Reines Grupo Inmobiliario® - Hisfinan Soluciones Financieras®
Rozas de Madrid, Las, ES
NA
Rozas de Madrid, Las, ES
ADMINISTRATIVO CONTABLE PARA ASESORIA
24 d’abr.Ayuntamiento de Torrelodones
Rozas de Madrid, Las, ES
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
7Administració i Secretariat
4Informàtica i IT
4Màrqueting i Negoci
2Arts i Oficis
1Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
1Construcció
1Enginyeria i Mecànica
1Sanitat i Salut
1Transport i Logística
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Instal·lació i Manteniment
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Rozas de Madrid, Las, ES
Tareas
TITULACION MÍNIMA REQUERIDA: Grado Superior en Administración y finanzas
EXPERIENCIA: deseable mínimo 2 años en puestos de Administración/secretaría/ finanzas
Incorporación inmediata
Empleo presencial
Ayuda al desarrollo profesional
Eventos de la empresa
Ordenador de Empresa
Programa de formación
Teléfono de empresa
Rozas de Madrid, Las, ES
Office Excel
¿Te apasiona el mundo comercial y administrativo/a? ¿Eres una persona organizada, con habilidades comunicativas y buscas un entorno dinámico en el que crecer profesionalmente? ¡Esta es tu oportunidad!
Desde Adecco buscamos un/a Administrativo/a Comercial para captar, fidelizar y gestionar puntos de ventas. Si te apasionan las ventas, queremos conocerte.
Tus funciones:
-Gestión comercial telefónica: captación de nuevos puntos de venta y fidelización de los actuales
-Seguimiento de objetivo de los clientes
-Tareas administrativas : creación y gestión de contratos , envío de informes de ventas , análisis de cuentas de resultados y gestión de pagos y comisiones.
Requisitos
- Buena comunicación.
- Experiencia en ventas y gestión comercial telefónica.
-Manejo Microsoft Office, especialmente Excel.
-Eres organizado/a, resolutivo/a y orientado/a a resultados.
¿Qué ofrecemos?
- Horario: de Lunes a Jueves 9:00 a 14:30 -15:30 a 18:30h, y Viernes 9:00 a 15:00
- Contrato temporal 3 meses con Adecco con posibilidad de incorporación a plantilla.
-Salario: 20700€ brutos anuales aprox. en 12 pagas
Rozas de Madrid, Las, ES
Office
Rozas de Madrid (Las) , MADRID
22/4/2025
ENVIAR MI CV PARA ESTA OFERTA
Descripción
Vacantes 1
Lugar Rozas de Madrid (Las) , MADRID
Tipo de jornada
Jornada Completa
Tipo de contrato
Contrato de trabajo indefinido
Sector
Servicios
Puestos de trabajo
ADMINISTRATIVO/A, AUXILIAR CONTABLE
Descripción del puesto
Hem detectat que aquest email ja està registrat en el servei d'alertes de wijobs.
En breus moments rebràs al teu correu un nou correu electrònic de confirmació
Recorda també revisar la teva safata de correu brossa
En breus moments rebràs al teu correu un email per accedir de nou amb aquest email
Recorda també revisar la teva safata de correu brossa
T'has unit a la comunitat de wijobs i rebràs per email les millors ofertes d'ocupació
En breu moments rebràs un correu al teu email perquè puguem verificar la teva subscripció
T'has unit a la comunitat de wijobs i rebràs per email les millors ofertes d'ocupació
Hem detectat que ja has verificat el teu email amb anterioritat. Si vols, pots tornar a confirmar-lo aquí
En breus moments rebràs al teu correu un nou correu electrònic de confirmació
class="fs-6"Recorda també revisar la teva safata de correu brossa
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per donar-te un millor servei, elaborar estadístiques i mostrar contingut personalitzat i publicitat. Si fas clic al botó "Accepto", estaràs acceptant el seu ús al nostre web.
Més informació sobre la nostra política de galetes
En compliment de l'article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç electrònic, l'informem que aquest portal web utilitza galetes.
Quan visites un lloc web, aquest, pot emmagatzemar o recopilar informació al navegador, generalment utilitzant petits arxius anomenats Galetes, que ens permeten reconèixer i recordar-te. La informació pot ser sobre el teu comportament o preferències en línia, el tipus de dispositiu que estàs utilitzant o pot usar-se per garantir que el lloc web pugui funcionar. La informació utilitzada per Wijobs s'usa per oferir-te una experiència més personalitzada al nostre lloc. Pots fer servir aquesta pantalla sempre que vulguis per personalitzar o revocar el teu consentiment.
