumentation and compliance with regulatory and quality standards.Actively contribute to the writing and preparation of new research projects, funding applications, and the development of new collaborations.Represent DIVERSA at international conferences, workshops, and consortium meetings to promote research and innovation.Identify and evaluate emerging technologies and methodologies to drive innovation in nanoformulation development.Act as a subject matter expert, providing guidance and technical advice across multidisciplinary teams and departments.Develop and implement scalable protocols for nanoparticle production to facilitate transition from research to clinical applications.Contribute to the establishment of intellectual property strategies by identifying patentable discoveries and supporting patent applications.Contribute to project management activities, including setting timelines, managing resources, and ensuring adherence to milestones and deliverables.May be required to perform other related duties as required and/or assigned.Additional ConsiderationsCollaboration with end-users of research and activities related to open-access data generation will be a plus.The ideal candidate will have experience in international and national research stays, as well as industry collaborations, with a focus on prestigious institutions.
Contributions to research groups, involvement in international programs and projects, and participation in teaching or training activities for researchers at foreign universities or research centers will be highly valued.We value research independence, leadership in projects, funding acquisition, and mentoring experience (thesis supervision and PhDs).Experience leading grant writing and reporting for non-dilutive funding, as well as preparing corporate materials, investor decks, and strategic presentations, will be a plus.The selected candidate must apply for a Torres Quevedo grant as part of this position.
This grant, funded by Ministry of Science and Innovation of Spain, supports the incorporation of postdoctoral researchers into companies through a combination of public and private funding.
The DIVERSA team will provide full support and guidance during the application process.The position includes a funded research stay abroad at Universidade Católica Portuguesa (Lisbon), designed to foster collaboration, enhance skills, and expand the candidate's professional network.Qualifications and ExperienceThe applicant should hold a PhD in Pharmacy, Biology, and/or Biotechnology or similar.Demonstrated expertise in nanomedicine and pharmaceutical formulation is required.Demonstrated expertise in gene delivery is required.Demonstrated experience with in-vitro and in vivo testing of formulations is required.Demonstrated experience working as part of a collaborative team in a cross-disciplinary setting.Expertise in immunology is highly desirable.In-depth knowledge and experience with a range of standard chemistry laboratory instrumentation, purification techniques, and data analysis.In-depth knowledge and experience with physical characterization of nanoparticles (DLS, NTA, TEM).In-depth knowledge of drug/lipid design principles, PK, toxicity, pharmacodynamics, etc.In-depth knowledge of a wide range of standard biological experiments (e.g., confocal microscopy, flow cytometry, cell culturing, western blot, cytotoxicity and uptake experiments, etc).Ability to perform routine and complex bench and instrumental analysis.Ability to work both independently and as part of a multidisciplinary team.Willingness to learn new analytical tests, instrumentation, and procedures.Strong experience in generating scientific knowledge and developing ideas and hypotheses.Significant contributions through scientific publications in journals, books or book chapters (including open access), patents, conference presentations, and scientific awards or distinctions.Experience in scientific outreach, technological development, innovation, and collaboration with industry, public and private entities.Contributions in applied research and the development of technological tools or software will be highly valued.Fluent oral and written communication in English.
Knowledge of Portuguese (Appreciated)ConditionsFull-time contract.An interdisciplinary research environment.If you are interested, please send us a one-page CV to ****** (subject: Application for Experienced Research Scientist).
Only candidates selected for an interview will be contacted.
More info can be requested at the same email.DIVERSA Technologies, S.L., is an equal opportunity employer
#J-18808-Ljbffr