¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
1Publicidad y Comunicación
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Ver más categorías
Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Bisbal d'Empordà, La
2Hotel Castell d’Empordà
Bisbal d'Empordà, La, ES
Front Office Intern/trainee - Recepcionista en prácticas
Hotel Castell d’Empordà · Bisbal d'Empordà, La, ES
. Office
Front Desk Operations
Greet and welcome guests upon their arrival. Check-in and check-out guests efficiently. Provide key cards and relevant information to guests. Reservation Management:
Handle Room Reservations, Cancellations, And Modifications. Maintain An Accurate And Up-to-date Reservation System. Coordinate With Other Departments To Ensure Room Availability And Readiness. Guest Services
Address guest inquiries and concerns promptly and professionally. Provide information about hotel amenities, services, and local attractions. Assist with special requests, such as room preferences or additional services. Communication:
Answer And Direct Incoming Calls To The Appropriate Department. Respond To Emails And Messages In a Timely And Courteous Manner. Relay Messages And Information To Guests And Staff Members. Payment Handling
Process guest payments and ensure accuracy. Handle cash transactions and provide receipts. Resolve billing discrepancies and issues. Administrative Tasks:
Maintain a Neat And Organized Front Desk Area. Complete Daily Reports And Record-keeping. Assist With Administrative Tasks As Assigned By Management. Problem Resolution
Address and resolve guest complaints or issues. Collaborate with other departments to solve problems efficiently. escalate issues to the management when necessary.