Fes clic en els diferents encapçalaments per obtenir més informació sobre els diferents tipus de galetes.
Aquestes galetes són necessàries perquè funcioni el lloc web de Wijobs i permeten, per exemple, configurar les preferències de privacitat, iniciar la sessió al compte de Wijobs o completar formularis. Si bé aquestes galetes no es poden desactivar, pots configurar el teu navegador perquè bloquegi o t'avisi sobre aquestes galetes, però has de tenir en compte que això impedirà que algunes parts de la pàgina web de Wijobs funcionin correctament.
Tipus | Nom | Finalitat | Durada |
---|---|---|---|
Sessió | ASP.NET_SessionId | Administra la sessió de l'usuari en el lloc web | Durant la sessió de l'usuari |
Sessió | wj_uuid | Identifica l'usuari en diferents sessions | 1 any |
anti falsificació | .AspNetCore.Antiforgery.* | Proporciona protecció contra atacs de falsificació de sol·licituds entre llocs | Durant la sessió de l'usuari |
Autentificació | .AspNetCore.Cookies | Emmagatzema dades encriptades de l'usuari que es requereixen per accedir o mostrar dades en el lloc | Durant la sessió de l'usuari |
RGPD |
.AspNet.Consent wj_con_pe wj_con_ad wj_con_an |
Emmagatzemen informació relativa a les preferències de l'usuari sobre el Reglament General de Protecció de Dades o RGPD | 1 any |
Les galetes de personalització ens permeten guardar informació que modifica l'aspecte o el comportament de la pàgina web de Wijobs, com les teves preferències d'idioma o de recerca, per tal de personalitzar i millorar la teva experiència amb el nostre lloc web.
Tipus | Nom | Finalitat | Durada |
---|---|---|---|
Idioma | .AspNetCore.Culture | Emmagatzema informació relativa a la teva preferència d'idioma | 1 any |
Cerca |
wj_loc wj_search wj_tags wj_tags_loc |
Emmagatzema informació per recordar les teves preferències de cerca | 1 any |
Favorits |
wj_bookmarks wj_likes |
Emmagatzema informació relativa al teu contingut favorit | 1 any |
Alertes per email | wj_e_sub | Indica si l'usuari esta o no subscrit a les alertes per email | 1 any |
Alertes per email | wj_e_sub_v | Indica si el usuario ha verificado o no su suscripción por email | 1 any |
Alertes per email | wj_e_sub_a | Indica si el usuario tiene o no activas las alertas por email | 1 any |
Alertes amb OneSignal | __cfduid | Pots conèixer com OneSignal fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web | 1 mes |
Sessió | wj_tv | Indica si l'usuari és recurrent | 1 any |
Galetes pròpies o de tercers que ens permeten comprendre com les persones fan servir el nostre lloc web i d'on provenen, perquè puguem mesurar i millorar el rendiment del nostre lloc web, així com per recordar les seves preferències. Ens ajuden a veure quines pàgines són les més populars i les menys populars, i com es mouen els visitants pel lloc web de Wijobs.
Tipus | Nom | Finalitat i durada |
---|---|---|
Google Analytics |
_ga _gat _gid AMP_TOKEN _gac_* _lc.visitor_id.* |
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web |
Hotjar |
_hjClosedSurveyInvites _hjDonePolls _hjMinimizedPolls _hjShownFeedbackMessage _hjid _hjRecordingLastActivity _hjTLDTest _hjUserAttributesHash _hjLocalStorageTest _hjIncludedInPageviewSample _hjIncludedInSessionSample _hjAbsoluteSessionInProgress |
Pots conèixer com Hotjar fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web |
Galetes pròpies o de tercers que registren les teves visites a la pàgina web de Wijobs, les pàgines que visites, els enllaços que segueixes i el tipus de dispositiu que utilitzes. Utilitzarem aquesta informació per fer que el lloc web de Wijobs i els anuncis que us mostrem siguin més rellevants per als teus interessos. L'ús d'aquestes galetes també ens pot permetre que vegis anuncis de Wijobs quan visites altres llocs web.
Tipus | Nom | Finalitat i durada |
---|---|---|
Google AdSense |
NID SID IDE ANID DSID FLC AID TAID exchange_uid __gads __gac __gcl |
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Si vols personalitzar els anuncis que Google et mostra pots accedir aquí |