No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
6Indústria Manufacturera
6Transport i Logística
6Educació i Formació
4Arts i Oficis
3Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
3Comercial i Vendes
3Enginyeria i Mecànica
3Instal·lació i Manteniment
3Alimentació
2Informàtica i IT
2Màrqueting i Negoci
2Comptabilitat i Finances
1Construcció
1Disseny i Usabilitat
1Dret i Legal
1Hostaleria
1Recursos Humans
1Sanitat i Salut
1Agricultura
0Art, Moda i Disseny
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Immobiliària
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Top Zones
Lleida
29Tècnic/A De Comunicació
15 de junyACUDAM
Lleida, ES
Tècnic/A De Comunicació
ACUDAM · Lleida, ES
Nombre de llocs de treball: 1.Lloc de treball: Taller ACUDAM.Jornada: 20 hores setmanals.Contractació: possibilitat d'ampliació més endavant a jornada completa.Horari:De 9 h a 13 h. Flexible en funció de les necessitats de l'entitat.Altres requisits:Es requereix disponibilitat horària.El repte principalés liderar la comunicació de l'ACUDAM de manera estratègica i creativa, assegurant una presència coherent, pròxima i efectiva de l'entitat en tots els canals, tant interns com externs.Això implica implementar el pla de comunicació, generar continguts atractius, gestionar xarxes i web, enfortir les relacions amb mitjans i institucions, impulsar campanyes de sensibilització i esdeveniments, garantir la transparència i donar suport tant a l'estructura interna com als diferents serveis.
Tot plegat, amb una mirada transversal, col·laborativa i centrada en el propòsit social de l'organització.Tasques:Implementació i avaluació del pla de comunicació vigent.Creació de continguts i gestió i de les xarxes socials.Gestió de l'espai webwww.Acudam.OrgRelació amb els mitjans de comunicació.Suport audiovisual i d'operativa en projectes concrets.Aplicació de la Llei de Transparència.Disseny i execució de campanyes de sensibilització.Organització d'actes i esdeveniments.Elaboració del butlletí mensual informatiu.Elaboració i difusió de comunicats i notes informatives per als diferents grups d'interès.Publicació d'ofertes laborals (no gestió).Totes aquelles accions vinculades en l'àmbit comunicatiu de l'entitat.En coordinació amb altres professionals:Suport a gerència, direccions de servei i junta directiva.Gestió d'equips de professionals i voluntaris en actuacions i campanyes.Relació amb institucions i empreses aliades.Redacció de la memòria anual de l'entitat.Suport en la captació de fons privats.Suport al departament comercial del CET (en l'àmbit digital).Requisits formatius:Graus vinculatsen comunicació, màrqueting, periodisme o similar.Competències en: maneig de programes de disseny, vídeo i wordpress.Es valorarà: experiència en el tercer sector.Aptituds personals: empatia, capacitat comunicativa i d'organització, capacitat de decisió, flexible, estratègia, iniciativa i polivalència.Altres requisits: carnet de conduir i vehicle propi.Categoria i retribució: Tècnic/a.
Retribució segons conveni.Interessat/ada, enviar el currículum vitae ****** la referència "tècnic/a de comunicació".Sobre ACUDAMACUDAM disposa de 427 associats, 162 persones i famílies es beneficien dels seus serveis, 202 treballadors i treballadores, 68 de les quals són persones amb discapacitat i/o diagnòstic en salut mental.
Disposa de tres serveis principals: Servei d'Habitatges (serveis residencials), Servei de Teràpia Ocupacional i de Centre Especial de Treball (CET).
A més a més d'onze serveis transversals d'atenció a les persones.
Per últim, però no menys important, de 5 línies de negoci mitjançant el seu CET.#J-18808-Ljbffr
NA
Soses, ES
Técnico/a de mantenimiento electromecánico/a (Guissona)
NA · Soses, ES
¿Te gustaría trabajar en un entorno rural y tener una jornada de trabajo que se adapte a tus necesidades y vida personal, con turnos de tarde fijo o de noche fijo, o rotativos de mañana, tarde y noche?
bonÀrea es mucho más que un lugar de trabajo. Nos importa el bienestar y desarrollo de nuestro equipo. Buscamos personas como tú, que disfruten de el/la mecánico/a y la electricidad, y que quieran crecer en un entorno donde cada día es diferente y en el que el aprendizaje nunca se detiene.
¿Cómo es trabajar en bonÀrea?
Trabajarás en el departamento propio de mantenimiento, donde tu trabajo tendrá un impacto directo en la producción diaria. Trabajarás con un equipo de trabajo, donde podrás apoyarte, estando a tu disposición para resolver cualquier duda del día a día. Tendrás formación continua, con un itinerario formativo que te ayudará a estar siempre al día.
¿Cuál será tu misión?
- Cumplirás el programa de mantenimiento preventivo para que las máquinas e instalaciones estén en óptimas condiciones operativas, tanto eléctrica como mecánicamente según los procedimientos de la empresa
- Mantendrás el correcto estado eléctrico de las instalaciones en general, maquinarias, cableado, componentes de los tableros eléctricos, etc.
- Mantendrás el correcto estado mecánico/a de las instalaciones en general, maquinarias, ruidos extraños, estado de los rodamientos y cintas, etc
- Respetarás las normas de higiene, seguridad, directo del campo, medio ambiente y de PRL.
Tu puesto de trabajo será presencialmente en Guissona, en un entorno dinámico, donde cada día es diferente. Además, trabajarás en un entorno que te permitirá desconectar y disfrutar de la naturaleza al finalizar tu jornada.
Requisitos
Necesitamos:
- que tengas formación en CFGM o CFGS en electricidad o electromecánico/a, ya que las tareas diarias requerirán estos conocimientos.
- si tienes experiencia previa en mantenimiento electromecánico/a, ¡genial! Aunque si no la tienes, no te preocupes, porque en bonÀrea te formaremos para que domines el campo y te sientas seguro/a en tu trabajo.
- que disfrutes de un entorno dinámico, que valores el trabajo en equipo, y que apuestes por un proyecto en el que seguir aprendiendo y desarrollarte.
¿Qué ofrecemos?
¿Qué te ofrecemos?
- contrato estable y jornada intensiva de lunes a viernes. Disponibilidad de horarios: turno de tarde fijo, turno de noche fijo o rotativo de mañana, tarde y noche.
- formación continua para que siempre estés al día en tus conocimientos técnicos.
- la oportunidad de trabajar en un entorno rural en Guissona, donde podrás disfrutar de la naturaleza y la tranquilidad al finalizar tu jornada.
- formar parte de un equipo que se apoya mutuamente y donde siempre tendrás a alguien dispuesto a resolver tus dudas.
- incorporación inmediata.
- salario según experiencia y formación.
Primero, ¡vamos a conocernos!