¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
3Informática e IT
2Adminstración y Secretariado
1Comercio y Venta al Detalle
1Cuidados y Servicios Personales
1Ver más categorías
Educación y Formación
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Assistent/a de Direcció
NuevaGrupo Planeta
Alzira, ES
Assistent/a de Direcció
Grupo Planeta · Alzira, ES
Office Excel Outlook PowerPoint Word
A Grup Bromera busquem un/a Assistent/a de Direcció per donar suport a Direcció i Subdirecció del Grup.
Quina serà la teva missió principal?
Proporcionar suport administratiu i organitzatiu integral a Direcció i Subdirecció de l'editorial, gestionant les seues tasques diàries, correu, agenda i documentació, per a optimitzar la seua productivitat i facilitar la gestió eficient de l'empresa, sent la persona de confiança en qui delegar tasques.
En què consistirà el teu dia a dia?
- Gestionar i organitzar l'agenda del directiu/s a qui dona suport, coordinant cites, reunions i esdeveniments.
- Organitzar viatges de negocis: reserva de transports, allotjament, documentació.
- Gestionar els correus electrònics, trucades telefòniques externes i correspondència, prioritzant els assumptes urgents.
- Organitzar i preparar les reunions (convocatòria, ordre del dia, sala i logística)
- Preparar seguint les indicacions del directiu les presentacions, informes o qualsevol document.
- Recollir i perseguir les entregues dels reportings pactats o de cara a reunions.
- Redacció de l’acta de la reunió.
- Donar suport en el seguiment de projectes específics o iniciatives de la direcció, assegurant el compliment dels terminis i la coordinació amb els equips implicats.
- Assumir tasques que els directius necessiten delegar.
- Support general en gestions administratives amb proveïdors, logístiques, despeses, etc.
- Jornada completa.
- Retribució econòmica d'acord amb l'experiència aportada.
- L'oportunitat de formar part d'un equip dinàmic i multidisciplinari.
- Un projecte desafiant amb possibilitats de desenvolupament professional.
- Un entorn de treball agradable i flexible.
Formació:
- Grau en ADE, Formació professional de Grau Superior en Assistència a la Direcció, Administració i Finances o àrees similars.
- Es valorarà positivament formació relacionada amb secretariat, gestió de projectes o similar.
- Experiència mínima de 3 anys en llocs de treball similars d'assistent o secretària/i de direcció.
- Es valorarà positivament experiència al sector editorial o en un entorn professional dinàmic.
- Domini avançat de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams).
- Familiaritat amb eines de presentacions com Canva o Genially.
- Coneixements bàsics de procediments administratius i de gestió documental.
- Domini de valencià i castellà.
- Valorable B2 d’anglés.
- Excel·lents habilitats d'organització i gestió del temps.
- Gran capacitat d'atenció al detall i precisió.
- Asertivitat i perseverancia per a perseguir temes.
- Proactivitat i iniciativa.
- Discreció i capacitat per a gestionar informació confidencial.
- Excel·lents habilitats de comunicació interpersonal i escrita.
- Capacitat per a treballar sota pressió i gestionar múltiples tasques.
- Adaptabilitat i flexibilitat.
- Orientació al servei i actitud col·laborativa.